  • 41. Data: 2006-02-27 23:18:56
    Temat: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ape napisał(a):

    > polecam www.blekitnalinia.pl

    A dlaczego akurat to? :-)

    M.

  • 42. Data: 2006-02-27 23:22:17
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:440388b3$1@news.home.net.pl...

    > > polecam www.blekitnalinia.pl
    >
    > A dlaczego akurat to? :-)

    ot tak sobie. to tylko jeden z przykladow. :-)
    nawalone w trupa matki-polki czesciej sie maskuja ze swoim wrodzonym
    sadyzmem rodzicielskim

    --
    pozdro
    ape

  • 43. Data: 2006-02-27 23:28:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ape napisał(a):
> [...]
    >
    > ot tak sobie. to tylko jeden z przykladow. :-)
    > nawalone w trupa matki-polki czesciej sie maskuja ze swoim wrodzonym

    A przypadkiem nie pomyliło Ci się z niebieską linią? :-P

    M.

  • 44. Data: 2006-02-27 23:50:22
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:44038b05$1@news.home.net.pl...

    > A przypadkiem nie pomyliło Ci się z niebieską linią? :-P

    calkiem mozliwe, bo nigdy z nirej nie korzystalem.
    chodzilo mi o przemoc w rodzinie.
    ja wyrwalem mojego synka z mamusinej meliny bez czegos takiego
    ... a polska sedzina rodzinna i tak mojemu dziecku utrudniala powrot do
    normalnego zycia

    --
    pozdro
    ape

  • 45. Data: 2006-02-28 00:35:06
    Temat: Re: [ort] Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dziś był dzielnicowy i upomniał ową Panią o konsekwencjach wtargnięcia do
    > cudzego mieszkania

    Czlowieku... zapros sasiadow na kawe i ustalcie warunki kapitulacji, bo jako
    zywo przypomina mi sie Kargul i s-ka. Ja nie wiem, czy to media tak ludzi
    nastawily przeciwko sobie, czy dziczejemy... Blok, to nie boksy w psiarni,
    zeby szczekac na sasiadow i wywolywac masowa histerie w okolicy. Ja jakos
    nie mam z sasiadami problemow, a przeszkadzamy sobie w najlepsze - tylko
    wczesniej uprzedzajac, ze bedziemy przeszkadzac.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 46. Data: 2006-02-28 00:52:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: [edymon] [Mon, 27 Feb 2006 17:10:15 +0100]:

    > Naprawde nie dostrzegasz roznicy?

    Wiesz, mówiąc szczerze jak jestem niewyspana, to jestem
    równie niewyspana niezależnie od tego co mnie obudziło...

    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 47. Data: 2006-02-28 05:54:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtvvjd$9d4$1@atlantis.news.tpi.pl>, ape wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    > w wiadomości
    waw.pl...

    > za wyjacego psa rowniez?
    > calkiem zlosliwie poprosze o podstawe prawna

    Niezłośliwie pytam - czego?

    Renata

  • 48. Data: 2006-02-28 05:55:03
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@i...googlegroups.co
    m>, earl wrote:

    > dokładnie
    > poza tym są humanitarne sposoby na uciszenie dzieciaka

    Podaj te sposoby.

    Renata

  • 49. Data: 2006-02-28 08:55:55
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 27 lut o godzinie 23:43, na pl.soc.prawo, ape napisał(a):

    > pozwolisz żęe wrocimy do tematu gdy zostaniesz swiadomym ojcem?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Ape - to jest niemożliwe !!!!

    MSPANC

    --
    Herbi
    28-02-2006 09:55:47

  • 50. Data: 2006-02-28 09:53:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]

    > by cię zabili śmiechem (i mam nadzieję, że jeszcze jakąś karę za
    > zawracanie gitary wlepili), za to libację alkoholową potrafią

    no prosze, co tutaj Renatka wypisuje, czy to nei ty niedawno nazywalas
    bydłem dzieci bawiace sie na korytarzu
    w zwiazku z hałasem ?

    P.