  • 241. Data: 2009-07-12 19:34:15
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3db33$j6c$2@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Nie jego, nie jego. On jest tylko podatnym przedmiotem koscielnej
    > propagandy, ktorej skutecznosci nie mozna zaprzeczyc.
    (...)
    Wiesz, mnie kościół (w sensie organizacji) wprawdzie brzydzi i irytuje, ale
    aż tak głęboko nie analizuję co komuś mózg zmacerowało. :))
    Pozostaję raczej przy prostej konstatacji faktu, choć naturalnie nie zamykam
    oczu na oczywiste oczywistości. ;)

    --
    Jotte

  • 242. Data: 2009-07-12 21:00:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Każdy ma prawo robić ze swoim ciałem co mu się podoba.

    I tu też się mylisz.

    > Edukując? Przecież ty chcesz zabraniać i karać.

    Też. To chyba oczywiste, że mordowanie ludzi powinno być zabronione
    i surowo karane?

    > A kim ty w ogóle jesteś, że się za edukowanie chciałbyś brać?

    Osobą starannie wykształconą. Wystarczy?

    > No widzisz. Ale mądrzy ludzie jednak o tym myślą.
    > I tak się dzieje postęp.

    I chwała im za to. Nic to jednak nie zmienia w temacie sprawy.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 243. Data: 2009-07-12 21:03:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek_P pisze:
    [..]
    > Ceterum censeo: kazda partia odwolujaca sie natchnien
    > religijnych powinna byc delegalizowana!
    [..]
    > Bo jego model edukacji to za pysk brac i knutem poganiac.

    Witamy obłudnego totalitarystę w naszym gronie.
    A Masonie, cykliści i ufo też tu czasem nie grzebią?

    ubawiony
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 244. Data: 2009-07-12 21:10:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3diua$f8d$2@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > I tu też się mylisz.
    To tylko twoje zdanie.
    Nic nie znaczy.

    > Też. To chyba oczywiste, że mordowanie ludzi powinno być zabronione
    > i surowo karane?
    Owszem. _Mordowanie_ _ludzi_ powinno być surowo karane.

    > Osobą starannie wykształconą.
    Masz wybujałą wyobraźnię i zaburzoną samoocenę...
    Delikatnie mówiąc...

    > I chwała im za to. Nic to jednak nie zmienia w temacie sprawy.
    Po prostu niektórzy nie rozumieją.
    Może dlatego, że nie są wystarczająco wykształceni.

    --
    Jotte

  • 245. Data: 2009-07-12 21:11:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Arek napisal:
    > Witamy obłudnego totalitarystę w naszym gronie.
    > A Masonie, cykliści i ufo też tu czasem nie grzebią?

    Chwile wczesniej sam odpisales Jottemu, ze masz ochote
    karac, wiec badz konsekwentny.

    Wyznanie religijne jest prywatna sprawa kazdej osoby
    i nic mi do tego. Ale religia, ktora usiluje poprzez
    swoja hierarchie ladowac sie do wladzy i do systemu
    prawnego przestaje byc prywatna sprawa. A fundamentalisci
    koscielni przestaja byc tylko zabawna moherowa sekta
    skupiona wokol Rydzyka, stojacego ponad prawem biznesmena
    w sutannie.

    Ubawiony jestes? Ja bylem rownie ubawiony twoimi pozwami
    wobec Wikimedii.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 246. Data: 2009-07-12 21:13:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > To tylko twoje zdanie. Nic nie znaczy.

    To nie jest moje zdanie tylko stan prawny.
    Przestań zachowywać się jak zaślepiony oszołom.

    > Owszem. _Mordowanie_ _ludzi_ powinno być surowo karane.

    Właśnie. Więc nie powinno Cię dziwić, że Ci, którzy wiedzą,
    iż skrobanki to mordowanie ludzi, powinno być surowo karane,
    a nie ledwie pogrożeniem palca.

    [..]
    > Po prostu niektórzy nie rozumieją.
    > Może dlatego, że nie są wystarczająco wykształceni.

    Bingo! Dlatego właśnie niesienie kaganka wiedzy daje
    tak dobre rezultaty w tej sprawie.
    A jak mówiłem - nawet uratowanie choćby jednej kobiety przed
    popełnieniem strasznej zbrodni i idącą za tym traumą oraz jej
    dziecka przed zabiciem jest już tego warte.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 247. Data: 2009-07-12 21:22:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek_P pisze:
    > Chwile wczesniej sam odpisales Jottemu, ze masz ochote
    > karac, wiec badz konsekwentny.

    Uwypukliłem tylko Twoje podejście do partii religijnych
    z napisanym przez Ciebie samego zdaniem-zarzutem o braniu za mordę
    i knucie.

    Nie mam ochoty karać.
    Ale trzeba być konsekwentnym prawnie - jeżeli karze się za
    zamordowanie człowieka to taka sama kara MUSI być bez względu
    czy ten człowiek ma 10 dni czy 1243.
    Inaczej pewnym bezrefleksyjnym wydaje się, że skoro prawo jest
    bardziej wyrozumiałe przy zabiciu takiego małego dziecka to
    pewnie dlatego, że jest to żaba a nie człowiek.

