  • 1. Data: 2005-04-05 11:36:46
    Temat: opłata za wydanie zaswiadczenia o zamieszkaniu
    Od: "podk" <p...@w...pl>

    operator plusgsm żąda przy zawarciu mowy na telefon m.innymi potwierdzenia z
    urzedu miasta o zameldowaniu , poszedłem po takie zaświadczenie i okazało
    się ,że to kosztuje 15 zł w znaczkach skarbowych , mocno mnie to zdziwiło ,
    czy to zgodne z prawem ????

    jacek

  • 2. Data: 2005-04-05 11:53:28
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-05 13:36 :
> [...]
    > się ,że to kosztuje 15 zł w znaczkach skarbowych , mocno mnie to zdziwiło ,

    Ale co jest zgodne?
    Że urząd chce pieniędzy czy że Plus chce zaświadczenia?
    Zresztą na jedno i drugie: tak.
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43

  • 3. Data: 2005-04-05 12:57:40
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jedno pierwsze zaświadczenie z urzędu jest bezpłatne.
    JaC