-
1. Data: 2003-04-14 11:11:15
Temat: Re: oferta?
Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>
Marcin Debowski <a...@n...net> napisał(a):
> In article <b7a3t8$8dv$1@inews.gazeta.pl>, Tomek wrote:
> > Ja (naiwny klient) dałem się złapać w sidła. Zawierzyłem ulotce i z
> > wywieszonym jęzorem pobiegłem po swoje punkciki. W oparciu o dostępne
dane
> > dokonałem optymalnej, jak się mogło wydawać, decyzji . W międzyczasie
firma
> > (ufając zapewne opiniom prawników "co nie jest zabronione, jest
dozwolone" i
> > speców ;) od marketingu) zmieniła zasady gry. Część klientów pewnie się
nie
>
> Nie chce mi się w tej chwili wertować przepisów ale mam spore wątpliwości
> co do legalności czegoś takiego (szczególnie jeśli na ulotce podany był
> okres trwania promocji). Powinieneś powiadomić PIH. Prześlij lub zanieś
> tam ulotkę, swoje rachunki i dokładny opis sytuacji. Powinni się tym
> zająć.
>
> --
> Marcin
MZ ulotka była ofertą w rozumieniu przepisu art. 66 par. 1 k.c., jednak sklep
zawsze powoła się na art. 71 k.c. Ale konia z rzędem temu, kto odpowie na
pytanie - jak rozpocząć rokowania z hipermarketem :-), a powinno być :-(,
pzdr
marek radwański
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/