  • 1. Data: 2004-08-25 07:46:05
    Temat: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "monika" <m...@v...pl>

    Jestem rozwódka,mam 3 letnie dziecko.Eks nie utrzymuje z dzieckiem
    kontaktów,ale płaci alimenty.Chciałabym ograniczyć mu prawa rodzicielskie i jak
    wygląda takie pismo.Jest z jakąś kobietą i z jej 2 dzieci.Kupuje im,utrzymuje
    ich.Czy ja mogę podwyższyć mu alimenty? Dziękuję.

  • 2. Data: 2004-08-25 10:55:45
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "monika" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    im,utrzymuje
    > ich.Czy ja mogę podwyższyć mu alimenty? Dziękuję.

    A dlaczego chcesz ograniczuć mu prawa rodzicielskie? Nadużywa ich ze szkodą
    dla dzieci czy o prostu taka zemsta za to, że kupuje coś cudzym dzieciom ?

    pozdr

    Monika

  • 3. Data: 2004-08-25 11:34:47
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego chcesz ograniczuć mu prawa rodzicielskie? Nadużywa ich ze
    szkodą
    > dla dzieci czy o prostu taka zemsta za to, że kupuje coś cudzym dzieciom ?

    musi byc powod, nie mozna tak dziecku ograniczac kontaktu z ojcem.

    hihi.. ahh te kobiety, nigdy sobie nie odpuszcza ;)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-25 11:56:32
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "caros" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > musi byc powod, nie mozna tak dziecku ograniczac kontaktu z ojcem.

    Moja imienniczka napisała o "chceniu" a nie o obiektywnych powodach. I to
    właśnie mnie zdziwiło. Prosząc o pomoc zwykle opisuje się okoliczności,
    które mają wpływ na postępowanie osoby proszącej o pomoc...

    > hihi.. ahh te kobiety, nigdy sobie nie odpuszcza ;)

    che ? "sobie" w sensie "innym kobietom" ?

    pozdr

    Monika

  • 5. Data: 2004-08-25 13:10:39
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > które mają wpływ na postępowanie osoby proszącej o pomoc...

    > che ? "sobie" w sensie "innym kobietom" ?

    nie, facetom :))

  • 6. Data: 2004-08-25 13:12:38
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > nie, facetom :))

    Generalizujesz :)
    Skąd możesz wiedzieć, jakie jest moje zdanie na ten temat?
    Wywnioskowałeś z mojej wypowiedzi ? To szwankuje ci wnioskowanie :)

    pozdr

    Monika

  • 7. Data: 2004-08-25 13:58:22
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > Skąd możesz wiedzieć, jakie jest moje zdanie na ten temat?
    > Wywnioskowałeś z mojej wypowiedzi ? To szwankuje ci wnioskowanie :)

    ja do Pani Moniki nic nie mam :) tak tylko dla zartow, ale tutaj kobiecy
    duch bojowy sie odezwal ;)

  • 8. Data: 2004-08-25 14:05:14
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > ja do Pani Moniki nic nie mam :) tak tylko dla zartow, ale tutaj kobiecy
    > duch bojowy sie odezwal ;)

    Kobiecy duch bojowy ;) Nie mów głośno, bo mnie do armii wcielą ;)

    A mówiąc serio - akurat ja jestem zdania, że pozbawianie praw jako zemsta to
    mówiąc oględnie, nie najlepszy pomysł.

    pozdr

    Monika

  • 9. Data: 2004-08-25 16:03:37
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    > A mówiąc serio - akurat ja jestem zdania, że pozbawianie praw jako zemsta
    > mówiąc oględnie, nie najlepszy pomysł.

    i tez jestem tego zdania... bo liczy sie dobro dziecka, a nie jakies tam
    zemsty...
    czasem mam wrazenie, ze rodzice zamiast wychowywac dziecko, traca czas na
    klotnie.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-08-25 17:29:36
    Od: "Dolores" <d...@N...pl>

    > i tez jestem tego zdania... bo liczy sie dobro dziecka, a nie jakies tam
    > zemsty...

    Owszem - ale nie wiemy czy w tym przypadku chodzi o dobro dziecka, czy
    zemste...
    bo Monika pisze ze jej ex nie utrzymuje z dzieckiem kontaktu. I tu warto by
    wiedziec jak dlugo? Czy miesiac czy 2 lata...
    bo mysle sobie, ze gdyby ojciec mojego dziecka nie kontaktowal sie z nim
    przez dluzszy czas, to bym sie bala ze ni z gruszki ni z pietruszki nagle
    zechce spedzic z dzieckiem np. miesiac wakacji... a bedzie dla niego obcym
    czlowiekiem - dziecko wszak male, wiec nie potrzebuje duzo czasu, zeby
    tatusia zapomniec.

    --
    Dolores