  • 191. Data: 2009-07-10 19:34:51
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Arek <a...@e...net>

    szerszen pisze:
    > no popatrz, a nie dziwi cie to, ze "prawa obywatelskie" dziecko dostaje po
    > urodzeniu a nie w momencie zaplodnienia?
    > to dopiero paranoja

    Zależy gdzie.
    I nie dziwi mnie to. Przy tej skali ludobójstwa - jakim są skrobanki -
    ogromna rzesza ludzi (jeśli nie wszyscy) mają jakąś bliską sobie kobietę
    (matkę, przyjaciółkę, kochankę, żonę, siostrę), która tej zbrodni się
    dopuściła. I dlatego tak trudno jest ludziom to piętnować a co dopiero
    wprowadzić odpowiednie prawa w parlamencie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 192. Data: 2009-07-10 19:48:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h38554$gd1$3@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

> [...]
    > dopuściła. I dlatego tak trudno jest ludziom to piętnować a co dopiero
    > wprowadzić odpowiednie prawa w parlamencie.
    Po prostu pojebani powoli wymierają.
    Z pewnością nie ma mowy o ludobójstwie, ani nawet o jednostkowym zabójstwie.
    Taki pogląd to zwykła ciemnota i o tym nie ma co gadać.
    Ale poza przypadkami ewidentnie wskazanych z przyczyn zdrowotnych bądź
    społecznych aborcja bywa stosowana jako metoda antykoncepcji.
    Temu osobiście (ale - osobiście, to znaczy w moim życiu osobistym) jestem
    przeciwny. Są środki do zastosowania nawet w sytuacjach "krytycznych" (już
    wspominałem Postinor, RU 486). Ale przede wszystkim powinien być
    zorganizowany i realizowany szeroki dostęp do wiedzy, oświata,
    uświadamianie. I naturalnie dostęp do środków antykoncepcyjnych szczególnie
    najnowszych generacji i o największej skuteczności. I to jest podstawa.
    Prócz tego prosta kwestia wolności osobistej - jak ktoś nie uznaje prawa do
    aborcji, to niech się jej nie poddaje, a od innych inaczej uważających
    odpierdoli. Oni takich osób do przyjęcia swoich poglądów nie zmuszają i
    niczego im nie narzucają.

    --
    Jotte

  • 193. Data: 2009-07-10 20:07:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jotte napisal:
> [...]
    > aborcji, to niech się jej nie poddaje, a od innych inaczej uważających
    > odpierdoli. Oni takich osób do przyjęcia swoich poglądów nie zmuszają i

    Ale prozelici religijni tego nie rozumieja. Oni sa chorzy, jak ktos
    mysli odmiennie, zyje odmiennie i nie spoczna, dopoki nie przerobia
    go wedlug swojej receptury.

    Najpierw sa niepewni i sonduja, podejmuja dyskusje, falszuja slownictwo,
    'ubogacaja', prowadza 'formacje'. Po sfalszowaniu slownictwa przechodza
    do ofensywy politycznej, lansuja swoje marionetki typu Jurek albo kupuja
    za glosy wyborcze cynikow typu Giertych. A potem biora za pysk, przymusem
    prawnym jak w Polsce lub terroryzmem jak w USA.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 194. Data: 2009-07-10 20:09:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Z pewnością nie ma mowy o ludobójstwie, ani nawet o jednostkowym
    > zabójstwie.

    Bez dyskusji jest. Największe w dziejach, większe nawet od ludobójstwa
    mongolskiego czy komunistycznego .

    > Ale poza przypadkami ewidentnie wskazanych z przyczyn zdrowotnych bądź
    > społecznych aborcja bywa stosowana jako metoda antykoncepcji.

    Aborcja jest tylko i wyłącznie z przyczyn medycznych.
    Cała reszta to skrobanki.

> [...]
    > do aborcji, to niech się jej nie poddaje, a od innych inaczej
    > uważających odpierdoli. Oni takich osób do przyjęcia swoich poglądów nie

    Kurcze - jakie to oszołomy!
    Nie pozwalają mi strzelać do Żydów/Czarnych/Żótków/Dzieci/

    Łapiesz dlaczego NIE JEST to kwestia osobista, lecz społeczna?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 195. Data: 2009-07-10 20:12:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3871b$2tg$2@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Ale prozelici religijni tego nie rozumieja.
    To ja wiem.

