  • 11. Data: 2011-09-06 09:51:19
    Temat: Re: oferta operatora komórkowego - czy ciągle ważna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Sep 2011, Shaman wrote:

    > Moim zdaniem nie.. GrzecznaPani kiedy dzwoni to nie pyta czy ma
    > przyjemność z Janem Nowakiem z Marszałkowskiej tylko pyta czy ma
    > przyjemność z właścicielem tego numeru. I jemu właśnie składa ofertę.
    > I jak widać nie ma problemów z jednoznaczną identyfikacją odbiorcy
    > oferty. Gdyby było tak jak mówisz to po zmianie adresu zameldowania
    > mógłbym uznać, że wystawiane przez operatora rachunki nie dotyczą mnie
    > tylko kogoś innego, bo ja przecież nie mieszkam pod wskazanym adresem
    > - tak czy nie? :)

    Trudno obronić tę wersję, bo jest słuszna :)
    Zmieniam wobec tego na: "ale ofertę promocyjną przedstawiono
    Janowi Nowakowi z Marszałkowiej, a nie temu z Polnej".
    I co teraz, jak udowodnić, że operator ofertę wystawiał temu
    z Polnej, a tylko podał nieprawidłowe dane?

    > sprawa dotyczy zadzwoniła do operatora i została jej przedstawiona
    > oferta indywidualna z dodatkowym uwzględnieniem jej stażu i
    > dodatkowymi bonusami więc o zaproszeniu do składania ofert nie może
    > być mowy. Operator rejestruje wszystkie rozmowy - oferta została
    > przestawiona ustnie, jednak to chyba mnie zmniejsza jej wagi. Jest tak
    > czy nie?

    Jest.
    Ale to trzeba "po swojej stronie" mieć dowód, że oferta była skierowana
    "do siebie".
    Fakt, że kurier nie wydał dokumentów, wskazuje iż było to do innej
    osoby. Jakie są dowody przeciwne?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-09-06 10:30:19
    Od: Shaman <s...@g...com>

    On 6 Wrz, 11:51, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >   I co teraz, jak udowodnić, że operator ofertę wystawiał temu
    > z Polnej, a tylko podał nieprawidłowe dane?

    W moim mniemaniu takie przedstawienie sprawy niczego nie zmienia.
    Operator przedstawia ofertę swojemu klientowi, posiadaczowi umowy
    abonamentowej na konkretny numer. Klient jest przez operatora
    identyfikowany na różne sposoby ale nie przez adres zameldowania, o to
    operator nie pyta. Skoro więc operator przyjmuje, że przedstawione mu
    informacje jednoznacznie identyfikują klienta to nie może udawać, że
    ofertę kierował nie do tej osoby tylko do innej.

    Fakt, że nie zgadza się jedna z informacji nie mająca, jak już
    ustaliliśmy, wpływu na identyfikację klienta nie może być powodem
    uznania oferty za niebyłej.Co najwyżej operator może domagać się
    zwrotu kosztów, które przez to dodatkowo poniósł (znaczy się
    dodatkowego transportu).

> [...]
    > "do siebie".
    >   Fakt, że kurier nie wydał dokumentów, wskazuje iż było to do innej

    Przecież najlepszym dowodem jest sam fakt uruchomienia procedury
    wysyłki telefonu i umowy. Jaki lepszy dowód jest potrzebny, że
    operator kieruje ofertę do tej a nie innej osoby, niż ten, że wysyła
    jej umowę do podpisania. Tutaj w grę włącza się podmiot trzeci -
    kurier - który nie ma dostępu do informacji z systemu operatora i może
    mieć wątpliwości czy rozmawia z tą osobą do której go operator wysłał
    - ale to w istocie nie ma nic wspólnego z przedstawioną przez
    operatora ofertą. Prawda?

    PZDR
    Shaman

  • 13. Data: 2011-09-06 14:33:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Ale ofertę przyjęcia oferty ;) złożył Jan Nowak z Marszałkowskiej,
    > a nie Jan Nowak z Polnej.
    > Tak czy nie?

