  • 21. Data: 2008-06-16 06:47:46
    Temat: Re: ogrodzone nabrzeze jak wyegzekwowac swoje prawa?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> napisal:
    > Primo: to tak zwane jezioro leży gdzieś w zasięgu polskiej jurysdykcji?

    Ostatnio chyba tak. Albo juz poslalismy, albo jestesmy w trakcie
    wysylania naszych najmitow... pardon... zolnierzy.

    > Secundo: ze wzrokiem problemy masz potężne, skoro nie zauważyłeś
    > dopływów w postaci kilku rzek. No, ale pewnie taka malutka rzeczka, jak
    > około 1000-kilometrowa Szari to drobiazg nie godny twej uwagi ;->

    O ile wiem, to od paru lat nie plynie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 22. Data: 2008-06-16 07:29:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Uważaj więc, żeby nie dojść do Teksasu...
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2008-06-16 15:32:32
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    wiadomości news:ko7gi5-oh2.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jezioro, jak sama nazwa wskazuje, ma dopływ i odpływ w postaci jakiejś
    > rzeki czy innego potoku.

    Akurat nazwa, to na nic nie wskazuje, ale dopływ wody jest konieczny, bo
    inaczej by szybko wyschło. Odpływu jednak nie musi mieć, tzw. jezioro
    bezodpływowe.

    Pozdrawiam Przemek

  • 24. Data: 2008-06-16 18:52:10
    Od: "rabbyt" <n...@s...com>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

    > OT: chyba nie opłotowali Warty?! O jaką rzekę Ci chodzi?

    Ogrodzone osiedle na Garbarach, skarpa nad portem

  • 25. Data: 2008-06-16 18:58:03
    Od: "rabbyt" <n...@s...com>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

    > OT: chyba nie opłotowali Warty?! O jaką rzekę Ci chodzi?

    OT:
    dokładnie to chodzi o ten przypadek:
    http://www.wechta.pl/dev-pl/img/realizacje/os_nad_wa
    rta_1_large.jpg

  • 26. Data: 2008-06-16 19:05:30
    Od: "rabbyt" <n...@s...com>

    Użytkownik "rabbyt" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

> [...]

    A tak to wygląda na mapie/z satelity
    http://tinylink.pl/fecw

  • 27. Data: 2008-06-16 19:23:13
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    rabbyt wrote:
    > OT:
    > dokładnie to chodzi o ten przypadek:
    > http://www.wechta.pl/dev-pl/img/realizacje/os_nad_wa
    rta_1_large.jpg

    No to walcz... Ja akurat lubiłem jeździć rowerem w drugą stronę
    (Rataje-->Dębina) i uważam, że grodzenie brzegu *takiej* rzeki w centrum
    miasta jest niedopuszczalne. Mówię tu o kodeksie "niepisanym", bo
    zgodnie z prawem stanowionym masz 100% racji.

    pozdrawiam

  • 28. Data: 2008-06-17 20:45:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Any User wrote:

    > Mam wrażenie, że gdyby rzeczywiście to był tylko kaprys, to byś
    > odpuścił i pospacerował sobie gdziekolwiek indziej. Coś mi się jednak
    > wydaje,
    > że jesteś pieprzonym socjalistą, któremu przeszkadza bogactwo innych
    > i to, że stać ich na ogrodzenie swojego osiedla.
    >
    > Uważam, że tzw. walczących socjalistów powinno się zamykać i
    > resocjalizować.

    > ps. Mnie na takie osiedle nie stać. Potrafię natomiast patrzeć
    > obiektywnie na świat.

    socjalista nei socjalista ale posiadanie pieniędzy nie upoważnia do łamania
    prawa, a wiele osób ma taki dziwny pogląd na świat.