  • 1. Data: 2003-06-16 19:32:26
    Temat: oplata, ale nie za 'kupowany' przedmiot
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    Witam!

    Na jednym z serwisow jest wiele rzeczy posciaganych z sieci (sa tam dostepne
    za darmo) takich jak filmiki, ksiazki, programy, tapety itp. W Polsce ktos
    to udostepnia do sciagania za oplata. Pisze jednak "Chciał bym również
    zaznaczyć, iż opłata jest pobierana za udostępnie łącza internetowego, a nie
    za pliki." - czy to cokolwiek zmienia z prawnego punktu widzenia? Przeciez
    jasne jest, ze chce na tym zarobic?? Choc trzeba byc malo madrym (delikatnie
    mowiac) aby za to placic zamiast poszukac i sciagac za darmo...

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 2. Data: 2003-06-16 20:16:48
    Temat: Re: oplata, ale nie za 'kupowany' przedmiot
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bcl61r$i93$1@nemesis.news.tpi.pl>, Joanna wrote:

> [...]
    > za pliki." - czy to cokolwiek zmienia z prawnego punktu widzenia? Przeciez

    Moim zdaniem roznica jest zasadnicza. To tak jak bys zamowila kuriera
    by ci przywiozl troche piasku z plazy znad morza do Wroclawia. I
    placisz mu za usluge kurierska a nie za piasek. Co prawda piasek jest
    za darmo, ale nad morzem.

    > jasne jest, ze chce na tym zarobic?? Choc trzeba byc malo madrym (delikatnie
    > mowiac) aby za to placic zamiast poszukac i sciagac za darmo...

    On moze to na przyklad udostepniac na lepszym laczu i dzieki temu
    sciagajacy zaoszczedzi na oplatach za polaczenie telefoniczne jesli
    sciaga przez modem.

    A w ogole to nie wiem o co Ci chodzi, bo tak na razie to nie widze by
    w tej sytuacji ktos robil cos zlego.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl