  • 21. Data: 2009-07-09 09:46:00
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6ff69b22-692c-4e6d-9639-

    > A jak mechanik odmowi mi naprawy hamulcow i przez to spowoduje
    > wypadek, to powinien za to odpowiadac ten mechanik?

    Wyjątkowo nieudane porównanie.
    Nie musisz jeździć z zepsutymi hamulcami. Masz wybór.
    Kobieta nie ma żadnego wyboru w sytuacji zagrożenia życia. Skazana jest na
    pomoc lekarską.

  • 22. Data: 2009-07-09 09:47:27
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Herald pisze:

    > Czyli organizm jest człowiekiem nie mając nawet mózgu, oczu, głowy,
    > narządów ruchu itd?
    > Uważasz taki organizm za człowieka?

    A od kiedy jest człowiek? Jest jakiś moment w rozwoju dziecka, w którym
    przestaje być "zlepkiem komórek" a zaczyna być człowiekiem?

    ZWI

  • 23. Data: 2009-07-09 09:48:51
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Bo ono już jest na tym świecie, tyle że w łonie innej osoby.

    moim łonie ,wole okreslenie macicy i ja mam prawo decydowac czy chce
    urodzic i zatrzymac to ew. dziecko a nie ty i tobie podobni.
    p.

  • 24. Data: 2009-07-09 09:51:48
    Od: zwi <z...@o...pl>

    pamana pisze:

    > moim łonie ,wole okreslenie macicy i ja mam prawo decydowac czy chce
    > urodzic i zatrzymac to ew. dziecko a nie ty i tobie podobni.
    > p.

    Nie ewentualne dziecko, tylko człowiek - dziecko jest człowiekiem

    ZWI

  • 25. Data: 2009-07-09 10:19:14
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 11:47:27 +0200, zwi napisał(a):

    > A od kiedy jest człowiek? Jest jakiś moment w rozwoju dziecka, w którym
    > przestaje być "zlepkiem komórek" a zaczyna być człowiekiem?

    Jeszcze chwila i przekonacie mnie że walenie konia z efektem spuszczenia
    się jest równoznaczne z morderstwem.
    Wobec czego 99,999999% populacji męskiej jest mordercami i należy ich
    skazywać :))
    Bo nie wierzę zwi czy ty balon że nigdy nie trzepałeś gruchy :)

  • 26. Data: 2009-07-09 10:31:59
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Jeszcze chwila i przekonacie mnie że walenie konia z efektem spuszczenia
    > się jest równoznaczne z morderstwem.

    Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy między komórką płciową a zarodkiem, to
    istotnie dyskusja nie ma sensu.
    Identyczne argumenty stosują blondynki "A jak miesiączkuję, to też przecież
    co miesiąc ginie dziecko".

  • 27. Data: 2009-07-09 10:35:57
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 12:31:59 +0200, Baloo napisał(a):

    > Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy między komórką płciową a zarodkiem, to
    > istotnie dyskusja nie ma sensu.

    Wqrwia mnie wprowadzanie na siłę zakazu stosowania antykoncepcji (chyba za
    wyjątkiem kalendarzyka, co zresztą widać jak skuteczny jest po dzieciach od
    sukienkowych), zakaz aborcji. Sukienkowym potrzebne owieczki do obrabiania
    ziem które z wielokrotnością otrzymują od KM oraz do wojen.
    Czy urodzi się dziecko, czy nie - to sprawa rodziców a nie systemu, a tym
    bardziej purpuratów.
    Ciemnogród i tyle.

  • 28. Data: 2009-07-09 10:36:19
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > skazywać :))
    > Bo nie wierzę zwi czy ty balon że nigdy nie trzepałeś gruchy :)

    Ja Cię nie chcę przekonywać o niczym. Pytam po prostu kiedy wg. Ciebie
    człowiek przestaje być zlepkiem komórek. Podaj jakiś konkretny moment.
    Jeśli nie moment zapłodnienia to kiedy? Kiedy ma rączki i nóżki? Kiedy
    wykształca się mózg? A jeśli tak to jak bardzo ten mózg ma być
    wykształcony? W niektórych stanach w USA człowiek jest od momentu
    narodzin i częste były przypadki morderstw dzieci kiedy zaczynała się
    akcja porodowa.

    ZWI

  • 29. Data: 2009-07-09 10:38:45
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Herald pisze:

    > Wqrwia mnie wprowadzanie na siłę zakazu stosowania antykoncepcji

    A gdzie taki zakaz antykoncepcji jest wprowadzony? Bo o ile wiem to w
    Polsce środki antykoncepcyjne kupuje się w aptekach, na stacjach
    benzynowych, w hipermarketach, a nie na czarnym rynku

    ZWI

  • 30. Data: 2009-07-09 10:44:45
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 12:36:19 +0200, zwi napisał(a):

    > ZWI

    Wiesz co - ja chcę by rodzice mieli prawo decydowania czy toto się urodzi
    czy nie - czy dadzą radę wychować dziecko, czy jeszcze nie teraz, że
    dopiero za jakiś czas będzie ich stać na dziecko.
    Weź przykład "nawróconego" Bolesława P. :))))
    Wyskrobał tyle "ludzi" i dopiero teraz się nawrócił?
    Wcześniej ze skrobania (~1000 skrobanek) kasował kasiorę, dzięki czemu mógł
    zostać posłem - by zabłysnąć myślą iż przeraził go film wyświetlany na
    rekolekcjach o aborcji i po prostu zmądrzał. To pytam, czego nie widział
    podczas nauki, podczas tych "morderstw" że dopiero jakiś tam filmik mu
    otworzył oczy?
    Hehehe - po prostu wyczuł "koniunkturę" i załapał się jak obrońca "pro
    life" :))
    Zakłamanie i obłuda.