  • 61. Data: 2020-01-28 22:16:56
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2020 o 20:29, Sonn pisze:

    > Słuchasz goebbelsowskich mediów rządowych, to się dziwisz że słyszysz
    > goebbelsowską propagandę?

    niemiecki syn wszędzie słyszy swoich niemieckich ziomali:)))))))

  • 62. Data: 2020-01-28 22:47:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mówisz jak Putin.
    Stara radziecka szkoła dyplomacji.

    -----

  • 63. Data: 2020-01-28 22:50:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale cierpisz, że cofnęli Ci esbecką emeryturę ;-/

    -----

  • 64. Data: 2020-01-29 09:29:56
    Od: z <...@...pl>

    Zluzuj majty.
    Twoja wiara w nieomylność kiedyś doprowadzi Cię do zguby ;-)

  • 65. Data: 2020-01-30 23:24:04
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Wolno Ci mieć takie zdanie ale źle to wróży przyszłości UE

    > Nie wymyślam tylko znowu nie przyjmujesz do wiadomości faktów.
    > Robisz to z niewiedzy czy specjalnie?

    > jw

    > Nie dostrzegasz, pomijasz, przemilczasz...
    > Generalnie manipulijesz.

    To może czymś się podeprzesz?
    Bo na razie to okrutnie pierdzielisz pt. "bo mi się tak wydaje".

  • 66. Data: 2020-01-30 23:25:54
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Jest przepis który ZAWIESZA każde postępowanie w sprawie o spór
    > kompetencyjny które rozpatruje TK.

    Który to przepis?

  • 67. Data: 2020-01-31 08:17:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 23:25, n...@o...pl pisze:

    > Który to przepis?

    "Według ustawy z 30 listopada 2016 r. o organizacji i trybie
    postępowania przed TK, Art. 86 par. 1 tej ustawy stanowi: "Wszczęcie
    postępowania przed Trybunałem powoduje zawieszenie postępowań przed
    organami, które prowadzą spór kompetencyjny."

  • 68. Data: 2020-01-31 09:56:32
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > postępowania przed Trybunałem powoduje zawieszenie postępowań przed
    > organami, które prowadzą spór kompetencyjny."

    Postępowanie już się zakończyło.

  • 69. Data: 2020-01-31 09:57:25
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > postępowania przed Trybunałem powoduje zawieszenie postępowań przed
    > organami, które prowadzą spór kompetencyjny."

    PS. Jeszcze powinno się dodać, że akurat "sporu kompetencyjnego" nie ma.

  • 70. Data: 2020-01-31 10:37:10

    Nie ogarniasz terminów ;-)

    Zanim SN się wypowiedział do TK był zgłoszony wniosek o rozstrzygnięcie
    sporu kompetencyjnego.

    SZACH MAT ;-)