  • 31. Data: 2012-07-11 10:55:26
    Temat: Re: oddawanie krw,i a dzien wolny w pracy
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości

    > "Za pierwsze pięć dni zwolnienia, w którym zaznaczone jest, że pacjent
    > nadużył alkoholu, zasiłek chorobowy nie jest wypłacany - mówi Jerzy
    > Pietrasik, rzecznik prasowy łódzkiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
    > Społecznych."

    To w ogóle jest jakiś bełkot (pewnie dziennikarski), bo za pierwsze pięć dni
    w żadnym przypadku jakiejkolwiek choroby nie jest wypłacany zasiłek
    chorobowy, tylko wynagrodzenie chorobowe.

    > Twierdzisz, że pierwsze 5 dni to nie jest "jakiś limit", oraz, że dni
    > zasiłku chorobowego nie nic wspólnego z rokiem?

    A tu kolejny bełkot, tym razem Twój.
    "Dni zasiłku chorobowego nie nic wspólnego z rokiem" - dasz radę wyjaśnić,
    co miałeś na myśli czy jesteś na zwolnieniu na kaca? ;-)

    N.

  • 32. Data: 2012-07-11 11:08:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Twoja anonimowość? No fakt, niestety nawet jak byś się przedstawił,
    > to i tak idiotą pozostaniesz... Bo jak inaczej można określić
    > głupiego ćwoka, dla którego "raz w życiu" to "najczęściej"?

    Jak już chcesz być tak zabójczo precyzyjny,
    to ja po prostu odniosłem wrażenie, że to nie jest incydentalne.
    Głupi, idiota, ćwok (to tylko z ostatniego wątku) - chleb codzienny.
    Dziękuję bardzo.

  • 33. Data: 2012-07-11 12:02:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2012 11:08, cef pisze:

    > Jak już chcesz być tak zabójczo precyzyjny,

    Jeśli odróżnienie pojedynczego, wyjątkowego przypadku od normy jest dla
    ciebie zabójcze, to jesteś strasznie biedny...

    > to ja po prostu odniosłem wrażenie, że to nie jest incydentalne.

    A jakichś bezcielesnych głosów nie słyszałeś?

    > Głupi, idiota, ćwok (to tylko z ostatniego wątku) - chleb codzienny.

    Dla ciebie? Nie dziwota.

    > Dziękuję bardzo.

    Proszę uprzejmie.

  • 34. Data: 2012-07-11 17:48:53
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Nixe w <news:jtjemf$dlh$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > w żadnym przypadku jakiejkolwiek choroby nie jest wypłacany zasiłek
    > chorobowy, tylko wynagrodzenie chorobowe.

    Taaa, Tobie tez się kwantyfikatorem oberwało?
    *Jakie wynagrodzenie chorobowe* w przypadku np. członków rolniczych
    spółdzielni produkcyjnych i spółdzielni kółek rolniczych, osób prowadzących
    pozarolniczą działalność?

    --
    Tomasz Nycz

  • 35. Data: 2012-07-11 19:54:22
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-11 17:48, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > *Jakie wynagrodzenie chorobowe* w przypadku np. członków rolniczych
    > spółdzielni produkcyjnych i spółdzielni kółek rolniczych, osób prowadzących

    Tomku jednak wytrzeźwiej do końca.

    N.