  • 1. Data: 2006-02-28 23:10:30
    Temat: opłaty parkingowe
    Od: "Magda299" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może wie, czy legalne i na podstawie jakiego przepisujest
    naliczanie opłaty postojowej w strefach płatnego parkowania, mimo wadliwego
    doręczenia ?? Przyszło do mnie upomnienie, bez powołania się na przepis
    (było tylko odwołanie do jakiegoś przepisu o egzekucjach z 1966 r.).
    Jeśli mam zapłacić to chciałabym wiedzieć na podstawie jakiego prawa.
    pzdrw
    Madelaine

  • 2. Data: 2006-03-01 17:29:45
    Temat: Re: opłaty parkingowe
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Magda299" <m...@p...onet.pl> napisał:

    >na podstawie jakiego przepisujest naliczanie opłaty postojowej
    >w strefach płatnego parkowania,
    Ustawa o drogach.

    > mimo wadliwego doręczenia ??
    A na czym polega owa 'wada' i jaki ma związek z nalezną opłatą/opłatą
    dodatkową ?

    --
    Artur Golański