  • 11. Data: 2007-02-08 19:06:02
    Temat: Re: odwolalem sie od mandatu SG kobylnica i tu pismo nowe
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:429aa$45cb716c$57ce6ced$27021@news.chello.pl...

    > lamanie prawa przez jednych,

    ...jest szkodliwe społecznie. Np. przekraczanie dopuszczalnej prędkości
    jazdy.

    > nie upowaznia do lamania prawa przez drugich

    To, że dwie ustawy są między sobą sprzeczne nie oznacza, że organ
    korzystający z uprawnień wynikających z jednej z nich, łamie prawo. A i
    szkodliwość społeczna wynikająca z prawnego bubla który zafundowali nasi
    wybrańcy w sejmie jest raczej żadna.
    Z punktu widzenia zwykłego obywatela (czyt. nie płacącego mandatów) to to,
    że SM "łapie" piratów drogowych jest bardzo pożyteczne i godne pochwały.
    Być może uratuje to komuś życie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2007-02-08 19:36:14
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > A ty do końca mój post ?

    policji nie neguję
    przeciwnie - żałuję, że nie ma takich wniosków
    ale Ty uparcie piszesz o każdym w kontekście fotoradarów...

    KG

  • 13. Data: 2007-02-09 14:04:45
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > policji nie neguję
    > przeciwnie - żałuję, że nie ma takich wniosków
    > ale Ty uparcie piszesz o każdym w kontekście fotoradarów...

    Skrót myślowy ;)))
    Teoretycznie istnieje możliwoeść taka:
    Strażnik miejski (lub KAŻDY obywatel ;) bierze plik zdjęć z fotoradaru,
    legalizację tegoż i idzie na komisariat policji. Tam składa zawiadomienie o
    popełnieniu wykroczenia.
    I już jest pełen legal .

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2007-02-09 16:56:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Być może uratuje to komuś życie.

    byc moze, co nie zmienia postaci rzeczy ze nie maja do niektorych rzeczy
    prawa, i nie wolno im tego robic, jesli nadal bedziemy tkwic w takich
    absurdach, bublach i niedociagnieciach, to nadal naszym narodowym sportem
    bedzie lamanie prawa i wymykanie sie mu, przy duzej spolecznej aprobacie

    jak juz pisalem,przyklad musi isc z gory

  • 15. Data: 2007-02-09 18:19:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > byc moze, co nie zmienia postaci rzeczy ze nie maja do niektorych rzeczy
    > prawa,

    Ależ mają. W świetle jednego aktu prawnego, jak najbardziej mają. I działaja
    dla dobra publicznego. To bubel prawny naszych wybrańców jest źródłem
    nieporozumień.

    > jak juz pisalem,przyklad musi isc z gory

    No ale tak wybierałeś ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2007-02-10 08:57:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ależ mają. W świetle jednego aktu prawnego, jak najbardziej mają.

    w swietle nizszego aktu prawnego, bo nadrzedny mowi cos innego, a to jakby
    on sie liczy bardziej, wiec jednak nie maja

    > No ale tak wybierałeś ;))

    nie ja tak wybieralem, ja wybieralem inaczej, jednak niestety mniej nas bylo
    ;)

  • 17. Data: 2007-02-10 09:17:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > w swietle nizszego aktu prawnego, bo nadrzedny mowi cos innego, a to jakby
    > on sie liczy bardziej, wiec jednak nie maja

    Więc chyba coś nie tak z "twoim" łamaniem prawa jeśli działają zgodnie z
    jakimś tam aktem prawnym wydanym przez włądze państwowe. Przecież to nie ich
    wina.
    Dla mnie istotne jest, że działają w dobrze rozumianym interesie społecznym.
    A debile szukający śmierci na drodze mnie nie interesuje. W głębokim
    poszanowaniu mają to "łamanie prawa" wszyscy obywatele nie łamiący prawa.

    > nie ja tak wybieralem, ja wybieralem inaczej, jednak niestety mniej nas
    > bylo ;)

    Teraz tak wszyscy mówią;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2007-02-10 11:23:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > A debile szukający śmierci na drodze mnie nie interesuje. W głębokim
    > poszanowaniu mają to "łamanie prawa" wszyscy obywatele nie łamiący prawa.

    dla mnie istotne jest aby dzialali zgodnie z prawem i glownie na tym poletku
    do jakiego zostali powolani, tym czasem przewaznie zajmuja sie tym czym im
    wygodniej, a najmniej tym do czego zostali stworzeni

    ograniczenia predkosci i lamanie ich to zupelnie inna bajka, szczegolnie ze
    zarowno policja i straszaki, stawiaja radary zadko w miejscach realnego
    zagrozenia, tylko przewaznie tam gdzie stoi durne ograniczenie, droga jest
    szeroka i bezpieczna i umozliwia jade szybsza niz znaki