  • 1. Data: 2009-08-28 11:14:21
    Temat: odległość placu zabaw od linii elekroenergetycznej
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktoś się może orientuje, czy istnieją przepisy określające minimalną
    odległość placów zabaw dla dzieci od napowietrznych linii elektroenergetycznych?
    Szukam w google i nic nie widzę, może trzeba to jakoś inaczej nazwać?

    Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

    M.

  • 2. Data: 2009-08-29 09:50:19
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Szukam w google i nic nie widzę, może trzeba to jakoś inaczej nazwać?

    Wydaje mi się, że mają tu zastosowanie przepisy prawa budowlanego i od
    placu zabaw tak jak od budynków ~5m. Wg badań strefa bezpieczna jest w
    odległości 10m a promieniowanie elektryczne i magnetyczne w odległości
    powyżej 15 metrów jest nieszkodliwe.

    --
    Reseller