  • 1. Data: 2004-11-09 15:15:18
    Temat: odwolanie zeznan przed policja
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jakie przepisy regulują tryb odwołania lub zmiany przez świadka
    swych zeznań przed Policją, ABW i Prokuratorem?

  • 2. Data: 2004-11-09 16:32:07
    Temat: Re: odwolanie zeznan przed policja
    Od: "Zbigniew Jablonski" <z...@w...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    or.workplace.pl...
    > Jakie przepisy regulują tryb odwołania lub zmiany przez świadka
    > swych zeznań przed Policją, ABW i Prokuratorem?

    A o co ci dokładniej chodzi ?
    Pytanie, jak dla mnie , jest niezrozumiale .
    Pozdr

  • 3. Data: 2004-11-09 16:44:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    or.workplace.pl...

    Zeznań odwołać nie można. Można złożyć nowe, inne. ale będą pytali, czemu są
    rozbieżności, no i jeśli i w końcu ustalą jak było, to grozi Ci
    odpowiedzialność karna z art. 233 kk.

  • 4. Data: 2004-11-09 18:00:19
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik jaszczur napisał(a) w wiadomości
    or.workplace.pl:
    > Jakie przepisy regulują tryb odwołania lub zmiany przez świadka
    > swych zeznań przed Policją, ABW i Prokuratorem?

    Radzę zapoznać się z treścią art. 233 kk.

    --
    JOHNSON :)