  • 41. Data: 2020-01-28 11:01:23
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Nie dostrzegasz, pomijasz, przemilczasz...
    > Generalnie manipulijesz.

    Oj, ale kłamiesz.
    Nie prowadzę w tym temacie z Tobą żadnej dyskusji,
    bo nie ma specjalnie o czym dyskutować.

    Niezależnie od tego jak usilnie próbujesz mi wcisnąć swój punkt widzenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 42. Data: 2020-01-28 12:01:21
    Od: z <...@...pl>

    > Niezależnie od tego jak usilnie próbujesz mi wcisnąć swój punkt widzenia.

    Ja nie wciskam.

    Ja reaguję na jednostronne falandyzowanie prawa w Twoim wykonaniu. To
    taki zdrowy społeczny ODPÓR na propagandę uprawianą przez media i
    sędziów (O ZGROZO) którzy powinni być niezawiśli w swoich wyrokach i
    apolityczni, nie podlegający wpływom partii politycznych.

    W dodatku wpisałeś się w badania opozycyjnych mediów które zauważają że
    to właśnie strona opozycji pogardza i dyskryminuje pisowców w znacznie
    większym stopniu a informacje czerpie tylko z TVNów (tak jak ja ;-) ) w
    przeciwieństwie do pisowców którzy korzystają z różnych mediów i nie
    mają wypranych mózgów jak im się latami zarzuca.

    Dlatego zapewne twierdzisz z "wyższością" że ze mną nie będziesz
    dyskutował a jednak to robisz.

    Boli Cię tak po ludzku to co piszę? Sprawia przykrość Twojej rodzinie i
    koleżkom? O TO PRZEPRASZAM ;-)

    I tradycyjnie link do poczytania:
    https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-
    polakow-raport-z-badan-socjologicznych/

  • 43. Data: 2020-01-28 12:55:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Ja nie wciskam.

    Owszem wciskasz.

    [...]

    Pomyliło Ci się zupełnie. Ja tobą zią nie pogardzam.
    Może jakaś projekcja Ci się włączyła?

    Po prostu nie uważam, żeby kwestia wykonywania wyroków wspomnianych
    instancji sądowych (TSUE i SN) to była rzecz do debatowania.
    Te wyroki należy wykonać i już.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 44. Data: 2020-01-28 13:26:04
    Od: z <...@...pl>

    > Po prostu nie uważam, żeby kwestia wykonywania wyroków wspomnianych
    > instancji sądowych (TSUE i SN) to była rzecz do debatowania.
    > Te wyroki należy wykonać i już.

    Chyba że wydali je "felerni" sędziowie albo sąd nie powinien istnieć wg
    WYROCZNI ;-)

    To sobie uważaj ale mi nie WCISKAJ takiej interpretacji która łamie po
    drodze kilka przepisów o konstytucji nie wspominając.

    Tak czy siak wiana jest PRAWNIKÓW którzy niejasno zapisali kompetencje
    SN i TK oraz biurw brukselskich które narzucają rozszerzającą
    interpretację traktatów.

  • 45. Data: 2020-01-28 13:42:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, z <...@...pl> wrote:

    > Chyba że wydali je "felerni" sędziowie albo sąd nie powinien istnieć wg
    > WYROCZNI ;-)

    No i widzisz jak fałszujesz? Takie wyroki też się wykonuje.
    Nie są z automatu "nieważne".
    Można je zakwestionować i zbada to kolejna instancja.
    Na pewno jednak o ważności wyroku nie powinien decydować urzędnik.

    > Tak czy siak wiana jest PRAWNIKÓW którzy niejasno zapisali kompetencje

    Prawo uchwalają posłowie. Ci niekoniecznie muszą być prawnikami.
    W sporej części chyba nawet nie są.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 46. Data: 2020-01-28 14:33:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 16:50:04 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > TSUE wskazał który sąd jest zasadny do stwierdzenia tego
    > faktu. Tenże sąd tak zrobił (kilkukrotnie).
    > Wyroki Sądu Najwyższego są ostateczne (nie ma w tym zakresie
    > "kolejnej instancji").

    Tak jest w państwach zwanych przez lewactwo "demokratycznymi".
    W republikach banasiowych panują inne zwyczaje, bo gangsterzy walą po
    mordach i łamią nogi, do czego żadne sądy nie są im potrzebne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 47. Data: 2020-01-28 14:36:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 19:01:27 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > TK nie rozstrzyga żadnych "kontrowersji wokół ustawy" tylko określa
    > czy jest ona zgodna z konstytucją czy nie.
    > A uchwał SN nie tyka w ogóle.

    No ale akurat TK został opanowany przez dojną zmianę, dlatego stanowi dla
    niej alfonsa i omegę, bo mgr Przyłebska-Wolfagangowa wyda taki wyrok, jaki
    tylko jej odkrywca towarzyski zapragnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2020-01-28 14:47:43
    Od: z <...@...pl>

    Ale wiesz że merytorycznie to się nie wypowiedziałeś? ;-)

  • 49. Data: 2020-01-28 16:10:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-28, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > No ale akurat TK został opanowany przez dojną zmianę, dlatego stanowi dla
    > niej alfonsa i omegę, bo mgr Przyłebska-Wolfagangowa wyda taki wyrok, jaki
    > tylko jej odkrywca towarzyski zapragnie.

    Możliwe.
    Ale z tego co kojarzę, to TK nie ma mocy uchylania uchwał SN,
    więc niespecjalnie w tym zakresie ma co robić.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 50. Data: 2020-01-28 19:02:53
    Od: z <...@...pl>

    > Ale z tego co kojarzę, to TK nie ma mocy uchylania uchwał SN,
    > więc niespecjalnie w tym zakresie ma co robić.

    Jest przepis który ZAWIESZA każde postępowanie w sprawie o spór
    kompetencyjny które rozpatruje TK.
    Nawet jeśli ktoś twierdzi że konfliktu nie ma postępowania MUSZĄ być
    zawieszone.

    SN złamał ten przepis. Co teraz? TK wypowie się o konflikcie kompetencji
    a nie o uchwale SN.

    Ta uchwała przecież NIE ISTNIEJE. Nie można się nią zajmować.

    Można wypowiedzieć się w kwestii potencjalnego sporu kompetencyjnego.