  • 61. Data: 2005-04-10 20:50:33
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    tweede napisał(a):
    > Ukarac mozna karnie i cywilnie. Rowniez z roszczenia na podstawie
    > Konwencji.

    karnie na podstawie Konwencji?
    nie można ukarać cywilnie
    zresztą jako naruszony przepis powołałeś art.5 ust. 5 Konwencji, w
    którym mowa o odszkodowaniu
    tylko o odszkodowaniu

    KG

  • 62. Data: 2005-04-10 21:02:33
    Od: tweede <b...@m...com>

    kam wrote:

    > Chyba słabo szukasz...

    Oczekuje ze wszystkiew yroki SN sa na ich stronie. A nie sa. Bo prezes
    to dupa sadowa.

    > Jeśli chodzi o wyroki z ostatnich lat, to o ile
    > istnieje już pisemne uzasadnienie, raczej są publikowane.

    Raczej nie. Pokaz link do ich wlasnej strony prosze.

    > Zresztą nawet jeśli nie w sieci, to uzyskanie uzasadnienia wyroku nie
    > jest żadnym problemem.

    Po co ulatwic obywatelom zycie, kiedy mozna je utrudnic? Po co wystawiac
    w siecie, kiedy mozna zmusic do papierkowego szperania po wielu miejscach?

    > Ile wyroków wydaje Sąd Najwyższy USA?

    !PDF
    http://www.supremecourtus.gov/publicinfo/year-end/20
    04year-endreport.pdf
    str 9 (7814 srpraw w 2002)

    > Ilu jest sędziów w tym sądzie?
    > Jaką funkcję pełni ten sąd?
    > Te same pytanie co do polskiego SN.
    >
    > KG

    Te pytania nie maja wiekszego zwiazku z mozliwoscia wykladania wyrokow w
    sieci. Co prawie nic nie kosztuje sad.

  • 63. Data: 2005-04-10 21:04:20
    Od: tweede <b...@m...com>

    kam wrote:

> [...]

    nie.

    > nie można ukarać cywilnie
    > zresztą jako naruszony przepis powołałeś art.5 ust. 5 Konwencji, w

    Jak chcesz dochodzic odszkodowania kiedy celowo uniemozliwia Ci sie
    identyfikacje sprawcow i swiadkow szkody?

  • 64. Data: 2005-04-10 21:12:32
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    tweede napisał(a):
    > Jak chcesz dochodzic odszkodowania kiedy celowo uniemozliwia Ci sie
    > identyfikacje sprawcow i swiadkow szkody?

    wróć do początku dyskusji, postaraj się przeczytać ze zrozumieniem

    KG

  • 65. Data: 2005-04-10 21:13:15
    Od: tweede <b...@m...com>

    kam wrote:

    > wróć do początku dyskusji, postaraj się przeczytać ze zrozumieniem
    >
    > KG

    Co jest nielogiznego w rozumowaniu, ze ukrywawnie sprawcy i swiadka jest
    naruszeniem prawa do dochodzenia roszczenia? Dlaczego straz moze a
    policja nie?

  • 66. Data: 2005-04-10 21:16:29
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    www.sn.pl

    > Po co ulatwic obywatelom zycie, kiedy mozna je utrudnic? Po co wystawiac
    > w siecie, kiedy mozna zmusic do papierkowego szperania po wielu miejscach?

    Po jakich wielu? Sąd Najwyższy jest jeden, wystarczy się zwrócić o
    udostępnienie orzeczenia.
    Zresztą nie widzisz różnicy między poziomem rozwoju internetu w Stanach,
    czasem jaki to zajęło, a tym samym w Polsce?

    KG

  • 67. Data: 2005-04-10 21:18:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    tweede napisał(a):
    > Co jest nielogiznego w rozumowaniu, ze ukrywawnie sprawcy i swiadka jest
    > naruszeniem prawa do dochodzenia roszczenia?

    Ustalenie bezpośredniego sprawcy szkody nie jest niezbędne do uzyskania
    odszkodowania.

    > Dlaczego straz moze a policja nie?

    Jaka znowu straż?

    KG

  • 68. Data: 2005-04-10 21:30:02
    Od: tweede <b...@m...com>

    kam wrote:

    > www.sn.pl

    Link do strony gdzie sa WSZYSTKIE wyroki oraz WSZSTKIE wnioski stron.

> [...]
    > Zresztą nie widzisz różnicy między poziomem rozwoju internetu w Stanach,
    > czasem jaki to zajęło, a tym samym w Polsce?

    Na strone prezesa dupe stac, ale na wystawienie WSZYSTKICH wyrokow to
    juz nie.

  • 69. Data: 2005-04-10 21:31:33
    Od: tweede <b...@m...com>

    kam wrote:

    > Ustalenie bezpośredniego sprawcy szkody nie jest niezbędne do uzyskania
    > odszkodowania.

    Czasami jest.

    > Jaka znowu straż?
    >
    > KG

    ta od pozarow. Oznacza kombinezony zeby mozna bylo wiedziec kto jest kto
    podczas zamieszania.

  • 70. Data: 2005-04-10 22:04:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tweede" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Jak chcesz dochodzic odszkodowania kiedy celowo uniemozliwia Ci sie
    > identyfikacje sprawcow i swiadkow szkody?

    Zastanówmy się, jakby to można było zrobić? Może tak wspólnie? :-)

    1) Kto odpowiada za szkody spowodowane przez policjantów? - Policja.
    2) Jak znaleźć zatem podmiot zobowiązań? - Książka Telefoniczna? W sumie
    można zadzwonić na 997, adres raczej podadzą.

    No popatrz! Udało mi się! A twierdzisz, że to niemożliwe.

    Co do identyfikacji policjantów, to się o to nie martw. Każdy z nich da
    się spokojnie zidentyfikować nawet po opisaniu przez Ciebie, co robił.
    Nikt tam na żywioł nie idzie. Ale Ty raczej nazwiska policjanta nie
    poznasz, a przynamniej nie powinieneś.