  • 21. Data: 2009-01-17 17:05:26
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: MM <n...@i...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,6162062.html

    "Peleg:
    - (...) nie będziemy tolerować aktów terroryzmu"

    Jak ci cholerni kilkuletni terroryści mają czelność ginąć pod bombami?!
    No jak, się pytam?!

    pzdr

  • 22. Data: 2009-01-17 17:13:27
    Od: mike <d...@n...com>

    MM wrote:

    > "Peleg:
    > - (...) nie bÄ?dziemy tolerowaÄ? aktĂłw terroryzmu"
    >
    > Jak ci cholerni kilkuletni terroryĹ?ci majÄ? czelnoĹ?Ä? ginÄ?Ä? pod
    > bombami?! No jak, siÄ? pytam?!

    Tak długo będą ginąć, jak długo ich rodzice będą tolerować to gówno na
    własnym podwórku. Z drugiej strony wyobraź sobie sytuację, że tuż pod
    Twoim bokiem, powiedzmy na Białorusi, za przyzwoleniem ogólnym banda
    dupków rozstawia wyrzutnie w szkołach i kościołach i napierdziela w Twój
    domek ile tylko może. Prawdopodobieństwo, że taka rakieta trafi w
    Twojego dzieciaka lub kogoś z otoczenia jest duże. Wtedy też będziesz
    taki humanitarny i będziesz kiwał paluszkiem i krzyczał Nie wolno? Bo ja
    na przykład nie.

  • 23. Data: 2009-01-17 17:20:32
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "mariano" <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Kiedyś dostaniesz po twarzy albo ktoś Cię wyzwie na pojedynek za
    > przytaczanie takich źródeł w kulturalnej dyskusji. :p
    >
    > Mariano

    Zawsze się mogę bronić po linii "skoro nawet GW tak napisała" ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Nieprawym sposobem zdobyte bogactwo i zaszczyty podobne są

  • 24. Data: 2009-01-17 17:21:16
    Od: MM <n...@i...pl>

    mike pisze:
> [...]
    > Twojego dzieciaka lub kogoś z otoczenia jest duże. Wtedy też będziesz
    > taki humanitarny i będziesz kiwał paluszkiem i krzyczał Nie wolno? Bo ja

    1. Oczywiście, fakt, że za "przyzwoleniem ogólnym" a szczególnie
    _każdego_ dointerpretowałeś samodzielnie.
    2. Rakiety Hamasu to w większości jak strzelanie z procy do przeciwnika
    na sąsiednim podwórku. Choć nie wszystkie to jednak większość jest
    chybiona lub dociera do miejsc odludnych. Izrael używa regularnej armii
    i sprzętu wojskowego do _pacyfikacji ludności cywilnej_.

    pzdr

  • 25. Data: 2009-01-17 17:22:59
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    MM <n...@i...pl> pisze:

> [...]
    > - (...) nie będziemy tolerować aktów terroryzmu"
    >
    > Jak ci cholerni kilkuletni terroryści mają czelność ginąć pod

    To jest grupa *PRAWO*. zacytujesz przepis prawa międzynarodowego
    zakazującego im ginąć pod bombami? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Żadnej paniki na Titanicu.

  • 26. Data: 2009-01-17 17:36:44
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > Zawsze siÄ&#65533; mogÄ&#65533; broniÄ&#65533; po linii "skoro nawet GW tak
    napisaĹ&#65533;a" ;-)

    No to możesz bez krytyki trzymać linię, że:
    - Polska była dostatnie rządzona przez człowieki honoru, którym zawdzięczamy
    błogosławieństwo stanu wojennego.
    - Polska była przez pewien czas pod zbrodniczym terrorem kaczystowskim i tylko
    przypadek (oraz skromny udział właściwych mediów) sprawił, że zostaliśmy
    uratowani przez prawdziwego cudotwórcę.
    - żadne człowieki rozumne nawet nie powinny nawet myśleć o lustracji. Tak uważa
    sam redaktor naczelny.
    - Polacy to żydożercy, a tylko dla niepoznaki jest ich najwięcej wśród
    Sprawiedliwych Wśród Narodów Świata. Współdziałali z tymi żydożercami nawet
    naziści, którzy dla zakamuflowania intrygi Polaków jako jedyny okupowany naród
    karali śmiercią za pomoc Żydom;
    - Polacy są winni Żydom odszkodowania gigantyczne odszkodowania. Ale ci wstrętni
    żydożercy i antysemici nie wiedzieć czemu wysuwają argument, że będą płacić
    tylko spadkobiercom a nie przemysłowi holokaustu.

