  • 11. Data: 2006-02-02 01:35:18
    Temat: Re: opłata za winde na parterze ....
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:uuimz9wscmvk$.tiosqr8yibrm.dlg@40tude.net...
    > Ale windą z siatami jeżdzą.

    Kto? Ci z parteru? A dokąd niby jeżdżą z tymi siatami?
    Poza tym siaty nie mają tu nic do rzeczy.

    > Do sąsiadów na wyższych piętrach też.

    I jeszcze goście spoza budynku, co to odwiedzają tych na wyższych
    piętrach, jeżdżą. To i tych gości obciążyć opłatą za korzystanie
    z windy. Albo taksometry w windach pozakładać i niech każdy
    płaci za każdy przejechany metr (bo przecież ci z siódmego piętra
    więcej wyjeżdżają niż ci z trzeciego).
    Ale Ty mądra (szkoda tylko, że "inaczej") jesteś. Gratuluję.

    Piotr

  • 12. Data: 2006-02-02 13:32:34
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Skoro mieszkasz na parterze to
    idąc tropem twego myslenia
    nie korzystasz zapewne z dachu bo ani nie wyprowadzasz na dach
    psa ni kota ani nie wieszasz tam prania
    zas od deszczu to chroni ciebie i twój lokal
    sąsiad na piętrze zas tego na piętrze ten z drugiego piętra itd.

    winda jest na wyposażeniu budynku zas koszty ponoszą własiciele
    lokali według udziałów.
    Jasne że mozna to modyfikowac tylko tyle,
    ze z tych modyfikacji wychodza potworki
    no bo dlaczego z 1 piętra mają niby płacić 50% ?
    niby jeżdzą co drugi dzień ?
    Temat rzeka i bez sensu do tej rzeki wchodzic
    a "oszczędności" rzędu 2 zł/m-c.

    Polaczki cwane jak diabli.

    mądrala

  • 13. Data: 2006-02-03 10:47:05
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:drr0qg$dcu$1@news.onet.pl...

    > Polemizował bym, u nas w spółdzielni za windę nie płacą lokatorzy z
    > parteru i 1 piętra. I myślę, że jest to uczciwe.

    U mnie w spółdzielni lokatorzy z parteru i pierwszego piętra nie płacą za
    winde.
    Wg mnie powinno to być rozłożone procentowo. Np. parter - 0%, 5 piętro -
    50%, 10 piętro - 100%. Wiadomo iż cena podstawowa za dzwig by wzrosła, ale
    mieszkańcy z niższych piętet czuli by się mniej poszkodowani.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 14. Data: 2006-02-03 11:50:33
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

> [...]
    > ale
    > mieszkańcy z niższych piętet czuli by się mniej poszkodowani.
    tak wiec powinni co z gory placic mniej za wode bo maja nizsze
    cisnienie,placic oplate klimatyczna bo maja "wiekszy" widok, i bron boze uzywac
    windy, przeciez z zadnymi sasiadami sie nie kontaktuja.
    troche to zbyt skomplikowane sie robi. U mnie chyba z parteru nie
    placa, a maja przyjaciol na wyzszych pietrach.
    poza tym na 10 pietrze moze mieszkac starsza osoba, ktora wychodzi raz
    dziennie do sklepu i kosciola, a na 9 pietrze mloda, energiczna
    osoba, ktora co chwila jest w windzie... i jak tu wyliczyc? Moze na
    monety robic windy? to przynajmniej ci, co przyjda w gosci i zuzywaja
    winde tez zaplaca.

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Chuck nie musi dzwonić za darmo, to ludzie dzwonią do niego...
    przez Spika: http://klik.wp.pl/?adr=www.spik.wp.pl&sid=644