  • 21. Data: 2007-06-17 19:42:55
    Temat: Re: odpowiedzialnosc wychowawcy kolonii za ciaze wychowanka
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "demicron" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:1vfyo8bt1g5kc.q30f8itfpdo7.dlg@40tude.net...

    > stwierdzenie biegłego ginekologa wystarczy.

    hehe
    mialem okazje przez ostatnie kilkamiesiecy obcowac z bieglymi ginekologami,
    i jesli by taka wycieczka nie trwala przynajmniej z 2-3 tygodnie, to ich
    "okreslenia" momentu zajscia w ciaze mozna sobie w buty wlozyc

  • 22. Data: 2007-06-17 20:03:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cyb pisze:

    66.html

    Ależ bzdury ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 23. Data: 2007-06-17 20:18:38
    Od: demicron <n...@n...pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2007 21:42:55 +0200, szerszen napisał(a):

    > ...jesli by taka wycieczka nie trwala przynajmniej z 2-3 tygodnie, to ich
    > "okreslenia" momentu zajscia w ciaze mozna sobie w buty wlozyc

    Fakt i jeszcze trzeba trafić mniej więcej w środek całej kolonii, a co z
    zeznaniami samej "pokrzywdzonej", "sprawcy" i rodziców? Nieletni, ale to
    zawsze coś. Szczególnie jak przyszły tatuś z mamusią się nie widywał ani
    przed, ani po imprezie. :)

  • 24. Data: 2007-06-17 20:24:41
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > swoją drogą zadrżałem, na mśl o tym co ten facet będzie teraz dzieciom
    > robił, że uniknać tej "odpowiedzialności za ciążę" albo innych urojonych
    > problemów wynikajacych z jego zaburzeń. Giertychowo, bród, smród, ubóstwo
    > i zacofanie intelektualne jak w średniowieczu. Nic tylko siąść i płakać.
    > Albo sie oflagować i iść pod Sejm z pochodnią.

    skad ta zjadliwosc?? - pytanie bylo proste i zdaje mi sie nie wywolujace
    wiekszych emocji - gwoli formalnosci - konkretnie chodzi o moja zone , a i
    ja i ona uwazamy ze wyrazenie "gier TY ch - amie." jest bardzo adekwatne - a
    co do zacofania to tylko ty je wykazujesz swoimi stwierdzeniami

  • 25. Data: 2007-06-17 20:25:11
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    wiadomości news:f53o3c$jl$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał

    > Ciąża to nie choroba.

    ja to wiem ale nasi wspaniali przemądrzy politycy - nie sadze...

  • 26. Data: 2007-06-17 20:25:17
    Od: demicron <n...@n...pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2007 19:03:28 +0000 (UTC), Szerr napisał(a):

    > Możesz przytoczyć definicję alimentów?

    Nazwali to alimentami, bo jest to świadczenie okresowe i na dziecko
    (pytanie które? to, które się urodzi, czy to które będzie rodzić). A tak
    naprawdę chodzi o odszkodowanie.

  • 27. Data: 2007-06-17 20:26:52
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    .

    > Uważasz, że ciąża to choroba? Albo uszczerbek na zdrowiu? Musowo z SLD
    > jesteś :)
    > --
    > Samotnik
    > http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    nie ja tak twierdze tylko pani z
    N ---http://www.menis.gov.pl/menis_pl/sprostow/s-36.ph
    i hmm jakos nie sadze by byla z SLD -raczej mister G nie pozwolil by sobie
    na takiego rzecznika...

  • 28. Data: 2007-06-17 20:31:19
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > To czemu chodzi się z nią do lekarza, który - jak wiadomo - służy do
    > leczenia chorób oraz do zapobiegania im?

    Chodzi się po to, żeby zapobiec chorobom w ciąży, przecież nie po to, by się
    leczyć z ciąży :)

    Sz.

  • 29. Data: 2007-06-17 20:33:25
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    jarek <j...@o...pl> napisał(a):

    > nie ja tak twierdze tylko pani z
    > N ---http://www.menis.gov.pl/menis_pl/sprostow/s-36.ph

    Ale w którym miejscu ona tak twierdzi?

    Sz.

  • 30. Data: 2007-06-17 20:36:03
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w którym miejscu ona tak twierdzi?
    >
    > Sz.
    >
    > --
    odpowiada na artykul konkretny w ktorym jest mowa o wlasnie ciazy - i ona
    mowi ze sam artykul klamie ale.... - no wlasnie ale - jest to
    rozporzadzenie - gdzie jedyne co mozna "podpiac" pod ciaże to 5)
    sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia,
    wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych,