  • 1. Data: 2012-08-09 16:36:37
    Temat: odyszkodowanie - sprawa intymna
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    Witam,

    Spotkało mnie przykrość właśnie z jednym z tych preparatrów przez co
    utaciłem narzeczono - polke, gdzie mogę i kogo podać do sądu

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-zamiast-wzwodu
    -nawet-zgon-nowe-fakty-ws-groznych-preparatow,nId,62
    7429

    Rafimi

  • 2. Data: 2012-08-09 17:45:26
    Temat: Re: odyszkodowanie - sprawa intymna
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    SJ w <news:k00hsi$6gu$1@inews.gazeta.pl>:

    > Spotkało mnie przykrość właśnie z jednym z tych preparatrów przez co
    > utaciłem narzeczono - polke, gdzie mogę i kogo podać do sądu

    IMHO pozwanym powinien byc niejaki andrzej.amados aka kolina