  • 11. Data: 2007-11-30 10:26:29
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 11:12:56 +0100, Tomasz R napisał(a):

    > Najnowszy Open Office ma to samo co Ms Office, a nawet więcej

    Spadłem z krzesła.
    Jesteś wielki :)

  • 12. Data: 2007-11-30 10:43:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Pamiętaj, że kupuje się licencję, a nie oprogramowanie w związku z czym,
    > zakup jest częścią umowy.

    Potwierdzam bo widziałem w sklepie jak sprzedawca mówił, że ten pakiet
    może sprzedać wyłącznie na paragon. Nie drążyłem sprawy więc nie wiem
    dlaczego.

    j.

  • 13. Data: 2007-11-30 12:32:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    januszek wrote:

    > Potwierdzam bo widziałem w sklepie jak sprzedawca mówił, że ten pakiet
    > może sprzedać wyłącznie na paragon. Nie drążyłem sprawy więc nie wiem
    > dlaczego.

    O, to ciekawe. W ustawie o VAT są jakieś specjalne wyjątki dla pakietów
    Office? Nie czytałem uważnie, mogłem przeoczyć ....

    p. m.

  • 14. Data: 2007-11-30 13:28:50
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "maslo" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dzieki za odpowiedz
    >
    > Pozostaje zakup pakietu za 600zl

    No i OpenOffice.

    Może nie jest to to samo, ale sprawuje się baaaardzo przyzwoicie. Nie natrafiłem na
    problemy ani na dokumenty, które nie otwierają się poprawnie. Ostatnio nabyłem do
    domu pakiet MS office 2007 za 190 zł, i ze względu na odmienny niż w starszych
    pakietach MS Office interfejs, OO jest wygodniejszy!

    Myślę też, że cenę za Office 2007 dla domu wymyślił taką a nie innąz dwóch powodów:
    1. polityka walki z piractwem
    2. strach przed konkurencją ze strony OO i podobnych Opensource'owych rozwiązań.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 15. Data: 2007-11-30 13:37:32
    Od: "maslo" <m...@p...fm>

    Niestety openOffice odpada

    nie obsluguja progamowania VBA
    MS Office jednak jest znacznie bardziej rozbudowany.
    Z odpowiednikow do MS najblizej ma chyba UX System, ale to juz dyskusja na
    inna grupe.

    maslo

  • 16. Data: 2007-11-30 17:27:35
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    > a czy nie lepiej kupic za 50zł pakien open office,

    a po co kupować skoro można go ściągnąć za darmo
    --
    Jackare

  • 17. Data: 2007-11-30 17:43:52
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space>

    > O, to ciekawe. W ustawie o VAT są jakieś specjalne wyjątki dla
    pakietów
    > Office? Nie czytałem uważnie, mogłem przeoczyć ....

    W ustawie o VAT nie, ale w kodeksie cywilnym tak.

    Andrzej

  • 18. Data: 2007-11-30 18:06:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Andrzej wrote:

    > pakietów
    >
    > W ustawie o VAT nie, ale w kodeksie cywilnym tak.

    A konkretnie? Wydawało mi się że kwestie obowiązku wystawienia faktury VAT
    reguluje w/w ustawa i rozporządzenia do niej.

    p. m.

  • 19. Data: 2007-11-30 18:33:04
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space>

    > A konkretnie? Wydawało mi się że kwestie obowiązku wystawienia faktury
    VAT
    > reguluje w/w ustawa i rozporządzenia do niej.

    Niby masz rację, ale faktura i tak nie mogłaby być wystawiona na firmę,
    tylko na osobę prywatną, więc na jedno wychodzi - Office 2007 w promocji
    dla użytkowników domowych nie jest przeznaczony dla firm i kropka.

    Andrzej

  • 20. Data: 2007-11-30 18:43:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@i...the.space> napisał

    > Niby masz rację, ale faktura i tak nie mogłaby być wystawiona na firmę,
    > tylko na osobę prywatną, więc na jedno wychodzi - Office 2007 w promocji
    > dla użytkowników domowych nie jest przeznaczony dla firm i kropka.

    Produkt jest wystawiony w sklepie na sprzedaż, kupuję, płacę,
    żądam faktury na firmę i oczywiście ją otrzymuję. Jak będę
    użytkował produkt i jak zaksięguję fakturę to nie jest sprawa
    kasjera w sklepie. I kropka.