  • 11. Data: 2007-06-17 18:39:57
    Temat: Re: odpowiedzialnosc wychowawcy kolonii za ciaze wychowanka
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Orka <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Komendantka przekonywała mnie, że w takiej sytuacji wychowawca będzie
    > wręcz płacił alimenty.

    Oczywiście zrezygnowałeś dlatego, że ciężko pracować pod kierownictwem
    głupiego komendanta?

    No chyba że nie głupia, tylko się z głupim przez ścianę macała.

    Sz.

  • 12. Data: 2007-06-17 18:41:37
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Nasłuchałeś się bzdur, puść je mimo uszu. Jeżeli tylko nie jesteś ojcem
    dziecka, nie będziesz ponosił żadnej odpowiedzialności.

    Sz.

  • 13. Data: 2007-06-17 18:43:07
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):

    > tez juz czytalem, ze mozna pociagnac do odpowiedzialnosci opiekuna
    > kolonii za ciaze wychowanki, nawet jesli nie mial z tym nic wspolnego.

    A na jakiej niby podstawie?

    Sz.

  • 14. Data: 2007-06-17 18:47:19
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 17 Jun 2007 18:43:07 +0000 (UTC), "Szerr"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >A na jakiej niby podstawie?

    a to nie znasz naszych politykow i urzednikow?
    podstawa zawsze sie znajdzie a ty ponziej udowadniaj ze nie jestes
    wielbladem...

    66.html

    cytat:
    "Pierwsze tego typu sprawy toczą się już przed sądami w Krakowie,
    Gdańsku i Lublinie. I tak jak w przypadku 15-letniej Marty z
    Wrocławia, której rodzice udowodnili, że zaszła w ciążę na zimowym
    obozie w górach, zazwyczaj kończą się sukcesem, czyli alimentami dla
    dziecka."

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2007-06-17 18:54:55
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    a rynek rowniez zareagowal odpowiednio:

    http://ubezpieczeniowy.wp.pl/POD,2,hor,1,p,2,ver,w,w
    id,8392938,wiadomosci.html?ticaid=13f14&_ticrsn=5

    "Wychowawco, ubezpiecz się od ciąży!"

    ozdarwiam,
    Cyb

  • 16. Data: 2007-06-17 19:03:28
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):

    66.html

    Stek bzdur niewartych czytania.

> [...]
    > Wrocławia, której rodzice udowodnili, że zaszła w ciążę na zimowym
    > obozie w górach, zazwyczaj kończą się sukcesem, czyli alimentami dla

    Możesz przytoczyć definicję alimentów?

    Sz.

  • 17. Data: 2007-06-17 19:07:13
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 17 Jun 2007 19:03:28 +0000 (UTC), "Szerr"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Możesz przytoczyć definicję alimentów?

    inny cytat z tego artykulu:?
    "Grozi za to nawet 5 lat więzienia lub wypłata... alimentów - od 10 zł
    do 3 tys. zł miesięcznie przez rok! "

    wiesz co? mnie by gucio obchodzilo, jakby nazywa sie kara, przez
    ktora pojde do wiezienia na 5 lat lub przez rok zaplace do 36kpln..
    masz zbedne 36kpln? to oddaj je ubogim, np. mi ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 18. Data: 2007-06-17 19:16:35
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ciąża to nie choroba.

    ciaza to smiertelna choroba przenoszona droga plciowa ;)

    Icek

  • 19. Data: 2007-06-17 19:32:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f53o3c$jl$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ciąża to nie choroba.
    To czemu chodzi się z nią do lekarza, który - jak wiadomo - służy do
    leczenia chorób oraz do zapobiegania im?

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-06-17 19:34:00
    Od: demicron <n...@n...pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2007 17:26:55 +0200, jarek napisał(a):

    >hmm to w sumie troche trudno
    > chyba udowodnic??

    stwierdzenie biegłego ginekologa wystarczy.

    W sumie gratuluje wyobraźni autorowi tej ustawy. Proponuję ją rozszerzyć o
    odpowiedzalność właścicieli browarów jeśli pod wpływem wyprodukowanego
    przez nich piwa młodzież doprowadziła do powstania ciąży.