  • 51. Data: 2009-01-17 19:09:21
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mike" <d...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gkt9tf$6eb$3@news.wp.pl...
    > No to kogo wobec tego zatrzymano w kontekście tematu tego wątku?

    Nie wiem, czy kogokolwiek w ogóle. Nie wykluczone, że pojechali z Policją z
    własnej woli w celu złożenia wyjaśnień w miejscowej jednostce Policji. Nie
    każde takie "zaproszenie" jest od razu zatrzymaniem w sensie prawnym.

  • 52. Data: 2009-01-17 19:09:43
    Od: mike <d...@n...com>

    MM wrote:

    > Ależ ja się z tym zgadzam, że Arabowie są zagrożeniem (w sensie
    > cywilizacyjnym) dla zachodu. Jednak nie będę hipokrytą by popierać mordy
    > cywilów tylko dla odwrócenia uwagi czy korzyści politycznych.

    Niestety zasada marchewki nie działa w tamtym regionie. Pozostaje zasada
    kija. Chociaż z drugiej stronie nie słyszałem ostatnio, żeby Zachodni
    Brzeg Jordanu, notabene część Autonomii Palestyńskiej w jakikolwiek
    sposób utożsamiał się z tym co się dzieje w Strefie Gazy i dorzucał od
    siebie kolejne rakiety.

  • 53. Data: 2009-01-17 19:22:18
    Od: MM <n...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Czemu odniosłeś takie wrażenie? Generalnie uważam anarchistów za
    > oszołomów, ale w tym konkretnym wypadku jestem zdania, że zostali
    > zaatakowani z naruszeniem prawa.

    Podstawową zasadą propagandy jest a) wytrwałe urabianie pojęć do
    własnych celów i b) przyklejanie tak urobionych etykiet przeciwnikom lub
    stronnikom.

    Twoje utożsamianie anarchistów z oszołomami właśnie ma cechy stosowania
    takich urobionych etykiet. Masz w ogóle świadomość jak głębokim i
    różnorodnym nurtem politologicznym jest anarchizm? Znasz tych ludzi i
    wiesz jakie mają poglądy a tym bardziej czyny? Zapewne nie znasz, jednak
    uniwersalną etykietę anarchisty-oszołoma przyklejasz. Nie dziw się potem
    gdy dresiarze wołają "psy-skurwysyny", bo to jest dokładnie takie samo
    płytkie myślenie za pomocą wygodnych stereotypów.

    pzdr

  • 54. Data: 2009-01-17 19:47:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MM" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takich urobionych etykiet. Masz w ogóle świadomość jak głębokim i
    > różnorodnym nurtem politologicznym jest anarchizm? (...)

    Napisałem, że jest to moja opinia o tym środowisku. Opieram ją na dotąd
    napotkanych i tyle. Nie wykluczam, że wśród nich znajdują się bardzo
    wyjątkowe jednostki o wysokim poziomie kultury, szerokich horyzontach
    politycznych i w ogóle będące wzorem cnót wszelakich. Ja po prostu dotąd
    takich nie spotkałem.

  • 55. Data: 2009-01-17 20:17:23
    Od: MM <n...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > wyjątkowe jednostki o wysokim poziomie kultury, szerokich horyzontach
    > politycznych i w ogóle będące wzorem cnót wszelakich. Ja po prostu dotąd

    Dokładnie taką samą argumentację zapewne ma większość dresiarzy, choć
    może bardziej bełkotliwie by to ujęli.

    pzdr

  • 56. Data: 2009-01-17 20:19:57
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    MM wrote:

    > Dokładnie taką samą argumentację zapewne ma większość dresiarzy, choć
    > może bardziej bełkotliwie by to ujęli.

    Wcale nie. To o czym piszesz, to są uprzedzenia, np. wobec Murzynów,
    Rosjan, Żydów czy Niemców. Robert pisze o własnych obserwacjach.

    M.

  • 57. Data: 2009-01-17 20:31:52
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Wcale nie. To o czym piszesz, to są uprzedzenia, np. wobec Murzynów,
    > Rosjan, Żydów czy Niemców. Robert pisze o własnych obserwacjach.

    Robert pisze o statystykach na próbkach spotkanych osobiście. Taki dres to
    czasami Murzyna na oczy nie widział, a już go nie lubił....:)

  • 58. Data: 2009-01-17 20:32:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pt pisze:

    > Rozumiem, że nie będziesz miał nic do faceta strzelającego z wiatrówki do
    > Twoich dzieci?

    Ty w takiej sytuacji obrzuciłbyś granatami cały budynek, obok którego
    przebywał...

  • 59. Data: 2009-01-17 20:48:16
    Od: MM <n...@i...pl>

    mike pisze:
    > Robert pisze o statystykach na próbkach spotkanych osobiście. Taki dres
    > to czasami Murzyna na oczy nie widział, a już go nie lubił....:)

    Skąd wy wzieliście tych murzynów? Mowa była o stereotypach policjantów
    nt. anarchistów i dresiarzy nt. policjantów. Oba stereotypy funkcjonują
    pomimo możliwości kontaktów bezpośrenich.

    pzdr

  • 60. Data: 2009-01-17 21:58:49
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "mariano" napisał:
    > btw, podstępnie dla niepoznaki, żeby zakamuflować swoją żydożerczość i
    > antysemityzm mam domieszkę krwi żydowskiej. :-)

    wyborcza to żydowska gazeta, kazdy to wie, oni ją sponsorują, a wiadomo że
    żydzi to bandyci i sługusy cccp w czasie sopwieckiej okupacji polski, więc
    dla nas to tacy sami bandyci jak hitlerowcy i bolszewiki

    p.s. żydowi i arabowi kula w łeb się należy jak amen w pacierzu!:O)