  • 21. Data: 2007-12-04 19:37:32
    Temat: Re: operacja
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 04 grudzień 2007 16:06
    (autor LukaszS
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj3qdo$ajk$1@news.onet.pl>):

    E tam. Po paru latach seks i tak przestanie być ważny, a reszta zostanie...

    > Kolejny dowód na to, że długość jednak ma znaczenie!

    Jak długość, jak zwężała, a nie skracała :D

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 22. Data: 2007-12-04 21:31:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-12-04 16:56 Julia pięknie wystukał/a:

    > Nie prosilam o takie opinie. Nie chcialam na tym forum oceniac siostry.
    > Chcialam sie zapytac czy jest szansa zrobic cos z tym, ze zabieg nie
    > przyniosl obiecywanych rezultatow.

    W takim razie trzeba wysłać szwagra na pogrubienie penisa.

    --
    animka

  • 23. Data: 2007-12-05 02:33:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Julia wrote:

    > Problem nie dotyczy mnie, tylko siostry. Nie chce sie zaglebiac w temat
    > i jej wypytywac.

    A pytałaś siostry czy chce twojej pomocy?

  • 24. Data: 2007-12-05 09:23:12
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > E tam. Po paru latach seks i tak przestanie być ważny, a reszta zostanie...

    Ja znam na odwrót:
    "Ożeń się baranie. Miłość ci przejdzie, żona co zostanie..."
    ):

    --
    Lukasz

  • 25. Data: 2007-12-05 10:37:34
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Kolejny dowód na to, że długość jednak ma znaczenie!

    e tam. Nie wazna jest dlugosc magicznej pałeczki ale jej moc :P

    HaNkA

  • 26. Data: 2007-12-05 13:13:53
    Od: "Julia" <j...@o...pl>

    > A pytałaś siostry czy chce twojej pomocy?

    Siostra zwierzyla mi sie. Do tej pory nie wiedzialam nawet ze poddala sie
    takiemu zabiegowi. Mieszkamy w innych miastach.
    Rozumiem, ze nic nie mozna z tym zrobic. Szkoda.

    Ta operacja nalezy do operacji plastycznych.
    Czy jezeli ktos decyduje sie np. na zabieg wyciecia szpecacej blizy i po
    operacji nie ma zadnych efektow, to tez nic z tym nie moze zrobic? Wtopilo
    sie kilka tysiecy zlotych a po prostu nie wyszlo?

  • 27. Data: 2007-12-05 14:25:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Julia wrote:

> [...]
    > operacji nie ma zadnych efektow, to tez nic z tym nie moze zrobic? Wtopilo
    > sie kilka tysiecy zlotych a po prostu nie wyszlo?

    Na 99% podpisała przed operacją stos papierów że zdaje sobie sprawę z tego i
    tamtego, że nie zawsze to może przynieść efekt i tak dalej.

    I nawet jeżeli lekarze coś spaprali, to szalenie trudno będzie cokolwiek im
    udowodnić. Sam brak efektu nie jest takim dowodem.

    p. m.

  • 28. Data: 2007-12-05 15:37:29
    Od: "Julia" <j...@o...pl>

> [...]
    > im
    > udowodnić. Sam brak efektu nie jest takim dowodem.

    Dziekuje za odpowiedz. Porozmawiam z nia o wizycie u seksuologa. Moze to cos
    pomoze. Serdecznie wszystkich pozdrawiam.