  • 101. Data: 2020-02-04 10:56:50
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: z <...@...pl>

    > Żałosne to jest takie "bronienie się" polityków, którzy
    > zgarniają ciężki hajs za bycie "przedstawicielem narodu",
    > a posługują się argumentacją 6-latków "to nie my to oni".

    Żałosna jest nieznajomość polskiej Konstytucji ustaw określających
    działalność Trybunału Konstytucyjnego

  • 102. Data: 2020-02-04 10:57:33
    Od: z <...@...pl>

    > Jak nie umieją ogarnąc zmian w ustawach tak, by nie było problemów
    > (a wygląda że nie umieją), to niech się za to nie biorą, albo niech
    > słuchają głosów ekspertów w tym zakresie.

    Jak mawiał Niesiołowski. WYGRAJCIE SOBIE WYBORY ;-)

  • 103. Data: 2020-02-04 11:45:56
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-02-04, z <...@...pl> wrote:

    > Bo tak mówi polskie prawo.

    Nic takiego nie mówi.

    Skoro jedna strona sporu miałaby być wyłaczona,
    to druga również. Skoro jedna może samodzielnie
    zdecydować że "to co robi nie wchodzi w spór",
    to druga tym bardziej.

    Wspomniany przez Ciebie wcześniej artykuł prawny
    wymienia STRONy nie STRONĘ.

    Walenie ogólników "tak mówi prawo", czy "tak mówi
    konstytucja" nie jest rzetelną odpowiedzią.

    > Tak w Polsce działa Trybunał Konstytucyjny.

    Nie widzę związku.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 104. Data: 2020-02-04 11:46:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-02-04, z <...@...pl> wrote:

    > Żałosna jest nieznajomość polskiej Konstytucji ustaw określających
    > działalność Trybunału Konstytucyjnego

    Zgadza się. Ale takich gównianych polityków sobie wybraliśmy.
    Magistrów prawa na trójach.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 105. Data: 2020-02-04 11:52:55
    Od: z <...@...pl>

    > Zgadza się. Ale takich gównianych polityków sobie wybraliśmy.
    > Magistrów prawa na trójach.

    Zgadzam się z Tobą.
    W demokracji zawsze większość głupców wybierze głupca do rządzenia.

    Ale autorytety twierdzą że to najlepszy ustrój.

    JESZCZE ;-)

  • 106. Data: 2020-02-04 11:55:12
    Od: z <...@...pl>

    > Skoro jedna strona sporu miałaby być wyłaczona,
    > to druga również. Skoro jedna może samodzielnie
    > zdecydować że "to co robi nie wchodzi w spór",
    > to druga tym bardziej.

    Jesteś nieprzygotowany do dyskusji. Mylisz pojęcia, instytucje i okresy
    czasowe.

    Ja Ci tłumaczę jak jest a Ty mówisz że ci się nie podoba...

    NIE POGADAMY Sorry;-)

  • 107. Data: 2020-02-04 14:30:44
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-02-04, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Jesteś nieprzygotowany do dyskusji. Mylisz pojęcia, instytucje i okresy
    > czasowe.

    To wyjaśnij swój punkt widzenia pełnymi zdaniami, a nie półsłówkami.

    > Ja Ci tłumaczę jak jest a Ty mówisz że ci się nie podoba...

    Ani Ty nic nie tłumaczysz, ani ja nie mówię że mi się "nie podoba".
    Wskazuję na brak logiki (wg mnie) w podanym argumencie i czekam na
    wykazanie gdzie ta logika jest.

    A Ty piszesz "sejm może a SN nie".
    I nie wyjaśniasz dlaczego.

    > NIE POGADAMY Sorry;-)

    Nie pogadamy bo nie masz woli wyjaśnienia swojego stanowiska i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 108. Data: 2020-02-04 14:46:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za którym razem?

    -----

  • 109. Data: 2020-02-07 19:25:18
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Żałosna jest nieznajomość polskiej Konstytucji ustaw określających
    > działalność Trybunału Konstytucyjnego

    To prawda. Dlatego nie powinieneś w tej kwestii zabierać głosu.

  • 110. Data: 2020-02-07 19:25:46
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Jak mawiał Niesiołowski. WYGRAJCIE SOBIE WYBORY ;-)

    Dno z reguły jest najszersze.