  • 51. Data: 2007-02-19 09:08:48
    Temat: Re: odpowiedzialnosc rodzica za długi dorosłego dziecka?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 17 lut o godzinie 00:20, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sam się musi wymeldować. Albo należy złożyć wniosek o wymeldowanie w
    > trybie administracyjnym. A to ostatnie będzie troszkę utrudnione faktem,
    > że zainteresowany jest "poza zasięgiem" ;)

    I co to zmienia?
    "otrzymuje" wtedy kuratora, który "poszukuje" delikwenta po zakładach
    karnych, szpitalach - jeżeli nie znajdzie - po 180 dniach - otrzymasz
    decyzję o wymeldowaniu delikwenta.

    --
    Herbi
    19-02-2007 10:08:46

  • 52. Data: 2007-02-19 09:11:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No tak, ale jak sami zwolennicy wszechwładzy komorników i nieomylności
    > biurokracji komornik przychodzi z policją następnego dnia - a wtedy
    > można już mieć papier z potwierdzeniem złożenia wniosku o wymeldowanie
    > administracyjne...

    Wniosek strony tym się różni od decyzji że nic (zazwyczaj) nie znaczy.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 53. Data: 2007-02-19 09:19:29
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 lut o godzinie 08:33, na pl.soc.prawo, Liwiusz napisał(a):

    > Przyjmuje się, że są to ruchomości znajdujące się w miejscu
    > zamieszkania dłużnika.

    Zamieszkania czy *zameldowania* ?

    --
    Herbi
    19-02-2007 10:19:25

  • 54. Data: 2007-02-19 12:32:40
    Od: "DamianD" <d...@g...pl>

    pokazać dłużnikowi (na żądanie oryginał)
    > oraz osobo w posiadaniu któych znajduje się majątek dłużnika. Policjantowi
    > nie musi go pokazywać, bo policjant to przy egzekucji tylko narzędzie
    > wykonujące jego polecenia.

    tzn ze jak kogos zamelduje na mieszkanie i narobi dlugów to tez, komornik
    może zając moj majątek?

    Z czego to wynika? jest na to jakas ustawa, art.?

  • 55. Data: 2007-02-19 15:38:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Jesteś cienki bolek, o twoja znajomośc prawa opiera sie o własne
    > widzimisie lub "ja bym tak chciał, żeby tak było".

    Też mi odkrycie ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 56. Data: 2007-02-19 17:46:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herbi wrote:

    > I co to zmienia?
    > "otrzymuje" wtedy kuratora, który "poszukuje" delikwenta po zakładach
    > karnych, szpitalach - jeżeli nie znajdzie - po 180 dniach - otrzymasz
    > decyzję o wymeldowaniu delikwenta.

    Bingo.

    A tu żadnego kuratora nie było...

  • 57. Data: 2007-02-19 17:48:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Wniosek strony tym się różni od decyzji że nic (zazwyczaj) nie znaczy.

    Znaczy. Jest dokumentem, w pełnym prawnym znaczeniu tego słowa,
    świadczącym o tym, że dana osoba pod danym adresem od określonego czasu
    już nie mieszka.

    Oczywiście jeśli okaże się, że mieszka, to składający wniosek będzie
    odpowiadał za fałszowanie dokumentów - ale póki co jest to dokument.

  • 58. Data: 2007-02-19 17:50:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Widać ty jesteś odszczepieńcem.

    Kłamiesz, szczeniaku.

    > Pewne prawa? A potrafisz je wymienic?

    KC masz? KPC masz? Ustawę o komornikach sądowych i egzekucji też masz?

    > A policjant w ogóle ma tu cokolwiek do powiedzenia?

    Tylko taki debil jak ty zakuwałby, kiedy nakaz byłby oczywistą pomyłką.
    Na szczęście aż tak zdegenerowanych umysłowo osobników do policji nie
    przyjmują.

  • 59. Data: 2007-02-19 18:30:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znaczy. Jest dokumentem, w pełnym prawnym znaczeniu tego słowa,
    > świadczącym o tym, że dana osoba pod danym adresem od określonego czasu
    > już nie mieszka.

    Nie bądź śmieszny. To tylko świadczy że ktoś złożył wniosek, a nie to że
    wniosek jest uzasadniony. To tak jakbyś mówił że skoro złożył ktoś pozew
    to pozwany już powinien płacić.

    > Oczywiście jeśli okaże się, że mieszka, to składający wniosek będzie
    > odpowiadał za fałszowanie dokumentów - ale póki co jest to dokument.

    Jesteś żałosny i nie masz pojęcia o prawie.
    Jak coś napisze na kartce i będzie to nieprawda, to fałszuje "dokument" ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 60. Data: 2007-02-20 02:45:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Znaczy. Jest dokumentem, w pełnym prawnym znaczeniu tego słowa,
    > świadczącym o tym, że dana osoba pod danym adresem od określonego czasu
    > już nie mieszka.

    Znowu bredzisz w gorączce.