  • 1. Data: 2006-01-21 10:50:21
    Temat: ogloszenie upadlosci - os. fizyczna
    Od: "ikar" <i...@w...slask.pl>

    Witam!
    Mam do Szanownego Grona pytanie dotyczace upadlosci osoby fizycznej (nie
    posiadajacej zadnej dzialalnosci). Googlalem troche ale znalazlem tylko
    watki z 2003 i 2004 roku. Byc moze ktos orientuje sie gdzie moglbym znalezc
    jakies konkretne wyjasnienia na ten temat i informacje czy wogole taka
    ustawa weszla w zycie?? Ewentualnie gdyby ktos orientowal sie dokladniej w
    tym temacie to prosze o priv na U...@g...pl

    z gory dziekuje

    majka

  • 2. Data: 2006-01-21 11:20:44
    Temat: Re: ogloszenie upadlosci - os. fizyczna
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    > jakies konkretne wyjasnienia na ten temat i informacje czy wogole taka
    > ustawa weszla w zycie?? Ewentualnie gdyby ktos orientowal sie dokladniej w

    narazie takiej ustawy nie ma.

    konrad

  • 3. Data: 2006-01-21 12:04:25
    Od: "ikar" <i...@w...slask.pl>

    Użytkownik "vel konrad" <giedr@wytnij_to.op.pl> napisał w wiadomości
    > narazie takiej ustawy nie ma.

    dziekuje za odpowiedz

    majka

  • 4. Data: 2006-01-21 12:20:28

    Dnia Sat, 21 Jan 2006 11:50:21 +0100, ikar napisał(a):

    > Witam!
    > Mam do Szanownego Grona pytanie dotyczace upadlosci osoby fizycznej (nie
    > posiadajacej zadnej dzialalnosci). Googlalem troche ale znalazlem tylko
    > watki z 2003 i 2004 roku.

    nie ma takiej opcji chwilowo.

    --
    pozdrawiam,