  • 1. Data: 2009-03-12 14:07:44
    Temat: odciski palców
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na obejrzenie
    odcisków palców? (nie wiem, jakies swiatlo czy cos w tym stylu) albo
    przynajmniej na stwierdzenie ich obecnosci?

  • 2. Data: 2009-03-12 17:37:30
    Temat: Re: odciski palców
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:gpbg9m$hnn$3@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na obejrzenie
    > odcisków palców? (nie wiem, jakies swiatlo czy cos w tym stylu) albo
    > przynajmniej na stwierdzenie ich obecnosci?
    Nasuwa mi sie, Holmesie, kilka pytan:
    - czyich odcisków (wlasnych czy cudzych)?
    - palców których konczyn?
    - na jakim materiale?
    :)))

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-03-12 18:10:12
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Uzytkownik "Jotte" napisal:
    > Nasuwa mi sie, Holmesie, kilka pytan:
    > - czyich odcisków (wlasnych czy cudzych)?
    > - palców których konczyn?

    moich i niemoich, moga by nawet psie lapy:O)

    > - na jakim materiale? :)))

    najlepiej na kazdym:O)

    najlepiej cos typu: zakladasz magiczne okulaty i widzisz swiecace sie
    odciski:O)

  • 4. Data: 2009-03-12 18:31:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 18:37:30 +0100, Jotte napisał(a):

    > - na jakim materiale?

    na niektórych wystarczy chuchnąć

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

  • 5. Data: 2009-03-12 19:07:12
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "gargamel" <s...@d...eu> wrote
    > czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na obejrzenie
    > odcisków palców?

    Zalezy na jakim materiale. Np. na szkle mozna swiecac lampa pod katem 45
    stopni.

  • 6. Data: 2009-03-12 23:40:28
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    gargamel pisze:
    > czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na
    > obejrzenie odcisków palców? (nie wiem, jakies swiatlo czy cos w tym
    > stylu) albo przynajmniej na stwierdzenie ich obecnosci?

    W którymś z seriali kryminalnych podgrzewają SuperGlue i jego pary osadzają
    się na odciskach palców.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 7. Data: 2009-03-12 23:57:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamikazee wrote:

    > W którymś z seriali kryminalnych podgrzewają SuperGlue i jego pary
    > osadzają się na odciskach palców.

    McGiver?

  • 8. Data: 2009-03-13 17:46:49
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    witek pisze:
    > McGiver?

    Być może nie pamiętam.

  • 9. Data: 2009-03-13 18:19:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > McGiver?

    Być może nie pamiętam.

    Gliniarz z "bewerly hils" II.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 10. Data: 2009-03-13 20:17:39
    Od: dancop <d...@g...com>

    On 13 Mar, 19:19, "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:

    > Być może nie pamiętam.
    >
    > Gliniarz z "bewerly hils" II.
    >
    > --
    >
    > j...@p...pl gg: 207344http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

    Akurat to jest całkowita, najprawdziwsza prawda. Wykorzystywanie
    oparów klejów opartych na cyjanoakrylach jest jak najbardziej uznanym
    i do tego nowoczesnym sposobem na utrwalenie i pokazanie odcisków na
    różnych materiałach.
    Ale uwaga - opary są trujące (dlatego robi się to np. w specjalnym
    "akwarium") i przedmiot "okadzany" zostaje uszkodzony, chociazby
    poprzez utrwalenie właśnie na jego powierzchni odcisków...

    Tak, że nie wszystko, co pokazują w serialach typu CSI jest wyssane z
    palca.

    DW