  • 31. Data: 2005-05-07 14:07:54
    Temat: Re: oskarżony sedzia
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > Nie rozumiem twojego rozróżnienia na coś karnego i coś cywilnego.
    > Mógłbyś mi to wyłożyć?

    Ciezar dowodowy w procesie karnym nie jest taki sam jak w procesie
    cywilnym.

  • 32. Data: 2005-05-07 14:09:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > Czyzby? Cos jak zapis w dawnej Kostytucji ZSRR ze kazda republika ma
    > prawo swobodnego wystapienia z unii :-P
    >
    > (co ciekawe takiego zapisu nie ma w USA!)

    Wydaje mi się że prezentujesz zbyt wysoki poziom abstrakcji jak dal
    mnie. Czyli całkiem nie rozumiem o co ci chodzi.
    Jaką masz niby gwarancję ze postulowane przez ciebie rozwiązanie prawne
    nie będzie "martwe"?
    Czy nie należy raczej postulować egzekucji obecnego prawa?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 33. Data: 2005-05-07 14:10:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > Ciezar dowodowy w procesie karnym nie jest taki sam jak w procesie
    > cywilnym.

    Jest tak sam. Pomyśl co znaczy zwrot "ciężar dowodowy" zanim mi odpowiesz.

  • 34. Data: 2005-05-07 14:11:54
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

> [...]
    > nie będzie "martwe"?
    > Czy nie należy raczej postulować egzekucji obecnego prawa?

    "Swiatlo dzienne jest nalepszym srodkiem dezynfekujacym"
    - sedzia Louis Brandeis

  • 35. Data: 2005-05-07 14:12:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > Dlaczego niby uwazasz sedziego za nadzwyczaj uczciwego. Przeciez
    > pochodza z mianowania politycznego, nikt ich w praktyce nie usuwa, a o
    > smrod mozesz zapytac pierwszego z brzegu powoda w prowincjonalnym sadzie.

    Jak bym nie wiedział o czym mówię to bym sie nie odzywał. Rób tak jak ja
    ... i po prostu się nie odzywaj skoro nie wiesz o czym mówisz.
    Rozśmieszyło mnie zawłaszcza to mianowanie polityczne.

  • 36. Data: 2005-05-07 14:15:07
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > Jest tak sam. Pomyśl co znaczy zwrot "ciężar dowodowy" zanim mi odpowiesz.

    Nie jest taki sam, poniewaz zeby skazac trzeba miec pewnosc co do winy.
    Watpliwosci ida w calosci na strone oskarzonego. Teoretycznie
    oczywiscie, jezeli mowimy o skorumpowanych sedziach w Lublinie czy gdzie
    indziej w Klechistanie. Wiec z zasady wyrok karny nie jest balansem
    wynikajacym z zarzutow. A takim moze byc wyrok cywilny.

  • 37. Data: 2005-05-07 14:15:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > "Swiatlo dzienne jest nalepszym srodkiem dezynfekujacym"
    > - sedzia Louis Brandeis

    i ??

  • 38. Data: 2005-05-07 14:17:25
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > Jak bym nie wiedział o czym mówię to bym sie nie odzywał. Rób tak jak ja
    > ... i po prostu się nie odzywaj skoro nie wiesz o czym mówisz.
    > Rozśmieszyło mnie zawłaszcza to mianowanie polityczne.

    Mam w archiwach pare postanowien sedziow w prowincjonalnych sadow.
    Stwierdzam: powinni byc usunieci z zawodu (i wywieznieni na taczkach).

    Ze o wyrokach Inkwizycji za obraze uczuc katolickich rekami swieckimi
    nie wspomne.

  • 39. Data: 2005-05-07 14:19:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > Nie jest taki sam, poniewaz zeby skazac trzeba miec pewnosc co do winy.
    > Watpliwosci ida w calosci na strone oskarzonego.

    Ale to nie jest "ciężar dowodowy" jak byś nie wiedział. Idź poczytaj
    jeszcze trochę książek i dopiero sie wypowiadaj.

  • 40. Data: 2005-05-07 14:19:20
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > i ??

    Postepownia wobec skorumpowanych sedziow sa utajniane niczym sprawy KGB.
    Tymczasem powinny byc publiczne. Obywatele maja prawo patrzec na rece
    sedziom. Przepraszam, powinni miec.