-
1. Data: 2006-07-05 19:58:38
Temat: odpowiedzialnosc za dane klienta
Od: p...@g...com
witam,
mam nastepujace pytanie:
jak wyglada kwestia odpowiedzialnosci za dane klienta z punktu widzenia
firmy informatycznej?
dokladniej wyglada to tak:
jest firma zajmujaca sie powiedzmy obsluga klienta (komputery i siec),
czy jest roznica jesli firma ma umowe pisemna badz jej nie ma ?
czy jesli w umowie nie ma sprecyzowanego zapisu o odpowiedzialnosci
dziala to na czyjas korzysc?
czy klient moze pociagnac do odpowiedzialnosci firme (czy musza byc
stosowne zapisy w umowie itp.)
pozdr
piotrek
-
2. Data: 2006-07-06 06:43:25
Temat: Re: odpowiedzialnosc za dane klienta
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
p...@g...com wrote:
> jak wyglada kwestia odpowiedzialnosci za dane klienta z punktu
> widzenia firmy informatycznej?
> dokladniej wyglada to tak:
> jest firma zajmujaca sie powiedzmy obsluga klienta (komputery i siec),
> czy jest roznica jesli firma ma umowe pisemna badz jej nie ma ?
Umowa i tak istnieje. Tyle, że ustna. Umowa może przewidywać
uregulowania odmienne od typowych wynikających z KC. Bardzo trudne jest
udowodnienie treści umowy ustnej przed sądem.
> czy jesli w umowie nie ma sprecyzowanego zapisu o odpowiedzialnosci
> dziala to na czyjas korzysc?
Ogólne zapisy KC.
> czy klient moze pociagnac do odpowiedzialnosci firme (czy musza byc
> stosowne zapisy w umowie itp.)
Może.