  • 51. Data: 2020-01-28 20:29:59
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-27 o 13:31, J.F. pisze:
    > Cos slysze w radiu, ze juz sa sedziowie z nowego mianowania, odsunieci
    > od spraw.
    >
    > I tak sie zastanawiam - kto odsunal ?
    > System losowania ? Pewnie nie, bo by nie zdazyli wpisac danych, nawet
    > gdyby chcieli  :-)
    > Prezes sadu ? Z ziobrowego nadania ?

    Słuchasz goebbelsowskich mediów rządowych, to się dziwisz że słyszysz
    goebbelsowską propagandę?

    --
    Sonn

  • 52. Data: 2020-01-28 20:33:15
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Tam zaraz pachołek PiSu.
    > Niezawisłość takiego sędziego można po prostu podważyć.

    Nie niezawisłość tylko prawidłową obsadę sądu, co jest bezwzględną
    przyczyną odwoławczą i nieważności wyroku. Jprlde, wy naprawdę nie
    rozumiecie o co w tym chodzi?!

    --
    Sonn

  • 53. Data: 2020-01-28 20:43:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Jest przepis który ZAWIESZA każde postępowanie w sprawie o spór
    > kompetencyjny które rozpatruje TK.

    Doczytaj dokładnie.
    Nie ma takiego przepisu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 54. Data: 2020-01-28 20:47:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zupełnie jak niegdyś udecja, później uwecja i na końcu pe0cja.
    Jej końcu :-)
    Oni tam mają takiego bardzo rynkowego Balcerka.
    Popyt, podaż, i te inne rzeczy wyniesione ze studiów na SGPiS przez młodego
    aparatczyka.
    To ja pytam krynicę reform:
    Skoro w konkursach na jedno miejsce sędziego w sądzie jest średnio po 45 kandydatów,
    to o ile ich uposażenie należy obniżyć?

    -----

  • 55. Data: 2020-01-28 20:50:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie niezawisłość tylko prawidłową obsadę sądu, co jest bezwzględną
    > przyczyną odwoławczą i nieważności wyroku. Jprlde, wy naprawdę nie
    > rozumiecie o co w tym chodzi?!

    To jak już prdlisz, to poczytaj uchwałę, zamiast się gardłować:

    http://www.sn.pl/aktualnosci/SitePages/Wydarzenia.as
    px?ItemSID=598-0dc69815-3ade-42fa-bbb8-549c3c6969c5&
    ListName=Wydarzenia

    "[...] Nienależyta obsada sądu w rozumieniu art. 439 § 1 pkt 2 k.p.k. albo
    sprzeczność składu sądu z przepisami prawa w
    rozumieniu art. 379 pkt 4 k.p.c. zachodzi także wtedy, gdy w składzie sądu bierze
    udział osoba powołana na urząd sędziego
    w sądzie powszechnym albo wojskowym na wniosek Krajowej Rady Sądownictwa
    ukształtowanej w trybie określonym przepisami
    ustawy z dnia 8 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o Krajowej Radzie Sądownictwa oraz
    niektórych innych ustaw (Dz.U.
    z 2018 r., poz. 3), jeżeli wadliwość procesu powoływania prowadzi, w konkretnych
    okolicznościach, do naruszenia standardu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    niezawisłości i bezstronności w rozumieniu art. 45 ust. 1 Konstytucji
    Rzeczypospolitej Polskiej, art. 47 Karty Praw
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Podstawowych Unii Europejskiej oraz art. 6 ust. 1 Konwencji o ochronie praw człowieka
    i podstawowych wolności."

    Ja piszę o przyczynie, a Ty o skutku :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 56. Data: 2020-01-28 21:01:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na temat wyroków sądów stalinowskich (np. radzieckich dotyczących Polaków z Polski,
    jak choćby "proces szesnastu") masz przecież
    takie samo zdanie.
    Sąd to sąd.

    -----

  • 57. Data: 2020-01-28 21:10:42
    Od: z <...@...pl>

    > niezawisłości i bezstronności w rozumieniu

    Szach MAT ;-)

  • 58. Data: 2020-01-28 21:13:23
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Na temat wyroków sądów stalinowskich (np. radzieckich dotyczących Polaków z Polski,
    jak choćby "proces szesnastu") masz przecież
    > takie samo zdanie.

    Kłamiesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 59. Data: 2020-01-28 21:48:03
    Od: z <...@...pl>

    > Kłamiesz.

    Nie kłamie tylko demaskuje Twoje uogólnienie.

    Wypowiadaj się ściślej a nie zarzucaj innym KŁAMSTWO ;-)

  • 60. Data: 2020-01-28 22:00:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, z <...@...pl> wrote:

    > Nie kłamie tylko demaskuje Twoje uogólnienie.

    Jakie uogólnienie? Czytasz w ogóle na co odpisał?

    > Wypowiadaj się ściślej a nie zarzucaj innym KŁAMSTWO ;-)

    W poście do którego się ącki odnosił było bardzo konkretnie:

    ---
    Po prostu nie uważam, żeby kwestia wykonywania wyroków wspomnianych
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    instancji sądowych (TSUE i SN) to była rzecz do debatowania.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Te wyroki należy wykonać i już.
    ---

    Wyraziłem się ściśle wskazując na konkretne instancje
    konkretnych sądów. Osadzonych w dzisiejszych czasach.
    Więc Ącki kłamie.

    A Ty jesteś jak widać stronniczy, bo nawet do wspomnianego
    wpisu nie zajrzałeś, tylko zagrzałeś się własną teorię
    i wyplułeś z siebie stanowisko niezgodne ze stanem
    faktycznym.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com