    > Oni sa chorzy, jak ktos
    > mysli odmiennie, zyje odmiennie i nie spoczna
    Spoczną, spoczną.
    Najlepiej półtora metra pod ziemią. ;))

> [...]
    > za glosy wyborcze cynikow typu Giertych. A potem biora za pysk, przymusem
    > prawnym jak w Polsce lub terroryzmem jak w USA.
    Bądźmy dobrej myśli. Jak uczy historia - zwycięstwa wariatów i zbrodniarzy
    są zwykle czasowe.

    --
    Jotte

  • 196. Data: 2009-07-10 20:19:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3876l$st9$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Bez dyskusji jest. Największe w dziejach, większe nawet od ludobójstwa
    > mongolskiego czy komunistycznego .
    I co? Myslisz, że jak powiesz to 30 razy to bzdet nabierze znamion prawdy?
    Nic z tego. I nic nie zrobisz.

    > Aborcja jest tylko i wyłącznie z przyczyn medycznych.
    > Cała reszta to skrobanki.
    A produkuj sobie nazewnictwo jak chcesz.
    Nic ci jednak do tego kto się chce skrobać.

    > Kurcze - jakie to oszołomy!
    > Nie pozwalają mi strzelać do Żydów/Czarnych/Żótków/Dzieci/
    > Łapiesz dlaczego NIE JEST to kwestia osobista, lecz społeczna?
    Jest to kwestia czysto osobista.
    Nie łapiesz czemu? Przecież to nietrudne.
    A w ogóle to rozejrzyj się po świecie. Szczególnie po jego bardziej
    rozwiniętej części, ale i do Chin możesz zaglądnąć.

    --
    Jotte

  • 197. Data: 2009-07-10 20:32:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Arek napisal:
    > Bez dyskusji jest. Największe w dziejach, większe nawet od ludobójstwa
    > mongolskiego czy komunistycznego .

    Brawo. Wyznanie wiary. Ale nie licz, ze twoje stany wewnetrzne
    sa dla mnie jakimkolwiek argumentem.

    > Aborcja jest tylko i wyłącznie z przyczyn medycznych.
    > Cała reszta to skrobanki.

    No i co w zwiazku z tym. Dla ciebie to zabojstwa, bo masz mozg
    wyprany przez ostatnie trzydziessci lat koscielnej propagandy.

    > Kurcze - jakie to oszołomy!
    > Nie pozwalają mi strzelać do Żydów/Czarnych/Żótków/Dzieci/

    No popatrz, a paznokcie pozwalaja ci obcinac, wlosy tez.
    Cholera, trzeba zrobic z ciebie dzinniste.

    > Łapiesz dlaczego NIE JEST to kwestia osobista, lecz społeczna?

    To jest kwestia spoleczna wylacznie dla propagandy koscielnej.
    Przyjmij do wiadomosci, ze poza polskim kruchtowym grajdolem
    dla wiekszosci ludzi jest to sprawa prywatna. Dla mnie tez.
    I obawiam sie, ze dalsza dyskusja nie ma sensu, bo ani ty
    mnie nie przekonasz, ani ja ciebie. Moge jedynie dazyc do
    skutecznego odsuniecia od wladzy oszolomow kruchtowych i anulowania
    ich kretynskich regulacji prawnych.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 198. Data: 2009-07-10 20:40:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek_P pisze:
    > Brawo. Wyznanie wiary.

    Stwierdzenie fakt.

    > Ale nie licz, ze twoje stany wewnetrzne sa dla mnie
    > jakimkolwiek argumentem.

    Nie liczę nawet.

    > No i co w zwiazku z tym. Dla ciebie to zabojstwa, bo masz mozg
    > wyprany przez ostatnie trzydziessci lat koscielnej propagandy.

    Powróż jeszcze trochę i powiedz mi z jakiego kościoła.

