  • 31. Data: 2020-01-27 19:59:54
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 14:47, z pisze:

    > Jeśli już nawet przyznamy że ci FELERNI nie powinni orzekać to takie
    > pogrobowce polski ludowej tym bardziej.

    Coś się tak piotrowicza przypierdolił?

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-01-27 20:33:57
    Od: z <...@...pl>

    > aby ten stan rzeczy zmienić należy zastosować manewr zwany roboczo Polexit.

    Lub przestrzegać literalnie bez falandyzowania podpisanych traktatów.

    > Ich opinie też nie mają specjalnego znaczenia.
    > I do wyroków się stosują.

    Ale przy okazji zastraszają propagandą przeciwników z ławy sądowej

    Tak samo zastrasza UE. Ubzdurała sobie że tak nie wolno w Polsce chociaż
    w innych krajach WOLNO.

    > TK nie rozstrzyga żadnych "kontrowersji wokół ustawy" tylko określa
    > czy jest ona zgodna z konstytucją czy nie.

    Ach jaki Ty jesteś dokładny. ;-)

    Piszę prosto jak jest

    > A uchwał SN nie tyka w ogóle.

    Chyba że uchwała sądu przywłaszcza sobie kompetencje innej władzy.

    Wtedy TK ma jak najbardziej prawo się wypowiedzieć

    Możesz tupać nóżkami i pomijać rzeczowe argumenty przyłączając się do
    straszenia (jak bankowcy) ale to nic nie zmieni i TK ZAORZE tą uchwałę i
    odstawi do konta buntowników.

    A potem łaskawie należałoby zakazać im dalszego wyrokowania oprócz
    dotychczasowych rozpoczętych spraw i zakończonych chyba że sidziało się
    w todze podczas gdy pani prezes odpowiadała ŁASKAWIE roztaczając swój
    "majestat" na SWOJE pytanie.

    Oni sprzeniewierzyli się przysiędze i etosowi który i tak już mocno leży
    i kwiczy. TYM CZARNYM OWCOM zakaz całkowity należy się.

    Dostrzegasz pewną analogię? ;-)

    Uśmiechnij się. Już za 8-2 lat PO znów dojdzie do władzy ;-)

  • 33. Data: 2020-01-27 20:35:02
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2020 o 19:01, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2020-01-27, z <...@...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie mam zamiaru w tym temacie uprawiać gdybologii.

    W sumie pytanie postawione słusznie. Tylko, że odpowiedź może być dla
    niego zaskakująca, bo spał na lekcjach historii.
    Wtedy oceniać będzie dyktator. Czy tam inny naczelnik przewodniej partii
    narodu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2020-01-27 20:36:15
    Od: z <...@...pl>

    > Coś się tak piotrowicza przypierdolił?

    Przypierdalam się do debili odszczepieńców i przestępców i nie
    przeszkadza mi odpowiedzialność zbiorowa bo każde socjalistyczne
    wykorzenienie jest ZŁEM WCIELONYM ;-)

  • 35. Data: 2020-01-27 20:40:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 20:36, z pisze:

    > Przypierdalam się do debili odszczepieńców i przestępców

    No właśnie pytam coś się tak przypierdolił?

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-01-27 20:52:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 20:35, Kviat pisze:

    > Wtedy oceniać będzie dyktator. Czy tam inny naczelnik przewodniej partii
    > narodu.

    Świat się zmienia. Dzisiaj dyktatura może być korporacji, banksterki,
    lewackiej czy innej religijnej ideologii, a obecnie zagnieździła się w
    zdemoralizowanych mózgach biurw brukselskich.

    Myślisz że UE daje Ci wolność i praworządność?

    Naiwny ;-)

  • 37. Data: 2020-01-27 21:04:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 20:40, Shrek pisze:

    > No właśnie pytam coś się tak przypierdolił?

    Bo pamiętam komunę i wystarczą mi banalne restrykcje w zakupie towarów
    tylko dlatego że ojciec nie należał do partii.

    Ludzie którzy byli słabi i posłuszni a nawet gorliwi budzą moje
    obrzydzenie bez względu do jakiej partii należą

    A już najbardziej mnie wkurwia że taki Miller czy Cimoszewicz są obecnie
    europosłami i wzorami dla debilnej totalnej opozycji.

    Oni to prawo konstruowali i wdrażali w życie a taki Piotrowicz tylko
    wykonywał.

    W Jugosławii poszliby pod mur.

  • 38. Data: 2020-01-27 21:07:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 21:04, z pisze:

    > Ludzie którzy byli słabi i posłuszni a nawet gorliwi budzą moje
    > obrzydzenie bez względu do jakiej partii należą

    No w końcu na temat:P

    > W Jugosławii poszliby pod mur.

    A u nas do trybunały. Tylko po niewłaściwej stronie stołu.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-01-27 22:44:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-27, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Lub przestrzegać literalnie bez falandyzowania podpisanych traktatów.

    Nie. Jednak nie. Jednak polexit.

    > Ale przy okazji zastraszają propagandą przeciwników z ławy sądowej

    Wymyślasz.

    > Tak samo zastrasza UE. Ubzdurała sobie że tak nie wolno w Polsce chociaż
    > w innych krajach WOLNO.

    Wymyślasz.

    > Ach jaki Ty jesteś dokładny. ;-)
    > Piszę prosto jak jest

    Nie. Wymyślasz.

    > Chyba że uchwała sądu przywłaszcza sobie kompetencje innej władzy.

    Nie, niespecjalnie.

> [...]

    > Możesz tupać nóżkami i pomijać rzeczowe argumenty przyłączając się do
    > straszenia (jak bankowcy) ale to nic nie zmieni i TK ZAORZE tą uchwałę i

    Nie przedstawiłeś żadnych rzeczowych argumentów.
    Przedstawiasz jedynie swoje konfabulacje na temat.
    Zresztą nawet nie swoje. Zaczerpnięte prosto z TV.

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 40. Data: 2020-01-28 10:14:11
    Od: z <...@...pl>

    > Nie. Jednak nie. Jednak polexit.

    Wolno Ci mieć takie zdanie ale źle to wróży przyszłości UE

    > Wymyślasz.

    Nie wymyślam tylko znowu nie przyjmujesz do wiadomości faktów.
    Robisz to z niewiedzy czy specjalnie?

    > Wymyślasz.

    jw

    > Nie przedstawiłeś żadnych rzeczowych argumentów.
    > Przedstawiasz jedynie swoje konfabulacje na temat.
    > Zresztą nawet nie swoje. Zaczerpnięte prosto z TV.

    Nie dostrzegasz, pomijasz, przemilczasz...
    Generalnie manipulijesz.

    Można by napisać: WYMYŚLASZ ;-)

    PS. Zapewne pamiętasz jaką tv oglądam i nie jest to TVP ;-)

    https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-
    polakow-raport-z-badan-socjologicznych/

    To też wymyśliłem albo zaczerpnąłem z tv?