  • 1. Data: 2008-03-22 20:06:36
    Temat: odłamek drewna w kaszce dla dziecka
    Od: Łukasz <l...@o...pl>

    Witam,

    Właśnie, podczas przygotowywania kaszki dla dziecka, znaleźliśmy w niej
    ostry odłamek drewna. Na szczęście został w porę zauważony.

    Chciałbym Was zapytać, czy można coś z tym zrobić? Gdzie zgłosić? Czy
    jest coś takiego jak odszkodowanie za bezpośrednie narażenie dziecka?
    Nawet nie chcemy myśleć o tym, co mogłoby się stać gdybyśmy tego odłamka
    nie zauważyli podczas przygotowywania kaszki.

    Będę wdzięczny za każdą wskazówkę,

    pozdrawiam,

    Łukasz

  • 2. Data: 2008-03-22 20:20:56
    Temat: Re: odłamek drewna w kaszce dla dziecka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Powiadomić SANEPID. Zachować opakowanie.

  • 3. Data: 2008-03-22 21:16:28
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Łukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powiadomić SANEPID. Zachować opakowanie.

    Ja bym powiadomił też producenta. Bo to chyba od niego na "drodze
    polubownej" można liczyć na jakieś suprajsy z tego tytułu.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2008-03-22 21:34:49
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > Bo to chyba od niego na "drodze polubownej" można liczyć na jakieś suprajsy z
    > tego tytułu.

    Zalezy co nazywasz "drogą polubowną". Bo w innych kaszkach z tej serii też mogą
    być takie niespodzianki, a producent z pewnością chciałby taki fakt ukryć.

  • 5. Data: 2008-03-22 21:36:31
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Zalezy co nazywasz "drogą polubowną". Bo w innych kaszkach z tej serii też
    > mogą być takie niespodzianki, a producent z pewnością chciałby taki fakt
    > ukryć.

    ale tak przy okazji jak to udowodnic, przeciez kazdy moglby wrzucic
    cokolwiek do zarcia i potem twierdzic, ze takie kupil...

  • 6. Data: 2008-03-22 21:50:39
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    pawelj pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym powiadomił też producenta. Bo to chyba od niego na "drodze
    > polubownej" można liczyć na jakieś suprajsy z tego tytułu.

    A na co byś liczył?

  • 7. Data: 2008-03-22 22:01:36
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > ale tak przy okazji jak to udowodnic, przeciez kazdy moglby wrzucic cokolwiek
    > do zarcia i potem twierdzic, ze takie kupil...

    Pewnie jedno takie zdarzenie nie uruchamia alarmu, ale gdy Sanepid dostanie
    podobne zgłoszenie od kogoś innego, to automatycznie wstrzymuje całą partię.

  • 8. Data: 2008-03-22 23:15:02
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > Nawet nie chcemy myśleć o tym, co mogłoby się stać gdybyśmy tego odłamka
    > nie zauważyli podczas przygotowywania kaszki.

    A juz znajdywalem grosze w bulkach, drewno w chlebie, dzownice w
    groszku... i jakos z tego tytulu halo nie robilem. Dac znac sanepidowi i
    tyle, a nie sepic jak tu teraz producenta skubac.

  • 9. Data: 2008-03-23 01:21:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Łukasz wrote:
    > Witam,
    >
    > Właśnie, podczas przygotowywania kaszki dla dziecka, znaleźliśmy w niej
    > ostry odłamek drewna. Na szczęście został w porę zauważony.
    >
    > Chciałbym Was zapytać, czy można coś z tym zrobić?

    wyrzucić do kosza lub zostawić na pamiętkę.

    > Gdzie zgłosić?

    sanepid.

    > Czy
    > jest coś takiego jak odszkodowanie za bezpośrednie narażenie dziecka?

    na szczeście jeszcze nie

    > Nawet nie chcemy myśleć o tym, co mogłoby się stać gdybyśmy tego odłamka
    > nie zauważyli podczas przygotowywania kaszki.

    wówczas moglibyście dochodzić odszkodowania.

  • 10. Data: 2008-03-23 01:22:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Karol Y wrote:

    > A juz znajdywalem grosze w bulkach, drewno w chlebie, dzownice w
    > groszku... i jakos z tego tytulu halo nie robilem. Dac znac sanepidowi i
    > tyle, a nie sepic jak tu teraz producenta skubac.

    dokładnie.