> [...]
    > mnie nie przekonasz, ani ja ciebie. Moge jedynie dazyc do
    > skutecznego odsuniecia od wladzy oszolomow kruchtowych i anulowania

    A dąż sobie.
    Do Ciebie nawet nie dotarło, że linia podziału nie idzie wzdłuż
    religii/ateizmu . Żyjesz w ciemnogrodzie, ale własnego braku refleksji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 199. Data: 2009-07-10 20:40:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Jest to kwestia czysto osobista.

    Nie. Nie jest osobista.
    Jest to kwestia społeczna, dotyczy zabicia jednego człowieka przez innego.

    > Nic z tego. I nic nie zrobisz.

    I tu się mylisz. Nawet jeśli dzięki naszej dyskusji choćby jedna kobieta
    się ocknie co chce zrobić to było warto.

    > Nie łapiesz czemu? Przecież to nietrudne.

    Ależ łapię czemu zwolennicy skrobanek gadają głupoty o zlepkach komórek,
    nieczłowieku tudzież wciskają innym fanatyzm religijny lub oszołomstwo,
    a najchętniej to by chcieli zrzuć na ten proceder zasłonę milczenia.
    Doskonale łapię dlaczego.

    Zdecydowanie wolę już rozmawiać z ludźmi, którzy są uczciwi wobec siebie
    i innych i bez ogródek przyznają, że mają w d., czy kogoś zabijają bo
    oni się tylko liczą na świecie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 200. Data: 2009-07-10 20:59:54
    Od: Jotte <t...@w...pl>

    W wiadomości news:h3890s$a1t$2@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Nie. Nie jest osobista.
    Jest to kwestia osobista.
    A na pewno nie twoja. Radziłem się rozejrzeć po świecie, a nie tylko tkwić
    w grajdole.

    > Jest to kwestia społeczna, dotyczy zabicia jednego człowieka przez innego.
    Skoro tak, to aborcja nie powinna być dopuszczalna nawet z przyczyn
    medycznych, a tę dopuszczasz. Gubisz się we własnych wywodach.
    Co więcej to byłoby właściwie morderstwo, więc kara do dożywocia.
    Ale to nie koniec.
    Legalnym środkiem antykoncepcyjnym jest wspomagana hormonalnie spirala
    wewnątrzmaciczna. Przecież ona nie dopuszcza do zagnieżdżenia istniejącej
    już zygoty czy raczej embrionu (a to człwoeik wg twoich wymysłów) i tym
    samym powoduje jego obumarcie (wg ciebie pewnie śmierć człowieka).
    Zatem zdelegalizować, stosowanie karać jak zabójstwo. A co jeśli kobieta
    założyła by sobie spiralę w jakimś normalnym kraju? No tak, wiem - do
    zabójstwa doszło w Polsce, nieważne gdzie kupiono narzędzie zbrodni, tak?
    Środki typu Postinor - tak samo? Połknie sobie kobieta coś do własnego
    organizmu i pudło?
    A jak byś karał spędzanie płodu środkami ludowymi - skoki z pieca, bieganie
    po schodach i wertepach?
    Ile za picie, palenie, ćpanie w ciąży?

    > I tu się mylisz. Nawet jeśli dzięki naszej dyskusji choćby jedna kobieta
    > się ocknie co chce zrobić to było warto.
    To fakt. Niechby chociaż jednej bielmo spadło i zrobiła co chce zrobić.
    A jakby jeszcze inne uświadomiła, choćby jedną - to już sukces.

> [...]
    > nieczłowieku tudzież wciskają innym fanatyzm religijny lub oszołomstwo,
    > a najchętniej to by chcieli zrzuć na ten proceder zasłonę milczenia.
    Nic na to nie wskazuje.
    Ale oni ci się w życie nie wpierdalają ze swoimi przekonaniami.
    Ty im chamsko usiłujesz, a guzik ci do nich.

    > Zdecydowanie wolę już rozmawiać z ludźmi, którzy są uczciwi wobec siebie i
    > innych i bez ogródek przyznają, że mają w d., czy kogoś zabijają bo oni
    > się tylko liczą na świecie.
    A gadaj z kim chcesz.
    I rób to póki czas, bo mogą się odezwać jakieś pojeby, co ci tego
    zechcą zakazać w imię swoich posranych poglądów. Co wtedy?

    --
    Jotte