  • 21. Data: 2007-09-12 18:03:38
    Temat: Re: omijanie korka?
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fc99em$ffe$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Lecz to wie każdy ciołek i matołek i rozpisywanie się o tym na grupie
    > poświęconej prawu jest tak samo niestosowne jak sranie na dywan. Załóż, że
    > tutaj głupszych od ciebie nie ma. Będzie ci z tym o wiele łatwiej.

    niestety sa- tutaj na grupie tez. pomijajac fakt, ze 99% to nieprawnicy.

  • 22. Data: 2007-09-12 18:09:28
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Ale korek zgodnie PoRD nie wylacza pojazdu z ruchu jak juz pisalem. Zatem
    > nie moze byc mowy o omijaniu, a o wyprzedzaniu

    Przeczytałeś wreszcie ciemniaku definicje wyprzedzania????????????????
    Jest tam coś o ruchu? Przeproś i wróć jak zmądrzejesz.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2007-09-12 18:14:16
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl>

    > Użytkownik "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytałeś wreszcie ciemniaku definicje wyprzedzania????????????????
    > Jest tam coś o ruchu? Przeproś i wróć jak zmądrzejesz.

    przeczytaj ciemniaku kiedy wyprzedzanie jest dozwolone i przepros zanim
    wrocisz.

  • 24. Data: 2007-09-12 18:15:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytałeś wreszcie ciemniaku definicje wyprzedzania????????????????

    Dla nierozgarniętych, nie znających podstawowych definicji kodeksowych i
    zbyt mało gramotnych aby znaleźć definicję w necie: wyprzedzanie polega na
    poruszaniu się obok poruszającego się w tym samym kierunku. PORUSZAJĄCEGO
    się.
    Omijanie natomiast to poruszanie się obok NIEPORUSZAJĄCEGO się obiektu lub
    UCZESTNIKA RUCHU.

  • 25. Data: 2007-09-12 18:16:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > przeczytaj ciemniaku kiedy wyprzedzanie jest dozwolone i przepros zanim
    > wrocisz.

    Grupa już wie, żeś niereformowalny głupek.

  • 26. Data: 2007-09-12 18:19:46
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl>

> [...]
    > się.
    > Omijanie natomiast to poruszanie się obok NIEPORUSZAJĄCEGO się obiektu lub

    geniusz z ciebie. Zatem twoim zdaniem pojazd czekajacy na zielone swiatlo
    jest pojazdem nie znajdujacym sie w ruchu. Czy sie myle?

  • 27. Data: 2007-09-12 18:21:39
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl>

    > Użytkownik "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Grupa już wie, żeś niereformowalny głupek.

    nie dalej jak tydzien temu pewna grupa- grupa Sedziow tez tak uwazala. Sad
    okregowy sprowadzil ich na ziemie. Glupek czy nie- tobie nie dorastam do
    piet.

  • 28. Data: 2007-09-12 18:24:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > geniusz z ciebie. Zatem twoim zdaniem pojazd czekajacy na zielone swiatlo
    > jest pojazdem nie znajdujacym sie w ruchu. Czy sie myle?

    Jesteś tak głupi czy tylko udajesz??
    Tylko dla ciebie: fakt, że samochód stojący w korku JEST w ruchu nie
    powoduje że przejeżdżanie obok niego jest wyprzedzaniem.Poczytaj ze spokojem
    moje posty i zastanów się nad tym.

  • 29. Data: 2007-09-12 18:31:04
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl>

> [...]
    > powoduje że przejeżdżanie obok niego jest wyprzedzaniem.Poczytaj ze
    > spokojem moje posty i zastanów się nad tym.

    Jestes tak glupi, ze nie rozumiesz, ze pojazd stojacy w korku czy na
    swiatlach jest nadal w ruchu, a jego zatrzymanie wynika z warunkow drogowych
    (art 2 pkt. 29 PoRD).

  • 30. Data: 2007-09-12 19:42:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Jestes tak glupi, ze nie rozumiesz, ze pojazd stojacy w korku czy na
    > swiatlach jest nadal w ruchu, a jego zatrzymanie wynika z warunkow
    > drogowych (art 2 pkt. 29 PoRD).

    Cała grupa widzi jaki żeś dureń. Ciao debilu.