  • 211. Data: 2009-07-11 12:03:47
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > to twoje zdanie, ja uwazam ze zapis jest zly, lekarz w pracy (panswtowej)
    > nie ma prawa miec zadnych osobistych przekonan

    Dlaczego nie?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 212. Data: 2009-07-11 12:33:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Baloo <b...@o...eu> napisali:

    > Nie sądzę, by tak uważał. Jest jedynie zdania, że lekarz albo powinien
    > wykonywać swój zawód zgodnie ze złożonym przyrzeczeniem lekarskim, zgodnie
    > z etyką lekarską i zgodnie z prawem albo - jeśli jego prywatne przekonania
    > kłócą się z którąkolwiek z powyższych zasad - nie powinien wykonywać swego
    > zawodu bądź zmienić specjalizację.

    A dlaczego, skoro sa miliony pacjentow z takimi samymi przekonaniami i
    chca sie u niego leczyc?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 213. Data: 2009-07-11 12:36:27
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > to niech zrezygnuja z pracy, maja taki zawod, ze to co uwazaja nie ma
    > znaczenia, to tak jakby do wojska szli sami pacyfisci

    Ale ja chce sie leczyc u lekarza, ktory ma wlasnie takie przekonania.
    Chcesz innego, to sobie go poszukaj. Przymusu leczenia sie akurat u tego
    nie ma, prawda?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 214. Data: 2009-07-11 12:39:28
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > najsensowniej dla ciebie, a nie dla tych, ktorzy nie chca koljenego dziecka,
    > nie chca kalekiego czy chorego dziecka

    Znaczy jak Ci zachoruje dwuletnie dziecko, to chcialbys je zabic, zeby sie
    nie meczylo?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 215. Data: 2009-07-11 12:43:00
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisali:
    > etap rozwoju osobniczego. I teraz albo bedziesz konsekwentny
    > i ustanowisz ochrone prawna jaj i plemnikow, albo jestes

    Jaja i plemniki to komorki organizmu potencjalnych rodzicow. Rownie dobrze
    moglbys ochraniac prawnie ich naskorek, albo pryszcza.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 216. Data: 2009-07-11 12:47:34
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Na roboczo można uznać, że płód jest częścią organizmu matki dopóki nie da
    > się go utrzymać przy życiu poza nim i w tym czasie decyduje matka. W końcu
    > to jej ciało.

    Na roboczo mozna uznac, ze wczesniak jest czescia organizmu inkubatora,
    dopoki nie da sie go utrzymac przy zyciu poza nim. Albo czescia Jurka
    Owsiaka, jak inkubator z serduszkiem.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 217. Data: 2009-07-11 12:54:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > nie, ale dlatego mamy zniesione prawo do aborcji, ktore funkcjonowalo tyle
    > lat, dlatego mamy tak ogromne podziemie skrobankowe, dlatego nie mamy
    > refundacji srodkow antykoncepcyjnych

    Nie stac cie na kondoma? To moze wez sie do roboty?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 218. Data: 2009-07-11 12:58:30
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > A jeśli nie jest, to kobieta ma pełne prawo krótko zażądać: proszę sobie
    > obce ciało zabrać i zrobić z nim co się chce, bo sobie jego w moim ciele nie
    > życzę.

    Jesli ktos to cialo umiescil tam wbrew jej woli, to ma taka mozliwosc.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 219. Data: 2009-07-11 12:58:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > W takim tym bardziej usunąć obce ciało.

    Jesli potrafi to zrobic tak, zeby mu nie zaszkodzic, to czemu nie?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 220. Data: 2009-07-11 13:25:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Prócz tego prosta kwestia wolności osobistej - jak ktoś nie uznaje prawa do
    > aborcji, to niech się jej nie poddaje, a od innych inaczej uważających

    Jesli ktos nie uznaje prawa do obicia komus mordy, to niech nie bije, ale
    niech sie odstosunkuje od inaczej uwazajacych.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)