    > Ale religia, ktora usiluje poprzez swoja hierarchie
    > ladowac sie do wladzy i do systemu prawnego przestaje
    > byc prywatna sprawa.. [..]

    Czyli ludzie religijni nie mają mieć praw.
    Jakie następne grupy?

    Chcesz stawiać mohorem tamę to się zaangażuj w politykę
    z drugiej strony, a nie zakazuj im udziału.

    > Ubawiony jestes? Ja bylem rownie ubawiony twoimi pozwami
    > wobec Wikimedii.

    Widać w przeciwieństwie do Ciebie nie poprzestaję na samym gadaniu.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 248. Data: 2009-07-12 21:32:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3djma$j5k$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > To nie jest moje zdanie tylko stan prawny.
    > Przestań zachowywać się jak zaślepiony oszołom.
    TY jesteś oszołomem i ślepcem.
    Stan prawny (polski) jest taki, że zygotę (czy tam płód) powstałą w wyniku
    czynu przestępczego, wadliwą, zagrażającą życiu kobiety można spokojnie
    usunąć i jest to dozwolone. Zygotę zdrową, choć powstałą w wyniku debilnej
    kopulacji czy błędu już nie.
    A przecież żadna z tych zygot nie miała wpływu na okoliczności powstania, są
    takie same.
    Kolejny debilizm to wymiar kary.
    Jeśli zygota to człowiek, to kurdę - za aborcję kara normalnie jak za
    morderstwo dla lekarza, jak za współudział dla matki. Za użycie metody
    postfactum kara jak za mord dla matki, jak za współudział dla sprzedawcy
    środka.
    Następnie - penalizacja (jak za zamiar zabójstwa) stosowania spirali
    powodującej obumarcie zygoty poprzez niedopuszczenie do zagnieżdżenia.
    Ale jeszcze do takiego debilizmu nie dotarliśmy i nic nie wskazuje abyśmy
    mieli dotrzeć.
    Wręcz przeciwnie.

    > Właśnie. Więc nie powinno Cię dziwić, że Ci, którzy wiedzą,
    > iż skrobanki to mordowanie ludzi, powinno być surowo karane,
    > a nie ledwie pogrożeniem palca.
    Mnie debile nie dziwią, bo ja się specjalnie debilami nie przejmuję.
    Zdarzy sie potrzeba - mam kasę i żadne oszołomstwo mi w niczym nie
    przeszkodzi.
    Tak samo moi znajomi i ludzie z mojego środowiska.

    > Bingo! Dlatego właśnie niesienie kaganka wiedzy daje
    > tak dobre rezultaty w tej sprawie.
    Niesienie kretyństwa nic nie daje, poza kasą dla wykonujących usługi
    medyczne, na które jest zapotrzebowanie.

    > A jak mówiłem - nawet uratowanie choćby jednej kobiety przed popełnieniem
    > strasznej zbrodni i idącą za tym traumą oraz jej
    > dziecka przed zabiciem jest już tego warte.
    To właśnie sedno i motor oszołomstwa.
    Tak się wyłącza ostatnie zwoje...

    --
    Jotte

  • 249. Data: 2009-07-12 21:37:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3dk6n$l46$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Czyli ludzie religijni nie mają mieć praw.
    Zawsze sie gubisz i bredzisz jak ci nie wychodzi.
    Każdy ma prawo się nie skrobać. Jego rzecz.
    Niech się jednak nie wpierdala ze swoimi poglądami do innych.

    > Widać w przeciwieństwie do Ciebie nie poprzestaję na samym gadaniu.
    Podejmowanie głupich działań nie jest powodem do dumy.
    Wręcz przeciwnie.
    O rozumie świadczy powstrzymanie się od takowych.

    --
    Jotte

  • 250. Data: 2009-07-12 22:29:21
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Nie jego, nie jego. On jest tylko podatnym przedmiotem koscielnej
    > propagandy, ktorej skutecznosci nie mozna zaprzeczyc. Zwroc uwage,
    > ze tematy i rozwiazania prawne, ktore w latach osiemdziesiatych
    > wyslano by na drzewo wraz z lansujacym je proboszczem sa obecnie
    > przyjmowane - w Polsce przez takiego np. Arka czy deklarujacego
    > sie jako ateista Baloo - jako swieckie. Niezla manipulacja przez
    > te trzydziesci lat zostala przeprowadzona.

    Dżisss, co za pierdolenie :(
    Czy Ty nie kradniesz i nie zabijasz tylko dlatego, że prawo karne Ci na to
    nie pozwala, czy dlatego, że to niezgodne z Twoimi własnymi przekonaniami?
    Jeśli to pierwsze, to pozostaje mi jedynie współczuć, bo to byłby dowód, że
    jeszcze nie zszedłeś z drzewa. Jeśli drugie, to przełóż to sobie teraz na
    moje własne przekonania odnośnie uznawania człowieka za człowieka od
    momentu jego poczęcia. To moja opinia i gówno Ci do tego, na jakiej
    podstawie ja sobie wyrobiłem. Czy ja twierdzę, że Twoje poglądy to efekt
    uboczny skutecznego prania mózgu przez komunistów?