  • 11. Data: 2006-02-05 17:06:34
    Temat: Re: odciski palcow i fotki
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Użytkownik "yarek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ds53im$n88$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > na podstawie jakiego art. umorzyl prokurator? masz postanowienie o
    > umorzeniu? zacytuj tresc.
    Nie mam tego przy sobie, ale to chyba Art. 5 Kpk

  • 12. Data: 2006-02-05 18:54:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    auto.ok napisał(a):
    > Użytkownik "yarek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam tego przy sobie, ale to chyba Art. 5 Kpk

    nie sądze :-)
    "Oskarzonego uwaza sie za niewinnego dopóki ....."

  • 13. Data: 2006-02-05 21:23:56
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Znalazlem postanowienie.
    Bylem podejrzany o czyn z art. 291 par. 1 Kk.
    Dochodzenie umorzono na podstawie art. 322 Kpk.
    Zacytuje ostatni akapit:
    "Z uwagi na kardynalna zasade obowiazujaca w polskim prawie karnym a
    wyrazona w art. 5 par. 2 Kpk, postepowanie przygotowawcze nalezalo umorzyc."
    Jurek

  • 14. Data: 2006-02-06 16:13:02
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > Dochodzenie umorzono na podstawie art. 322 Kpk.

    masz wiec prawo usuniecia "odciskow" i fotografii. napisz do komendy, w
    ktorej ci pobierali i zazadaj usuniecia. zapewne moga ci odpisac, ze tego
    nie uczynia, to napisz do kwp.troche portwa, ale wygrasz.
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-02-06 16:53:24
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    yarek napisał(a):
    > baw sie wiec dalej, a na przyszlosc troche radze poczytac.

    Czytaj dalej ... Nie usuwają.
    Po co mieliby to robić ???

    LOL ... To tak jakby zażądać usunięcia swoich danych ze zbioru
    PESEL.

    LOL :) Naślij giodo na policję.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 16. Data: 2006-02-06 17:09:47
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > Czytaj dalej ... Nie usuwają.
    > Po co mieliby to robić ???

    a wyobraz sobie, ze usuwaja

    > LOL ... To tak jakby zażądać usunięcia swoich danych ze zbioru PESEL.

    mylisz podstawowe pojecia, nie wiesz chyba co to pesel i co to dane zberane
    przez policje.

    pozdrawiam i czekamy na decyzje auto.ok. byc moze kiedy sporzadzi
    odpowiednie pisma do policja i ta uwzgleni jego wnisoki, przekonasz sie do
    tego co pisze. pozdrawiam serdecznie

  • 17. Data: 2006-02-06 17:17:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    yarek napisał(a):
    > a wyobraz sobie, ze usuwaja

    ROTFL. A jak to sprawdzisz ?

    > mylisz podstawowe pojecia, nie wiesz chyba co to pesel i co to dane zberane
    > przez policje.

    Pesel - Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności. Baza
    PESEL , zwana pospolicie przez policję bębnem dostępna jest
    (teoretycznie) z każdego radiowozu ;) Zawiera dane
    zewidencjonowanych w tymże systemie obywateli RP.

    Jeśli moje słowa są niedokładne => Proszę bardzo:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/PESEL
    http://encyklopedia.pwn.pl/56466_1.html

    Etc ...

    > odpowiednie pisma do policja i ta uwzgleni jego wnisoki, przekonasz sie do
    > tego co pisze. pozdrawiam serdecznie

    Buahahah ;)

  • 18. Data: 2006-02-06 17:28:08
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > ROTFL. A jak to sprawdzisz ?

    ROTFL. wyobraz sobie, ze to do sprawdzenia:-))

> [...]
    > zwana pospolicie przez policję bębnem dostępna jest (teoretycznie) z
    > każdego radiowozu ;) Zawiera dane zewidencjonowanych w tymże systemie

    ja nie mowie, ze nie wiesz, co to pesel, ja mowie, ze nie rozroniasz tego co
    to pesel od informacji, jakie policja zbiera nt daktyloskopowania. na temat
    PSESEL'a wiesz duzo.

  • 19. Data: 2006-02-06 17:32:52
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > No powiedz ... w jaki sposób.

    zwrocic sie pisemnie do policji. chociazby.

    > Wyobraź sobie, że wiem ... Od kilku lat z "tamtej strony" a od roku "ze
    > strony dawców odcisków" ...

    a ja ci mowie od strony "biorcow" - "z tamtej strony"- kasujemy odciski i
    fotki.
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-02-06 17:34:01
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>