  • 31. Data: 2009-01-17 18:21:13
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: mike <d...@n...com>

    MM wrote:

    > O ile fakt ataków z obu stron jest bezsporny, to jednak Hamas używa o
    > wieeeeleeee mniej groźnych broni. Działanie Izraela jest o tyle
    > niebezpieczne, że to działanie zorganizowanych struktur państwa i użyte
    > są o wieleee mocniejsze środki, zaś głównymi poszkodowanymi są cywile
    > nie będący bojownikami Hamasu.
    >
    > Nie można też zapominać o prowokowaniu konfliktu przez Izrael, który
    > aktywnie wspiera osadnictwo izraelskie na terenach Palestyńczyków.

    1. Izrael nigdy nie dopuści do niepodległości Palestyny, choćby ze
    względu na to, że duża część źródeł wody słodkiej znajduje się właśnie
    na terenie Palestyny.

    2. Palestyna żąda powrotu granic sprzed 56 roku. Awykonalne.

    3. Doktryna Hamasu jest prosta, wybić naród żydowski do ostatniego.
    Hamas jest czymś więcej niż ugrupowaniem terrorystycznym, jest również
    opcją polityczną, która w ostatnim czasie odniosła duży sukces
    zdobywając większość w parlamencie palestyńskim.

  • 32. Data: 2009-01-17 18:21:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mike" <d...@n...com> napisał w wiadomości
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > I oto mi właśnie chodzi. Dopóki nie znam podstawy zatrzymania, nie
    > wyrażałbym pochopnych opinii.

    Zacznijmy od tego, że nie mam pewności, czy oni w ogóle zostali zatrzymani.

  • 33. Data: 2009-01-17 18:22:14
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Oczywiście, fakt, że za "przyzwoleniem ogólnym" a szczególnie _każdego_
    > dointerpretowałeś samodzielnie.
    > 2. Rakiety Hamasu to w większości jak strzelanie z procy do przeciwnika na
    > sąsiednim podwórku. Choć nie wszystkie to jednak większość jest chybiona
    > lub dociera do miejsc odludnych.

    Rozumiem, że nie będziesz miał nic do faceta strzelającego z wiatrówki do
    Twoich dzieci?
    Pozdrawiam
    PawelT

  • 34. Data: 2009-01-17 18:27:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Według relacji GW oni cicho siedzieli na tej sali między gośćmi aż do
    > momentu kiedy zaczął przemawiać ambasador Izraela. Wiec zarzuty pod
    > kątem "wtargnięcia" (raczej) odpadają o zostają zarzuty o "zakłócenie".

    Z filmu - moim zdaniem - wynika, że nie zakłócali w żaden sposób porządku.
    Po prostu rozwinęli transparent. Z relacji Gazety wynika, że jeszcze
    wznosili hasła, ale nie napisano jakie dokładnie. W każdym razie wznoszenie
    haseł pod zakłócenie porządku by podpadało, ale to nie znaczy, że można w
    obliczu prawa sprawców pobić. A z filmu wynika, że facet po prostu rzucił
    się z pięściami na nich.

    > http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,6162062.html
    > Czy GW *napisze* co w tym szpitalu stwierdzono a czego nie zdołano
    > stwierdzić? :-)

    Cokolwiek by nie zdołano ustalić, to moim zdaniem on jest sprawcą, a nie
    ofiarą. Jeśli nawet w wyniku swojego ataku doznał jakiegoś uszczerbku, to
    zdecydowanie anarchiści (których co do zasady nie lubię!) w tym konkretnym
    wypadku działali w obronie koniecznej. Z filmu nie wynika, by przekroczyli
    jej granice.

  • 35. Data: 2009-01-17 18:30:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mariano" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5e5c.0000006b.49720a51@newsgate.onet.pl...
    > Kiedyś dostaniesz po twarzy albo ktoś Cię wyzwie na pojedynek za
    > przytaczanie takich źródeł w kulturalnej dyskusji. :p

    "gazeta.pl", to nazwa serwera, z którego korzystam wysyłając posty na
    grupę, a nie źródło akurat. Za to też po pysku u Was leją :-)))))

  • 36. Data: 2009-01-17 18:35:21
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "pt" <p...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "MM" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że nie będziesz miał nic do faceta strzelającego z wiatrówki do
> [...]

    A jak ktoś strzelając do takiego faceta z moździerza "porani"
    parędziesiąt osób to ty nie będziesz miał nic przeciw temu?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Zostaw dzisiejszy posiłek na jutro lecz ukończ jutrzejsza pracę dziś

  • 37. Data: 2009-01-17 18:37:43
    Od: MM <n...@i...pl>

    pt pisze:
    > Rozumiem, że nie będziesz miał nic do faceta strzelającego z wiatrówki do
    > Twoich dzieci?

    Mógłbyś wskazać moją wypowiedź, do której zastosowałeś analogię?

    Używanie karabinu maszynowego w stosunku _do dzieci i sąsiadów_ "faceta
    strzelającego z wiatrówki" jest chyba przesadą, nieprawdaż? Izrael
    właśnie pacyfikuje całe miasta.

    pzdr

  • 38. Data: 2009-01-17 18:39:15
    Od: MM <n...@i...pl>

    mike pisze:
> [...]
    > opcją polityczną, która w ostatnim czasie odniosła duży sukces
    > zdobywając większość w parlamencie palestyńskim.

    Zgadza się. Co jednak nie ma nic do cytowanej "rzezi w Gazie", od której
    zaczęła się dyskusja.

    pzdr

  • 39. Data: 2009-01-17 18:41:52
    Od: MM <n...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > anarchiści (których co do zasady nie lubię!)

    Więc stosujesz bezzasadne uogólnienia co potem pokutuje dwójmyśleniem za
    każdym razem w stylu "mają rację ale ich nie lubię". Wystarczy przypiąć
    łatkę "anarchisty", nieprawdaż?

    pzdr

  • 40. Data: 2009-01-17 18:46:30
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał w
    > "gazeta.pl", to nazwa serwera, z którego korzystam wysyłając posty na
    > grupę, a nie źródło akurat. Za to też po pysku u Was leją :-)))))

    Kłamiesz waćpan. Adresem serwera (z nie nazwą) jest usenet.gazeta.pl lub
    poczta.gazeta.pl. Gazeta.pl to nazwa portalu oferującego w/w usługi jako dodane.

    Stawaj do pojedynku!

    Mariano