    A to nie ten sam Nowak był ?

  • 14. Data: 2011-09-06 14:38:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shaman" <s...@g...com>

    --
    To popraw dane i złóż reklamację

  • 15. Data: 2011-09-06 19:20:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Sep 2011, John Kołalsky wrote:

    > A to nie ten sam Nowak był ?

    Był, czuję się coraz bardziej przekonany, tylko coraz bardziej
    widzę konieczność posiadania dowodów na wszystkie postawione
    tezy.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2011-09-06 21:53:59
    Od: Shaman <s...@g...com>

    On 6 Wrz, 21:20, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   By , czuj si coraz bardziej przekonany, tylko coraz bardziej
    > widz konieczno posiadania dowod w na wszystkie postawione
    > tezy.

    a prawdziwość jakich dokładnie tez uważasz za niewystarczająco
    dowiedzioną?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 17. Data: 2011-09-06 22:00:16
    Od: Shaman <s...@g...com>

    On 6 Wrz, 16:38, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
> [...]
    >
    > W moim mniemaniu takie przedstawienie sprawy niczego nie zmienia.
    > Operator przedstawia ofertę swojemu klientowi, posiadaczowi umowy

    Taki właśnie miałem zamiar. Liczyłem jednak, że dzięki tej dyskusji
    będę mógł reklamację sformułować jakoś mądrzej, składniej i z
    odniesieniem do KC. No ale i tak coś zyskałem - dyskusja z Gotfrydem
    pozwoliła mi uporządkować myśli i ustawić odpowiednią perspektywę
    widzenia całej sprawy.

    BTW. John.. jeśli nie musisz to nie umieszczaj treści po podwójnym
    myślniku - to jest historyczny usenetowy znacznik stopki - wiele
    czytników z założenia wycina wszystko co jest po tych znaczkach. Ale
    to tak na marginesie.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 18. Data: 2011-09-07 09:56:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > a prawdziwość jakich dokładnie tez uważasz za niewystarczająco
    > dowiedzioną?

    - wykazania, że operatorowi złożono ofertę
    - wykazania, że operator wysłał "gotową do podpisania" umowę
    konkretnemu klientowi. To, że klient jest na 100% pewien że
    było do niego nie dowodzi, że operator się do tego przyzna.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2011-09-07 13:06:36
    Od: Shaman <s...@g...com>

    On 7 Wrz, 11:56, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > - wykazania, e operatorowi z o ono ofert
    > - wykazania, e operator wys a "gotow do podpisania" umow
    >   konkretnemu klientowi. To, e klient jest na 100% pewien e
    >   by o do niego nie dowodzi, e operator si do tego przyzna.

    Teoretycznie nie powinno to nastręczać żadnych problemów. Wszystkie
    rozmowy są rejestrowane i sąd może zażądać tych nagrań. Podobnie jest
    z wysłaną umową i telefonem. Pracownicy BOK widzą te wszystkie
    informacje w systemie więc są one gdzieś zapisane. W praktyce jednak
    nie wiem jak by to zadziałało... przecież wiadomo że technika jest
    zawodna, zapisy giną, dyski się psują itd...

    --
    PZDR
    Shaman

  • 20. Data: 2011-09-07 19:08:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shaman" <s...@g...com>

> [...]

    Taki właśnie miałem zamiar. Liczyłem jednak, że dzięki tej dyskusji
    będę mógł reklamację sformułować jakoś mądrzej, ...
    Kiedy najprościej dla wszystkich będzie jak zareklamujesz głupio tj, że nie
    otrzymałeś przedmiotu.

[...]
    Nie podwójny myślnik a podwójny myślnik + spacja. To tak na marginesie
    :-) -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    Nie używaj kodowań, które nie cytują się w najpopularnijszym czytniku. Też
    na marginesie :-)

    W ogóle to -> http://niusy.pl/ :-)