  • 1. Data: 2007-06-17 15:26:55
    Temat: odpowiedzialnosc wychowawcy kolonii za ciaze wychowanka
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Witam
    mam takie pytanie, czy ktos moze spotkal sie z problemem jak w temacie??,
    podobno sa ubezpieczenia OC ale jak one są sformułowane?? znalazłem w necie
    sporo artykulów w tym temacie ale nic konkretnego. Wychowawca odpowiada
    ogólnie za zdrowie uczestników i podobno pod to wlasnie jest podciagana
    ciaza zaistniala w czasie trwania kolonii - hmm to w sumie troche trudno
    chyba udowodnic??

    jarek

  • 2. Data: 2007-06-17 15:41:42
    Od: "PN" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiada ogólnie za zdrowie uczestników i podobno pod to wlasnie jest
    > podciagana ciaza zaistniala w czasie trwania kolonii - hmm to w sumie

    Wg mojej opinii jeśli się powstrzymasz od uprawniania seksu z tymi
    "wychowankami" twój problem radykalnie zmaleje ;>

  • 3. Data: 2007-06-17 15:47:35
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mojej opinii jeśli się powstrzymasz od uprawniania seksu z tymi
    > "wychowankami" twój problem radykalnie zmaleje ;>

    kłania się czytanie ze zrozumieniem - piszę jako opiekun a nie jako
    uczestnik

  • 4. Data: 2007-06-17 15:56:17
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > kłania się czytanie ze zrozumieniem - piszę jako opiekun a nie jako
    > uczestnik

    Jako opiekun oczywiście będziesz płacił alimenty, ale jeżeli udowodnią Ci
    ojcostwo.

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2007-06-17 16:10:56
    Od: "PN" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kłania się czytanie ze zrozumieniem - piszę jako opiekun a nie jako
    > uczestnik
    A co za różnica?
    I jeszcze ci dorzucę abyś zwracał uwagę na wiek "wychowanek";)

  • 6. Data: 2007-06-17 16:20:16
    Od: "PN" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kłania się czytanie ze zrozumieniem - piszę jako opiekun a nie jako
    > uczestnik
    swoją drogą zadrżałem, na mśl o tym co ten facet będzie teraz dzieciom
    robił, że uniknać tej "odpowiedzialności za ciążę" albo innych urojonych
    problemów wynikajacych z jego zaburzeń. Giertychowo, bród, smród, ubóstwo i
    zacofanie intelektualne jak w średniowieczu. Nic tylko siąść i płakać. Albo
    sie oflagować i iść pod Sejm z pochodnią.

  • 7. Data: 2007-06-17 16:38:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał

    > Wychowawca odpowiada
    > ogólnie za zdrowie uczestników i podobno pod to wlasnie jest podciagana
    > ciaza zaistniala w czasie trwania kolonii

    Ciąża to nie choroba.

  • 8. Data: 2007-06-17 18:04:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.06.2007 jarek <j...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > ogólnie za zdrowie uczestników i podobno pod to wlasnie jest podciagana
    > ciaza zaistniala w czasie trwania kolonii - hmm to w sumie troche trudno

    Uważasz, że ciąża to choroba? Albo uszczerbek na zdrowiu? Musowo z SLD
    jesteś :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 9. Data: 2007-06-17 18:22:14
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 17 Jun 2007 18:04:37 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >Uważasz, że ciąża to choroba? Albo uszczerbek na zdrowiu? Musowo z SLD
    >jesteś :)

    przeciez to nie istotne czy ciaza to choroba.
    tez juz czytalem, ze mozna pociagnac do odpowiedzialnosci opiekuna
    kolonii za ciaze wychowanki, nawet jesli nie mial z tym nic wspolnego.
    nawet sie zastanawialem, jakie srodki zgodne z prawem beda mogli uzyc
    wychowawcy, zeby zapobiec ciazy u wychowanek - np. za zamkniecie w
    pokojach moga beknac jako za ograniczanie wolnosci ludzi +
    ograniczanie mozliwosci ewakuacji w przypadku np. pozaru.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2007-06-17 18:23:39
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpowiada ogólnie za zdrowie uczestników i podobno pod to wlasnie jest
    > podciagana ciaza zaistniala w czasie trwania kolonii - hmm to w sumie

    Nie potrafię podeprzeć się konkretnymi przepisami, ale z tego powodu
    zrezygnowałam po 2 dniach z wychowawstwa na obozie. Komendantka przekonywała
    mnie, że w takiej sytuacji wychowawca będzie wręcz płacił alimenty. Wolałam
    nie przekonać się na własnej skórze.

    --
    Orka