  • 1. Data: 2003-06-08 11:39:59
    Temat: odmowa udzielenia pomocy z polisy warta
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl>

    przypadek taki: prawie rok temy zawarlem komplet ubezpieczen z wartą tj:oc
    ac nw ,oraz motoasistance na calą europe /wariant ubezp.C/na caly rok,
    teraz bylem w niemczech wystapila w samochodzie awaria i zadzwonilem do
    centrum alarmowego warty gdzie najpierw osoba zajela sie potwierdzeniem,
    czy posiadam takowe ubezpieczenie i orzekla mi przez tel iz nie udzielą mi
    pomocy z powodu przekroczenia wieku 10 lat przez moj samochod , a w momencie
    zawierania umowy wiek auta wynosil 9lat i 10 miesiecy.I tu nasuwa sie
    pytanie po co warta zawarła ze mna umowe i dotego nie informujac mnie ze
    tylko do 10 lat i czy moge roscic i jakie pretensje z takiego podejscia do
    klijenta wyjezdzajac bylem pewny ze wrazie awaria uzyskam pomoc .Za
    wszystkie porady serdecznie dziekuje z gory z pozdrowieniami darek

  • 2. Data: 2003-06-08 11:53:08
    Temat: Re: odmowa udzielenia pomocy z polisy warta
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    do
    > klijenta wyjezdzajac bylem pewny ze wrazie awaria uzyskam pomoc .

    Jak to po co??? Dla składki.
    Byłeś dla nich idealnym klientem który płaci a umowy nie czyta.A pieniążków
    w kasie ciągle mało;))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-06-08 19:11:41
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl>

    uważam skoro warta podpisala umowe ze mną w momencie gdy auto nie mialo
    10 lat, to winna dotrzymywac jej do wygaszenia czyli okrągly rok-czyzbym
    sie mylił? a nawet jak tak to powinna wystawic umowe do momentu
    osiągniecia maksymalnego wieku

  • 4. Data: 2003-06-09 16:27:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jestem zdania, że agent spisujący z Tobą umowę popełnił przestępstwo na
    Twoją szkodę. Otóż wykorzystując Twoją niewiedzę w tym zakresie wyłudził od
    Ciebie składkę za podpisanie umowy, która z przyczyn formalnych nie mogła
    zostać nigdy zrealizowana. Popełnił tym samym oszustwo. Należałoby złożyć
    zawiadomienie o przestępstwie, a w ramach roszczeń odszkodowawczych żądać
    zapłaty przez agenta poniesionych przez Ciebie kosztów udzielenia pomocy, w
    zakresie, w jakim pomoc tę uzyskałbyś z Asistans gdyby nie wprowadził Cię w
    błąd.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 5. Data: 2003-06-09 20:30:36
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl>

    wiec dzis zadzwonilem do odpowiedniej komorki w warcie i otrzymalem
    odpowiedz ,iz powinno centrum alarmowe skierowac do mnie odpowiednią pomoc
    drogową i narazie poproszono mnie abym napisal zawiadomienie o
    zaistnialym fakcie a warta ma mi zrefundowac poniesione
    straty.Odpowiedziano mi iz moja umowa zawarta byla zgodnie z warunkami w
    niej wykazanymi, a poprostu jednostka w tym wypadku centrum alarmowe nie
    zinterpretowała odpowiednio przepisów, podobno jest odzielną firmą ktora
    ma tylko podpisaną umowe z wartą- zobaczymy jak to wszystko sie potoczy, a
    ja dziekuje za zainteresowanie i pozdrawiam ps: jak chcecie mozecie mi
    doradzic co powinnienem najlepiej napisac w takim zawiadomieniu /kazda
    mysl moze sie przydac:)/

  • 6. Data: 2003-06-10 19:51:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skoro okazuje się, że ubezpieczenie Ci się należało, tylko ktoś to błędnie
    zinterpretował, to nie ma najmniejszego sensu czepiać się agenta. Skoro tak,
    to na razie drążył bym temat ugodowego uregulowania sprawy z Towarzystwem
    Ubezpieczeniowym. Jak się nie uda, to zostaje droga sądowa. W każdym razie w
    tej sytuacji stronami są Ty i Towarzystwo. Ciebie zupełnie nie interesuje,
    że oni maja jakąś firmę, której wykonanie usługi podzlecają. To ich sprawa.