  • 1. Data: 2007-12-02 11:33:45
    Temat: odstąpienie od umowy czy jest możliwe?
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    Witam szanownych grupowiczów właśnie w ubiegły piątek zakupiłem notebooka na
    raty i po testach okazuje się że model się grzeje do wysokiej temp i boję
    się pecha- chcę zrezygnować z umowy czy mam takie prawo (w umowie jest niby
    wpis o 14 dniowym okresie możliwym do odstąpienia od umowy) nie wiem czy to
    sobie dobrze tłumaczę - czy mogę lub czy mam prawo do odstąpienia proszę o
    radę bo do notebooków mam pecha ledwie spłacę raty a zaraz padają jak nie
    płyta to grafika itp. proszę o radę
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-02 13:06:30
    Temat: Re: odstąpienie od umowy czy jest możliwe?
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > radę bo do notebooków mam pecha ledwie spłacę raty a zaraz padają jak nie

    Sam powinieneś to wiedzieć. Skoro masz w umowie 14-dniowy termin odstąpienia
    od niej, to możesz z niego skorzystać. Ale przypuszczam, że termin ten dotyczy
    odstąpienia od umowy kredytu, czyli rezygnujesz z kredytu i spłacasz wszystko od
    razu.

    Zgodnie z prawem można zrezygnować z zakupu w ciągu 10 dni, ale tylko przy
    sprzedaży na odległość (np. przez internet).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-12-02 20:32:24
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    > na raty i po testach okazuje się że model się grzeje do wysokiej temp i
    > boję się pecha- chcę zrezygnować z umowy czy mam takie prawo (w umowie

    Samo grzanie sie notebooka o niczym nie świadczy, może być spowodowane tym
    że
    zasłaniasz mu wlot lub wylot powietrza, albo to tylko w twoim mniemaniu się
    nadmiernie grzeje, może także być tak ze odłączył sie wentylator. Jeśli się
    nadmiernie grzeje to
    jest niesprawny i na takie postępowanie zasługuje jak każdy niesprawny
    sprzęt.

    A umowa to sama w sobire inna bajka.

    zbyszek

  • 4. Data: 2007-12-02 23:49:52
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    > się pecha- chcę zrezygnować z umowy czy mam takie prawo (w umowie jest
    > niby wpis o 14 dniowym okresie możliwym do odstąpienia od umowy) nie wiem
    > czy to

    Masz prawo zrezygnować z kredytu, co nie jest jednoznaczne z rozwiązaniem
    umowy kupna, najczęściej spłacasz kredyt w banku i pozostajesz z towarem
    R.