  • 11. Data: 2007-02-22 11:36:16
    Temat: Re: oskarzenie osoby piublicznej o oklamstwo?
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Johnson napisał(a):

    > Nic. Wyborcy to głupcy, jeśli wierzą politykom. Politycy to najmniej
    > wiarygodna grupa ludzi.

    W takim razie głupcem był facet, który uwierzył, iż inny sprzeda mu na
    allegro samochód (sprawa opisywana w mediach oraz precedensowy wyrok).
    Może by tak czas wprowadzić zapis, iż obietnice przedwyborcze są umową
    cywilnoprawną między kandydatem a wyborcą?

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 12. Data: 2007-02-22 11:53:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    napisal w wiadomosci news:fgvqt2dn7atb8vglkvddbmmalnbnos1tg3@4ax.com...

    > jestes pewien? popatrz na pare spraw sadowych (hubert h, teraz walesa)

    dowody sa niezaprzeczalne ;)
    a zabawa byla by niezla jakby jakis proces sie wytoczyl o znieslawienie
    szefa rzadu ;)

  • 13. Data: 2007-02-22 11:58:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 12:36:16 +0100, Michał \"Kaczor\" Niemczak
    napisał(a):

    > Może by tak czas wprowadzić zapis, iż obietnice przedwyborcze są umową
    > cywilnoprawną między kandydatem a wyborcą?

    To już w ogóle byłaby tragedia. Ja wolę tak jak jest.
    Hint: Andrzej Lepper.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 14. Data: 2007-02-22 12:00:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > W takim razie głupcem był facet, który uwierzył, iż inny sprzeda mu na
    > allegro samochód (sprawa opisywana w mediach oraz precedensowy wyrok).

    No chyba widzisz różnicę między umową cywilnoprawną a obietnicą wyborczą?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-02-22 12:03:59
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Johnson napisał(a):

    > No chyba widzisz różnicę między umową cywilnoprawną a obietnicą wyborczą?

    Dlatego dywagowałem, czy aby takich wannabe polityków nie objąć takim
    zapisem.

    Kaczor

  • 16. Data: 2007-02-22 15:00:33
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> napisał w
    wiadomości news:erjv7h$uj7$1@news.onet.pl...

    > Może by tak czas wprowadzić zapis, iż obietnice przedwyborcze są umową
    > cywilnoprawną między kandydatem a wyborcą?

    A kto miałby to zrobić? Politycy???
    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 17. Data: 2007-02-22 15:07:03
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Miroo napisał(a):

    > A kto miałby to zrobić? Politycy???

    Patrząc na to co sie wyrabia PiS może zrobić taki manewr tuż przed
    kolejnymi wyborami :) Robi się OT więc EOT.

    Kaczor

  • 18. Data: 2007-02-22 15:34:18
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 22 Feb 2007 11:33:55 +0100, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    >Może ktoś spróbuje jeszcze raz ? Było dużo głosów krytycznych :)

    z drugiej strony patrzac, czy osoba oelniaca zwazne funkcje w
    panstwie musi spelniac jakies warunki, np byc "zaufania publicznego"?

    czy tez wystarczy, ze nie ma ograniczonych praw obywatelskich i wtedy
    nawet seryjny morderca moze pelnic funkcje w rzadzie?

    pozdrawiam
    Cyb

  • 19. Data: 2007-02-22 15:39:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cyb napisał(a):

> [...]
    >
    > czy tez wystarczy, ze nie ma ograniczonych praw obywatelskich i wtedy
    > nawet seryjny morderca moze pelnic funkcje w rzadzie?

    W rządzie może pełnić funkcję członek PiS, LPR lub Samoobronny, lub
    znajomi wyżej wyminonego członka. Charakter, wiedza czy karalność nie ma
    tu nic do rzeczy. No i wszyscy wyżej wymienieni członkowie i ich znajomi
    z założenia są godni "zaufania publicznego".

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 20. Data: 2007-02-22 15:51:22
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:c3rqt21tqp6i4coqfuql1tbufb5s0qbj5r@4ax.com...

    > czyli od strony prawnej moge klamac ile tylko chce i nic mi za to nie
    > grozi?

    Jako polityk, MUSISZ kłamać ;))

    --
    Pzdr