  • 11. Data: 2007-10-21 19:18:44
    Temat: Re: oklejenie drzwi
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "MichalS " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ffg8bv$1qt$1@inews.gazeta.pl...

    > Czlowieku! Ta lista ma w nazwie "prawo". Zastanow sie, zanim odezwiesz.
    >
    > Pozdrawiam, MichalS.

    tak w kwesti pytania mojego to co to ma wspolnego ?? - czytaj kolego
    michales ze zrozumieniem - napisalem "chyba" - bo nie wiem i pytam !!!!
    wiec jezeli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenie to sie po prostu
    nie odzywaj i nie tworz postow bez potrzeby.. bo po co ?? - nie musze
    wiedziec wszystkiego i dlatego PYTAM !!! a jezeli nie chcesz odpowiadac to
    swoje glupie i niejako obrazliwe komentarze zachowaj dla siebie...

  • 12. Data: 2007-10-21 19:20:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Jeśli powie tak to chyba coś już znaczy?

    Ze ulotka zawiera prawdziwe informacje. A teraz mi napisz, jak zamierzasz
    udowodnic, ze to odbierajacy telefon nakleil owa ulotke - bo to jest
    kluczowe dla sprawy. Jak juz ktos tu powiedzial - moglo to byc nawet
    zlosliwe dzialanie konkurencji

    HaNkA

  • 13. Data: 2007-10-21 19:30:52
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości . > nie musze
    wiedziec wszystkiego i dlatego PYTAM !!!
    Zgłoś w poniedziałek uszkodzenie mienia o wartości ponad 250 zł w komedzie
    policji i niech oni się też włączą do szukania sprawcy.Nie masz obowiązku
    zawiadamiania o przestępstwie i szukania sprawcy tego czynu.
    ZiPi

  • 14. Data: 2007-10-21 19:35:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jarek wrote:

    > tak w kwesti pytania mojego to co to ma wspolnego ?? - czytaj kolego

    Taką, drogi potomku Berii, że w państwie prawa to winę należy udowodnić,
    a nie niewinność.

  • 15. Data: 2007-10-21 19:40:45
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    jarek <j...@o...pl> napisał(a):

    > nie musze wiedziec wszystkiego i dlatego PYTAM !!!

    Moze masz racje, moze za nerwowo zareagowalem. Podstawa naszego
    (europejskiego, ale pewnie nie tylko) prawa jest, ze to oskarzonemu nalezy
    udowodnic wine, a nie on musi dowodzic swojej niewinnosci.

    > swoje glupie

    Glupie? Dlaczego?

    >i niejako obrazliwe komentarze zachowaj dla siebie...

    W ktorym miejscu Cie obrazilem? Owszem, zareagowelem emocjonalnie, ale
    nic poza tym.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 16. Data: 2007-10-21 20:22:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ale skoro to jest ich reklama to mozna domniemywac ze jednak to oni ja
    > przykleili i to chyba oni musieliby udowodnic ze to nie oni nakleili ...

    Najparwdopodobniej tak było, tym nie mniej w sądzie liczą się dowody, nie
    zaś przypuszczenia.

  • 17. Data: 2007-10-21 20:22:51
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    wiadomości news:v9msu4-cbo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Taką, drogi potomku Berii, że w państwie prawa to winę należy udowodnić,
    > a nie niewinność.
    panie Andrzeju cenie pana wiele postow ktore czytam na tym forum ale pan
    rowniez nie przeczytal mojego postu ze zrozumieniem napisałem wyraznie
    "CHYBA" bo nie wiedzialem tego ze tak jest na pewno - i skad od razu
    przypuszczenie ze jestem potomkiem imc pana Berii ?? eh... - skad tyle
    wrogosci ?? - czyzby pan byl jakos skoligacony z milosciwie nam panujacymi
    ??mógłbym ja zapytac - idac panskim przykladem...

  • 18. Data: 2007-10-21 20:25:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze można zrobić tak: Nagrywasz rozmowę pod numerem z ulotki i pytasz
    > się "Dzień dobry, widziałem Państwa reklamę na pewnej nalepce na
    > drzwiach, czy dobrze się dodzwoniłem?" Jeśli powie tak to chyba coś już
    > znaczy?

    Cienkie. Facet powie, że rozwieszali ulotki w wielu miejscach. O tych
    akurat nie wiedzieli albo myślał, że ktoś dał zgodę na to i były legalne.
    Nawet kłamać nie będzie musiał. Bo plakatowaniem raczej zajmują się
    terenowi przedstawiciele, a nie centrala.

    Jedyny praktyczny sposób, to złapanie sprawcy na gorącym uczynku.

  • 19. Data: 2007-10-21 20:29:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:v9msu4-cbo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Taką, drogi potomku Berii, że w państwie prawa to winę należy udowodnić,
    > a nie niewinność.

    Porównanie nie całkiem na miejscu. Akurat w Związku Radzieckim nie uchylono
    chyba nigdy tej zasady. Tam były kłopoty z tym, że albo sądy były co
    kolwiek stronnicze, albo wręcz zastępowano sady różnego rodzaju komisjami.
    Z tego co czytałem, to w Niemczech Hitlerowskich podobno uchylono zasadę
    domniemania niewinności i oskarżony musiał dowieść niewinności. Z tym, że
    czytałem to w jakiejś historycznej książce, a nie prawniczej, wiec nie
    wykluczam, że dotyczyło to niektórych spraw jedynie.

  • 20. Data: 2007-10-21 23:56:45
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    > Porównanie nie całkiem na miejscu. Akurat w Związku Radzieckim nie uchylono
    > chyba nigdy tej zasady.

    Niestety. obalili ten dogmat. Musiales udowodnic, ze nie jestes "wielbladem".
    W majestacie prawa. Radzieckiego.

    Pozdrawiam, MichalS.