    btw, podstępnie dla niepoznaki, żeby zakamuflować swoją żydożerczość i
    antysemityzm mam domieszkę krwi żydowskiej. :-)

    Mariano

  • 27. Data: 2009-01-17 17:38:22
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > No jak co? Poważne kontuzje pięści spowodowane potężnymi ciosami szczęk
    > i oczodołów "napastników" z transparentem ;->

    A z ciekawostek:
    0) Jakoś nie widać by się ktoś rwał do podawania czy anarchistów już
    zwolniono "po przesłuchaniu do protokołu"
    1) Na soc.culture.polish Galiński zauważył że materiał
    TVP (w wersji z YouTube) pokazuje "napastnika" od samego momentu gdy
    *ZACZYNA* wstawać z miejsca i "przez pół ponad pół (sporej) sali kroczy" do
    anarchistów z transparentem.

    Ciekawe, nieprawdaż? :-)
    2) AFAIK "bijący" nie został zidentyfikowany (publicznie) choć GW
    potrafiła napisać że to dziennikarz z Izraela "sugerując+" że
    potrafi go zidentyfikować.
    3) A z kwestii "bardziej prawnych w okolicah": Galiński "poskarżył się"
    że tego materiału nie mógł obejrzeć na stronach własnych TVP (bo stanom
    nie pokażemy) a obejrzał dopiero jak ktoś wrzucił na YouTube.

    3a) Czy TVP (a w szczególności telewizja publiczna) "ma prawo" ograniczać
    oglądalność materiałów filmowych które sama umieszcza na internecie
    "po krajach widza"?
    3b) Czy skopiowanie tego fragmentu dziennika TVP Info na YouTube narusza
    prawo 3bI) polskie [siedziba właściciela]
    3bII) USA [siedziba serwisu publikującego "kopie"]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Nauka - kagankiem rozumu.

  • 28. Data: 2009-01-17 17:43:33
    Od: mike <d...@n...com>

    > chybiona lub dociera do miejsc odludnych. Izrael używa regularnej armii
    > i sprzętu wojskowego do _pacyfikacji ludności cywilnej_.

    Nie uważasz, że to jest także nadinterpretacja?

  • 29. Data: 2009-01-17 17:50:01
    Od: MM <n...@i...pl>

    mike pisze:
    > Nie uważasz, że to jest także nadinterpretacja?

    NIE. To interpretacja na podstawie faktów podawanych oficjalnie przez
    Izrael. By podgrzać poczucie zagrożenia informuje o każdym ataku
    rakietowym... od razu przyznając, że rakiety nie wyrządziły szkód.

    O ile fakt ataków z obu stron jest bezsporny, to jednak Hamas używa o
    wieeeeleeee mniej groźnych broni. Działanie Izraela jest o tyle
    niebezpieczne, że to działanie zorganizowanych struktur państwa i użyte
    są o wieleee mocniejsze środki, zaś głównymi poszkodowanymi są cywile
    nie będący bojownikami Hamasu.

    Nie można też zapominać o prowokowaniu konfliktu przez Izrael, który
    aktywnie wspiera osadnictwo izraelskie na terenach Palestyńczyków.

    pzdr

  • 30. Data: 2009-01-17 18:20:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabory w naszej historii to pikus........... ale ich los jest najgorszy
    > na
    > swiecie.............
    > poza tym myślałem że w Polsce mamy wolność słowa i wolność
    > wypowiedzi........ Ci goscie bardzo spokojnie stali z
    > transparentem.......... nic nie robili, nie wtargneli na sale jak
    > dzicz........ nie wydaje mi się ze ktos na sali czul się zagrożony ich
    > obecnością............. wiec tłuc ich???????? troche dziwne...........
    > widocznie poglądy mozna wyrazac jesli TEJ grupy wyznaniowej się nie

    Przede wszystkim podejrzewam, ze Policja tego nagrania w chwili zatrzymań
    nie widziała, a zeznania świadków mogły być mocno tendencyjne. Poza tym
    odrobina winy po stronie anarchistów jest, bo zazwyczaj oni wywołują burdy.
    W tym wypadku było inaczej, ale ...