  • 21. Data: 2011-09-07 20:12:44
    Temat: Re: oferta operatora komórkowego - czy ciągle ważna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Sep 2011, Shaman wrote:

    > Teoretycznie nie powinno to nastręczać żadnych problemów. Wszystkie
    > rozmowy są rejestrowane i sąd może zażądać tych nagrań. Podobnie jest
    > z wysłaną umową i telefonem. Pracownicy BOK widzą te wszystkie
    > informacje w systemie więc są one gdzieś zapisane. W praktyce jednak
    > nie wiem jak by to zadziałało... przecież wiadomo że technika jest
    > zawodna, zapisy giną, dyski się psują itd...

    O toto.
    Swoją drogą - czy pozwany ma obowiązek dostarczyć dowody "przeciw
    sobie" w sprawie cywilnej?

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2011-09-07 23:39:04
    Od: Shaman <s...@g...com>

    On 7 Wrz, 21:08, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > U ytkownik "Shaman" <s...@g...com>

    > Taki w a nie mia em zamiar. Liczy em jednak, e dzi ki tej dyskusji
    > b d m g reklamacj sformu owa jako m drzej, ...
    > --
    > Kiedy najpro ciej dla wszystkich b dzie jak zareklamujesz g upio tj, e nie
    > otrzyma e przedmiotu.

    Ha! To jest genialne! Tak proste, że genialne bez dwóch zdań! Tak
    własnie zrobię. :)

    > BTW. John.. je li nie musisz to nie umieszczaj tre ci po podw jnym
    > my lniku - to jest historyczny usenetowy znacznik stopki - wiele
    > czytnik w z za o enia wycina wszystko co jest po tych znaczkach. Ale
    > to tak na marginesie.
    > --
    > Nie podw jny my lnik a podw jny my lnik + spacja. To tak na marginesie
    > :-) ->http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    O! tego nie widziałem <rumieniec>!! Człowiek uczy się całe życie :)
    Dziękuję więc i za tą wiedzę :)

    > Nie u ywaj kodowa , kt re nie cytuj si w najpopularnijszym czytniku. Te
    > na marginesie :-)

    Tu jestem winny przeprosiny :( ale niestety mam problem jest nie do
    przeskoczenia. Pracodawca wyłączył jedyny serwer NNTP, do którego
    miałem dostęp (czyli nasz własny firmowy) i jestem zdany na gógla.
    Firmowy proxy serwer udostępnia jedynie porty 80 i 443. Nie znalazłem
    serwera NNTP, który umożliwia połączenie w takiej konfiguracji.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 23. Data: 2011-09-07 23:53:28
    Od: Shaman <s...@g...com>

    On 7 Wrz, 22:12, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   O toto.
    >   Swoją drogą - czy pozwany ma obowiązek dostarczyć dowody "przeciw
    > sobie" w sprawie cywilnej?

    hmm... tego nie wiem, ale może ktoś tutaj wie?!
    Jeśli "dostarczyć" znaczy coś innego niż "wydać wskazane" to jest
    szansa, że tak. Ale jeśli w żadnej formie nie można zmusić pozwanego
    operatora do wydania zapisu rozmowy z klientem to dupa zbita. Zresztą
    osoba, której dotyczy sprawa nie jest na tyle zdeterminowana, żeby
    sprawdzić przed sądem czy ma rację domagając się realizacji oferty. A
    mnie powoli też kończy się para, żeby jeszcze kogoś ciągnąć do
    działania w jego sprawie.

    --
    PZDR
    Shaman