  • 11. Data: 2008-11-06 21:21:05
    Temat: Re: odbior paczki przez sasiada
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 06 Nov 2008 17:37:42 +0100, gacek napisał(a):

    > Jeśli dostarczył pod inny adres?

    To kolega z pracy pracuje pod innym adresem?

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 12. Data: 2008-11-06 21:23:18
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 6 Nov 2008 17:39:27 +0100, 666 napisał(a):

> [...]

    13 lat korzystania z firm spedycyjnych i jeszcze nikt, nigdy nie prosił o
    ukazanie dowodu osobistego. Nie, przepraszam w jednym tylko przypadku -
    kurier z USP odbierający przesyłkę listowną priorytetową do USA (ważne i
    cenne dokumenty) wylegitymował mnie celem weryfikacji w bazie klientow.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 13. Data: 2008-11-07 22:36:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2008 14:11:59 -0600, witek napisał(a):

    > tylko, ze portier zapewne podpisuje sie wlasnym nazwiskiem.
    > pamietac, nigdy przenigdy nie podpisywac sie cudzym nazwiskiem
    > mozna w imieniu kogos, ale zawsze wlasnym.

    tak, własnym.
    potem to nazwisko widać na stronie firmy kurierskiej jeśli śledzi się nr
    przesyłki

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny

  • 14. Data: 2008-11-09 08:40:33
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Może nigdy nie otrzymywałes paczki, o podanej wartości do ubezpieczenia jakby co?
    IMHO wielu kurierów ma po prostu w arkuszu oddawczym rubrykę na numer dokumentu
    tozsamości i tyle.
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2008-11-20 09:52:15
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 9 Nov 2008 09:40:33 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
    > IMHO wielu kurierów ma po prostu w arkuszu oddawczym rubrykę na numer dokumentu

    Tygodniowo odbieram kilka paczek o wartości od 200 nawet do 1500 zł.
    Nie spotkałem jeszcze takiego kuriera, który kazał mi się wylegitymować.
    Podjeżdża pod dobry adres, ktoś odbiera przesyłkę uprzednio za nia płacąc
    więc w czym problem?

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2008-11-20 16:20:22
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Roman <r...@w...pl> napisał(a):
    > Okazuje sie,ze przesylke odebral sasiad obok z biura, nie raczyl mnie
    > powiadomic i na dodatek podpisal sie moim imieniem i nazwiskiem.

    Przez jakiś czas nie dostawałem wyciągów z konta.
    Poszedłem do banku wyjaśnić sprawę i okazało sie, że wysyłano wyciągi pod
    inny adres (trzy pietra wyżej).
    Bardzo mnie to wkurzyło, bo tam były informacje o moich dochodach
    i przelewach. Babka spod tego adresu, pod który błędnie wysyłali wyciągi
    twierdzi, że moich listów nie dostawała.
    Ktoś się mijał z prawdą, bank, lub sąsiadka. Teraz sam odbieram wyciągi.

    WM

  • 17. Data: 2008-11-20 19:57:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-20 17:20 WM napisał/a:

> [...]
    > twierdzi, że moich listów nie dostawała.
    > Ktoś się mijał z prawdą, bank, lub sąsiadka. Teraz sam odbieram wyciągi.

    W moim przypadku było tak, ze listonosz z poczty przy ul. Burgaskiej
    zanosił (czy wrzucał do skrzynki zawsze tej samej sąsiadce z mojego
    piętra). Potem ona w domu przeglądała sobie te wyciągi (widać było na
    kopertach ślady otwierania) i odnosiła mi osobiście. Trwało to parę m-cy
    i potem już stracilam cierpliwość i zaczęłam odbierać w banku.

    --
    animka

  • 18. Data: 2008-11-20 22:19:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 20 listopad 2008 20:57
    (autor Animka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg4a5i$mc1$1@node1.news.atman.pl>):

    > kopertach ślady otwierania) i odnosiła mi osobiście. Trwało to parę m-cy
    > i potem już stracilam cierpliwość i zaczęłam odbierać w banku.

    Taaa... z tymi wyciągami to też prawo jest skopane... Za mnie wiedzą lepiej,
    że muszę je mieć....

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-11-21 01:13:22
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-20 23:19 Tristan napisał/a:

    > Taaa... z tymi wyciągami to też prawo jest skopane... Za mnie wiedzą lepiej,
    > że muszę je mieć....

    Teraz jest już online, więc banki wyciągów nie dają, można sobie wydrukować.

    --
    animka

  • 20. Data: 2008-11-21 08:46:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Nov 2008, Animka wrote:

    > Teraz jest już online, więc banki wyciągów nie dają, można sobie wydrukować.

    Ale to niekonieczie tak działa - trzeba chcieć online (albo wyraźnie
    powiedzieć że się nie chce) żeby nie przysyłali.
    I w tym problem - czasem przez pomyłkę stosują "standard" (i przysyłają).

    pzdr, Gotfryd