  • 21. Data: 2008-11-21 20:43:54
    Temat: Re: odbior paczki przez sasiada
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-21 09:46 Gotfryd Smolik news napisał/a:

    > Ale to niekonieczie tak działa - trzeba chcieć online (albo wyraźnie
    > powiedzieć że się nie chce) żeby nie przysyłali.
    > I w tym problem - czasem przez pomyłkę stosują "standard" (i przysyłają).

    Mnie w ING Banku od razu poinformowali, że jak korzystam z konta przez
    internet to wyciągów nie będę otrzymywała. Mnie to odpowiada nawet.

    --
    animka

  • 22. Data: 2008-11-22 17:37:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 21 listopad 2008 02:13
    (autor Animka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg4sab$qa6$1@node1.news.atman.pl>):

    > Teraz jest już online, więc banki wyciągów nie dają, można sobie
    > wydrukować.

    Taaaaaaaa.... Chyba że do karty kredytowej. Do niej podobno prawo nie
    zezwala nie dawać... Choć już durnowatych kwitków wpłat by mogli nie
    przysyłać choć, zwłaszcza jak kwota wynosi 0zł :D

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-11-23 16:40:56
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-11-22 18:37 Tristan napisał/a:

    > Taaaaaaaa.... Chyba że do karty kredytowej. Do niej podobno prawo nie
    > zezwala nie dawać... Choć już durnowatych kwitków wpłat by mogli nie
    > przysyłać choć, zwłaszcza jak kwota wynosi 0zł :D

    Zajrzyj do Regulaminu cennika ING Banku Śląskiego i zobacz co tam
    widnieje. Jak chcesz wycią to musisz za niego zapłacić. Wyciagi
    niepotrzebne jak korzystasz z konta przez internet.

    Kinga

  • 24. Data: 2008-11-23 17:28:25
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Fri, 21 Nov 2008 21:43:54 +0100, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Mnie w ING Banku od razu poinformowali, że jak korzystam z konta przez
    >internet to wyciągów nie będę otrzymywała. Mnie to odpowiada nawet.

    I to dawno temu był dla mnie powód do zrezygnowania z usług tego
    banku! Nie dość, że całą robotę z przelewami odwalam zamiast panienki
    z okienka, to oni jeszcze za to nie będą mi wysyłać wyciągów!

    Przeniosłem się do innego banku a z papierowych wyciągów zrezygnowałem
    _z_własnej_woli_ (miałem wybór), a nie dlatego że bank tak chce!

    Już z 8 lat nie mam z ING nic wspólnego. Szkoda, że stali się aż tak
    pazerni. Za czasów Banku Śląskiego to był na prawdę dobry bank!

    --
    A.

  • 25. Data: 2008-11-24 06:42:35
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
    > Mnie w ING Banku od razu poinformowali, =BFe jak korzystam z konta przez =
    >
    > internet to wyci=B1g=F3w nie b=EAd=EA otrzymywa=B3a. Mnie to odpowiada na=
    > wet.

    Różnie to może być, jak to w życiu. Mogą przysyłać z uporem maniaka cudze:
    http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,5976888,mBank_
    wysyla_wyciagi_klienta_do
    _obcej_osoby.html

    WM

  • 26. Data: 2008-11-24 14:05:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No i oczywiście popełnia przestepstwo ten Pan O., bo zapoznaje się z trescią
    korespondencji do niego nie przeznaczonej.

    \Na miejscu banku wsadziłbym gościa na 8 latek ;-))
    JaC

    -----