  • 1. Data: 2005-06-25 21:24:02
    Temat: odszkodowanie za pobicie w autobusie?[WAW]
    Od: s...@o...pl

    dzisaj jadac autobusem mialem dosc przykra przygode...
    otóż, dwóch sympatycznych chłopaków w dresach (w dodatku pijanych) zażadało od
    kierowcy by oworzył im drzwi podczas postoju na swiatłach. oczywiscie on im
    odmówił, wtedy zaczeli go wyzywac i wywiazała sie bojka. pospieszylem z pomoca
    kierowcy; tymczasem ktos z pasażerów zadzwonił po policję. zamim polcja
    przyjechala dostałem piescia w twarz i mam na pamiatke kilka szwów... na
    komisariacie mimochodem usłyszałem, że moge dostać odszkodowanie od ZTM. czy
    ktos orientuje sie w tym temacie? z góry dziekuje z info.

  • 2. Data: 2005-06-25 21:29:20
    Temat: Re: odszkodowanie za pobicie w autobusie?[WAW]
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    salasz:
> [...]
    > czy
    > ktos orientuje sie w tym temacie? z góry dziekuje z info.

    A sportowcy uciekli?
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-06-25 21:37:50
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > komisariacie mimochodem usłyszałem, że moge dostać odszkodowanie od ZTM. czy
    > ktos orientuje sie w tym temacie? z góry dziekuje z info.

    Nie mozesz. No najwyzej podziekowania. Nawet KC reguluje, ze masz dostac
    odszkodowanie od spracy. A w gebe dostales od dresa, a nie od kierowcy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-06-25 22:35:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli ZTM nie będzie Ci chciał po prostu z własnej woli tego
    wynagrodzić, to odszkodowania od nich domagać się nie możesz.
    Odszkodowanie należy się w wypadku szkody przez nich spowodowanej.

  • 5. Data: 2005-06-26 13:17:38
    Od: a...@o...pl

    jednego udalo sie zatrzymać, ale ten który mnie uderzył uciekł. a policja go
    jeszcze nie zatrzymala... i prawdopodobnie nie złapie...
    pozdrawiam