  • 61. Data: 2007-06-18 20:46:53
    Temat: Re: odpowiedzialnosc wychowawcy kolonii za ciaze wychowanka
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 18 Jun 2007 16:24:00 +0000 (UTC), "Szerr"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Trollujesz, nie masz za grosz orientacji w temacie.

    skoro masz go na tyle, zaprzecz ze sprawy opisane w mediach sie nie
    toczyly...
    ale zaprzecz sensownie a nie "ja przeczytalem kodeks i uwazam ze..."

    >Trollujesz. Jesteś na pl.soc.PRAWO, zauważyłeś?

    tak, i podaje informacje z mediow.
    skoro uwazasz ze sa one na pewno nieprawdziwe, dlaczego nie wytoczysz
    sprawy dziennikarzowi?

    >Zaniżasz poziom grupy to powiedzieć zbyt mało.
    tia...
    bylo pytanie, rzucilem artykulami prasowymi na temat odpowiedzi an to
    pytanie...
    przepraszam ze nie pasuje ci to do twojego pogladu swiata wokol -
    zaplonkuj mnie i bedziesz mogl dalej zyc w idealnym swiecie kodeksow

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 62. Data: 2007-06-18 21:00:28
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):

    > tak, i podaje informacje z mediow.
    > skoro uwazasz ze sa one na pewno nieprawdziwe, dlaczego nie wytoczysz
    > sprawy dziennikarzowi?

    O co niby?

    > zaplonkuj mnie i bedziesz mogl dalej zyc w idealnym swiecie kodeksow

    Nie plonkuję, to dziecinada.

    Sz.

  • 63. Data: 2007-06-19 12:02:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2007 23:55:59 +0200, Cyb napisał(a):

    > a zadam ci inne pytanie odnosnie polskiego prawa - gdzie jest
    > zezwolenie na podwojne opodatkowanie tego samego?
    > a wszyscy placimy vat od akcyzy (akcyza czesto jest nazywana "podatek
    > akcyzowy")

    Mam kontrpytanie: A gdzie jest zakaz podwójnego opodatkowania?

  • 64. Data: 2007-06-20 10:04:59
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 19:07:31 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> napisał:

    >Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Wychowawca, będzie ponosił odpowiedzialność cywilną tylko o tyle, o ile
    >będzie ponosił za to winę. No wiec albo sam to dziecko spłodzi (ale tu już
    >raczej OC nie pomoże i będą alimenty), albo jakoś inaczej się do tego
    >przyczyni (sztuczne zapłodnienie itd.)

    Winą jest w tym momencie niedopenienie obowiązku całodobowej opieki i
    nadzoru i niestety nasze sądy mogą w takiej sytuacji zasądzić
    alimenty.

    Paweł

  • 65. Data: 2007-06-20 12:00:39
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Paweł <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Winą jest w tym momencie niedopenienie obowiązku całodobowej opieki i
    > nadzoru i niestety nasze sądy mogą w takiej sytuacji zasądzić
    > alimenty.

    Kolejny "fachowiec" od prawa.

    Sz.

  • 66. Data: 2007-06-20 12:07:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4suh739f2uev7kbmlsv6bp4mf4tau4hil2@4ax.com Paweł

> [...]
    > Winą jest w tym momencie niedopenienie obowiązku całodobowej opieki i
    > nadzoru i niestety nasze sądy mogą w takiej sytuacji zasądzić
    Nie sądzisz, że warto poznać przepisy przed wygłaszaniem opinii?

    --
    Jotte

  • 67. Data: 2007-06-20 20:29:10
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Winą jest w tym momencie niedopenienie obowiązku całodobowej opieki i
    > nadzoru i niestety nasze sądy mogą w takiej sytuacji zasądzić
    > alimenty.

    Alimenty ???

    Pozdrawiam Przemek

  • 68. Data: 2007-06-20 21:33:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Winą jest w tym momencie niedopełnienie obowiązku całodobowej opieki i
    > nadzoru i niestety nasze sądy mogą w takiej sytuacji zasądzić

    Alimenty są ściśle przez prawo określonym świadczeniem i nie mogą być
    zasądzane od dowolnej osoby. Proponuję lekturę Kodeksu Rodzinnego