  • 71. Data: 2020-01-31 10:55:15
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-31 o 10:37, z pisze:
    > Nie ogarniasz terminów ;-)
    >
    > Zanim SN się wypowiedział do TK był zgłoszony wniosek o rozstrzygnięcie
    > sporu kompetencyjnego.
    >
    > SZACH MAT ;-)

    Tylko, że tu sporu kompetencyjnego nie ma.

    Przecież niewłaściwa byłoby zakazywanie jakiejkolwiek aktywności, bo w
    jakiejś sprawie, ktoś sobie wyimaginował problem. Ten problem mozna
    rozstrzygnąć i tamtej materii nic nie robić, natomiast tu sporu nie ma,
    więc o co chodzi?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 72. Data: 2020-01-31 11:17:50
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-31, z <...@...pl> wrote:

    > "Według ustawy z 30 listopada 2016 r. o organizacji i trybie
    > postępowania przed TK, Art. 86 par. 1 tej ustawy stanowi: "Wszczęcie
    > postępowania przed Trybunałem powoduje zawieszenie postępowań przed
    > organami, które prowadzą spór kompetencyjny."

    To czemu sejm się nie zawiesił?
    A jeśli sejm samodzielnie stwierdził, że jego spór nie dotyczy,
    to czemu SN nie mógł tego zrobić?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 73. Data: 2020-01-31 13:11:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-31 o 10:55, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tylko, że tu sporu kompetencyjnego nie ma.

    Nawet gdyby go nie Było to TK nim się zajął a to powoduje skutki prawne.

    SZACHMAT ;-)

  • 74. Data: 2020-01-31 13:12:26
    Od: z <...@...pl>

    Dobrze kombinujesz.
    "cfana" bestia ;-)

    Prezydent też się powinien zawiesić bo maczał palce ...

    Wpisujcie miasta ;-)

  • 75. Data: 2020-01-31 13:13:26
    Od: z <...@...pl>

    PS. Chwila od momentu zajęcia się tym sporem przez TK Sejm nic nie
    zrobił w tej sprawie.

    SZACHMAT ;-)

  • 76. Data: 2020-01-31 13:16:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-31 o 13:11, z pisze:

    > Nawet gdyby go nie Było to TK nim się zajął a to powoduje skutki prawne.

    no to się zajął, tyle, że jak pokazał PiS nie wstrzymuje to działania
    rzeczy, które uznają za niezależne - patrz przejęcie TK...

    Więc sami taką wykładnię przyjęli.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 77. Data: 2020-01-31 13:18:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-31 o 13:13, z pisze:
    > PS. Chwila od momentu zajęcia się tym sporem przez TK Sejm nic nie
    > zrobił w tej sprawie.

    Ale w sprawie o której piszesz SN też nic nie zrobił, zauważ co mówi
    uchwała SN, jest na ździebko inny temat.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 78. Data: 2020-01-31 15:02:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-31, z <...@...pl> wrote:

    > PS. Chwila od momentu zajęcia się tym sporem przez TK Sejm nic nie
    > zrobił w tej sprawie.

    Sejm w tym samym czasie co SN uchwalał ustawę represyjną.
    Dokładnie tego samego dnia.

    To jak, zrobił, czy nie zrobił?
    I kto decyduje o tym czym jest "w tej sprawie"?
    Ewidentnie dajesz prawo sejmowi do takiego decydowania, a SN już nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 79. Data: 2020-01-31 15:48:48
    Od: Kviat

    W dniu 31.01.2020 o 13:11, z pisze:

    > Nawet gdyby go nie Było to TK nim się zajął a to powoduje skutki prawne.
    >
    > SZACHMAT ;-)

    Tam zaraz się zajął...
    Spotkało się kilku przy ciastkach i kawie żeby sobie pogadać.

    https://wiadomosci.wp.pl/patryk-jaki-o-posiedzeniu-t
    k-sedziowie-moga-sobie-zamowic-espresso-i-ciasteczka
    -6025263642423937a

    "- Jutro to nie jest żadne posiedzenie Trybunału Konstytucyjnego, tylko
    co najwyżej zebranie osób, które zasiadają w Trybunale. Z punktu
    widzenia instytucjonalnego to, co się jutro ma wydarzyć, jeśli tak się
    stanie, to absolutny skandal - stwierdził wiceminister Patryk Jaki"

    "- Sędziowie Trybunału są wolnymi ludźmi. Mogą się spotykać kiedy chcą,
    mogą sobie zamówić espresso i ciasteczka i się spotkać. Nie jesteśmy w
    stanie użyć żadnych środków siłowych, natomiast apelujemy i prosimy. To
    niszczenie polskiego państwa - mówił w Radiu ZET wiceminister
    sprawiedliwości."

    SZACHMAT

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 80. Data: 2020-01-31 17:54:08

    Nie jesteś przygotowany do dyskusji.

    Nie ogarniasz zapisów konstytucji i ustaw.

    Piszesz tylko że zły PiS zrobił takie ustawy jakie chciał.

    To jest tylko Twoje zdanie. To nie są fakty tylko tradycyjne jęczenie
    popaprańców